آپدیت بدنی جدید جی کاتلر ؛ اسطوره به وزن 110 کیلوگرم رسید

کدخبر (184849) | 04 خرداد 1402 | ساعت 12:57
0 791
آپدیت بدنی جدید جی کاتلر ؛ اسطوره به وزن 110 کیلوگرم رسید
جی کاتلر اعلام کرده است که وزنش در نزدیکی 110 کیلوگرم قرار دارد و برنامه دارد که در ماه‌های پیش رو عضلات شانه، سینه و پاهای خود را بیش از پیش تقویت نماید.

به گزارش سرخ نیوز، جی کاتلر همچنان مشغول پیمودن مسیر در چالش اخیر خود است. او در قسمت اخیر پادکست خود اعلام کرده که وزنش حالا در نزدیکی 110 کیلوگرم قرار دارد و برنامه دارد که در ماه‌های پیش رو عضلات شانه، سینه و پاهای خود را بیش از پیش تقویت نماید. جی کاتلر در طی دوران حرفه‌ای خود توانست با پشتکار، سخت‌کوشی و تعهدی مثال‌زدنی، به قله‌ی دنیای بدنسازی دست یابد. رقابت معروف او با دیگر اسطوره بدنسازی، یعنی رونی کلمن، یکی از جذاب‌ترین برهه‌های تاریخ این ورزش را رقم زد. کلمن توانست به هشت عنوان قهرمانی مستر المپیا دست یابد و کاتلر نیز چهار بار قهرمان این مسابقات شد. آپدیت بدنی جدید جی کاتلر ؛ اسطوره به وزن 110 کیلوگرم رسید جی کاتلر سرانجام در سال 2006 توانست رونی کلمن بزرگ را از تخت خود به‌زیر بکشد. او این موفقیت عظیم را به‌لطف یک سطح کاندیشنینگ بی‌نظیر و یک پایین‌تنه بی‌عیب‌ونقص به‌دست آورد. کاتلر در ادامه و در سال 2008 عنوان قهرمانی خود را به دکستر جکسون واگذار کرد اما توانست در سال بعد، مجدداً این عنوان را از جکسون پس بگیرد. قهرمانی او در سال 2009 به‌عنوان یکی از مشهورترین کامبک‌ها در تاریخ بدنسازی به یاد آورده می‌شود. جی کاتلر در سال 2013 از رقابت حرفه‌ای خداحافظی نمود و از آن زمان تاکنون نیز همچنان چهره‌ای محبوب و مشهور در دنیای بدنسازی باقی مانده است. این دارنده چهار عنوان قهرمانی مستر المپیا، مرتباً به بیان نظرات خود درخصوص رقابت جاری در دسته آزاد مردان می‌پردازد. کاتلر اگرچه دوران حرفه‌ای بسیار موفقی را پشت سر گذاشت اما سال گذشته اعلام کرد که از اندام فعلی خود رضایت ندارد و قصد دارد تا پیش از رسیدن به پنجاه سالگی، فیزیک خود را متحول سازد. طرفداران بدنسازی در ابتدا گمان کردند که کاتلر قصد دارد به رقابت حرفه‌ای بازگردد. با این حال، او به رد این ادعا پرداخت و گفت که قصدش صرفاً متحول ساختن اندام خود و دستیابی به یک شرایط مطلوب است و قصدی برای بازگشت به رقابت حرفه‌ای ندارد.

برنامه جی کاتلر برای تقویت عضلات کمر، شانه، سینه و پاها

جی کاتلر قرار نیست در مسابقات مسترز المپیا 2023 شرکت کند. با این حال، این اسطوره بدنسازی گفته است که قرار است به‌عنوان مهمان افتخاری در این مسابقات حضور داشته باشد. هنوز مشخص نیست که آیا او در بخش فیگورگیری افتخاری این مسابقات حاضر خواهد بود یا نه، اما کاتلر گفته است که در هر صورت، برروی استیج این مسابقات از فیزیک خود پرده برخواهد داشت:

من به‌‌تازگی یک دوره تمرینی جدید دوازده هفته‌ای را آغاز کرده‌ام. من روزی شش وعده غذا می‌خورم و وزنم به حدود 110 کیلوگرم رسیده است. همانطور که پیش از این نیز گفته‌ام، بنا دارم هر هفته شما را در جریان آخرین تحولات بدنی خود قرار دهم و تمامی امور را با شما به اشتراک بگذارم. من می‌خواهم این وضعیت ایده‌آل را حفظ کنم و به پروسه تقویت عضلاتم ادامه دهم. همانطور که خودتان نیز می‌توانید ببینید، من هنوز کارهای زیادی پیش رو دارم، خصوصاً در مورد عضلات پشتی. باید روی پاهای خود نیز بیشتر کار کنم. همیشه پای چپ من ضعیف‌تر از پای راستم بوده است و در تلاشم تا این ضعف را نیز تا حد امکان برطرف سازم. برای تقویت عضلات شانه و سینه نیز برنامه دارم، خصوصاً عضله دلتوئید پشتی.

جی کاتلر در طی این ویدئو چند فیگور را نیز برای مخاطبان خود به اجرا گذاشت. کاتلر که حالا حدود ده سال است که از رقابت حرفه‌ای دور بوده است روزبه‌روز، درحال پیشرفت است و تحول بدنی چشمگیری را پشت سر گذاشته است. او در این ویدئو تأکید نموده است که می‌خواهد عضلات بیشتری را در ناحیه شانه‌ها، کمر، سینه و پاها داشته باشد. آپدیت بدنی جدید جی کاتلر ؛ اسطوره به وزن 110 کیلوگرم رسید فیزیک جی کاتلر حالا در قیاس با نخستین باری که صحبت از چالش Fit for 50 را وسط کشید از این رو به آن رو شده است. کاتلر گفته است که می‌خواهد تا پیش از جشن تولد پنجاه سالگی خود در ماه آگوست سطح چربی بدنش را به شش الی هشت درصد کاهش دهد. او اخیرا برنامه تمرینی خود برای تقویت عضله چهارسر ران را نیز با مخاطبانش به اشتراک گذاشته بود. جی کاتلر علاوه‌بر جزئیات برنامه تمرینات و رژیم غذایی خود، به صحبت درباره استفاده از استروئید نیز پرداخته بود. کاتلر گفته است که با وجود سن و سال خود و خطر استفاده از داروهای مکمل در این سن، قصد دارد این چالش، تحول فیزیکی را بدون استفاده از استروئید و تنها با اتکا به تمرین و تغذیه مناسب دنبال کند. سخت‌کوشی جی کاتلر در سن پنجاه سالگی می‌تواند یک الگو و منبع الهام تمام عیار برای بدنسازان جوان‌تر باشد. حالا طرفداران بدنسازی منتظرند تا شاهد حضور او در مسابقات مسترز المپیا 2023 به‌عنوان مهمان افتخاری باشند. این مسابقات قرار است در فاصله روزهای 25 تا 27 آگوست (سوم تا پنجم شهریور) در کشور رومانی برگزار شود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...