کای گرین ، مردی با چند استعداد؛ از بازیگری تا تدریس فلسفه!

کای گرین که یک بدنساز پرافتخار و قابل احترام بوده، علاوه‌بر بدنسازی، دارای هنرهای بسیاری است.
کدخبر (184755) | 03 خرداد 1402 | ساعت 17:42
0 288
کای گرین ، مردی با چند استعداد؛ از بازیگری تا تدریس فلسفه!
کای گرین که یک بدنساز پرافتخار و قابل احترام بوده، علاوه‌بر بدنسازی، دارای هنرهای بسیاری است.

به گزارش سرخ نیوز، توانایی انجام کارهای مختلف، از استعداد ذاتی کای گرین است. او جدا از اینکه یک بدنساز پرافتخار و قابل احترام است، یک هنرمند، مربی شخصی و بازیگر بوده و حالا در استوری اخیر اینستاگرام خود نشان می‌دهد که به یک سخنران انگیزشی تبدیل شده است. این بدنساز کهنه‌کار که تا همین چند سال پیش رقابت سختی با فیل هیث در عرصه رقابت‌های مختلف داشت، با طرفداران خود در مورد نظریه «تحقق تدریجی» صحبت کرده و در حساب رسمی خود در اینستاگرام، این موضوع را برای هوادارانش روشن کرده است. کای گرین کلمات و جملات حکیمانه را طوری با تندخویی و جدیت بیان می‌کند که کسی نمی‌تواند تاملات و تفکرات او را نادیده بگیرد و از آن‌ها فرار کند. کای گرین ، مردی با چند استعداد؛ از بازیگری تا تدریس فلسفه!

توصیه‌های سخت‌گیرانه کای گرین

کای گرین که این روزها بیشتر در زمینه مربیگری فعال است، توصیه‌های سخت‌گیرانه‌ای را برای هواداران خود داشت. این بدنساز با بیان اینکه چگونه می‌توان خود را برای انجام کارهای دشوار آماده کرد، به بیان مفهوم نظریه و فرضیه‌ای مهم پرداخت. او در ویدئویی که در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد، گفت:
فرآیندی از تحقق تدریجی وجود دارد که در آن شما بهتر می‌شوید و باید انتظار داشته باشید که بهتر باشید و کارهای بیشتری انجام دهید.
او در توضیح این فرضیه و ارتباط آن با بدنسازی می‌گوید:
ممکن است علاقه‌مندان به تناسب اندام در حال حاضر چه از نظر رژیم غذایی و چه ورزش و... با مصائب زیادی دست و پنجه نرم کنند اما در نهایت، این چالش‌ها و مشکلات تا چندین سال آینده به همین شکل باقی نخواهد ماند. ممکن است امروز با مشکلات زیادی مواجه شوید اما قرار نیست تا 4 سال آینده همان مشکلات را باز هم داشته باشید.
کای گرین در تکمیل این توضیحات می‌گوید:
شما بر رشد و تکامل سرنوشت خود مسلط هستید و می‌توانید آن را به مرور تغییر دهید.
کای گرین ، مردی با چند استعداد؛ از بازیگری تا تدریس فلسفه!

او هنوز بازنشسته نشده است!

کای گرین در طول دوران حرفه‌ای بدنسازی خود موفق شد 3 مرتبه عنوان قهرمانی مسابقات آرنولد کلاسیک را به‌دست آورد و بین سال‌های 2012 تا 2014 در رده دوم مسابقات مستر المپیا قرار گرفت و پس از آن دیگر هیچ وقت به این رویداد بازنگشت. اگرچه این بدنساز چند سالی است که از عرصه رقابت دور بوده، اما رسماً بازنشستگی خود را اعلام نکرده است. وقتی از کای گرین در مورد رقابت حضور در مستر المپیا در آینده نزدیک پرسیده شد، او به ران هریس گفت:
من هرگز نمی‌خواهم بگویم هرگز، من هرگز رسماً بازنشسته نشدم و شما هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی می‌افتد.
کای گرین ، مردی با چند استعداد؛ از بازیگری تا تدریس فلسفه!با این حال، با گفتن این جمله که سال 2023 می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد، طرفدارانش را در تعلیق نگه داشته است. او همچنین اذعان داشته که نمی‌توانند روی نامش خط بکشند و وی را نادیده بگیرند. قطعاً بازگشت او به مسابقات بدنسازی و فیگورگیری در مستر المپیا می‌تواند برای هواداران این ورزش بسیار هیجان‌انگیز باشد. بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...