بازگشت رونی کلمن به باشگاه قدیمی؛ سایه او هنوز از همه بدنسازان بزرگتر است!

رونی کلمن اسطوره بدنسازی جهان پس از سال ها تمرین در باشگاه متروفلکس چندی پیش سری به محل تمرین گذشته خود زده است.
کدخبر (185128) 04 خرداد 1402 | ساعت 18:13
0 825
رونی کلمن اسطوره بدنسازی جهان پس از سال ها تمرین در باشگاه متروفلکس چندی پیش سری به محل تمرین گذشته خود زده است.

به گزارش سرخ نیوز، یک باشگاه در زندگی بدنساز اهمیت زیادی دارد و برایش بیش از یک فضای فیزیکی محسوب می‌شود. باشگاه جایی است که ورزشکاران در آن بدن خود را تغییر می‌دهند، مهارت‌هایشان را افزایش می‌دهند و بر روی انعطاف پذیری ذهنی خود کار می‌کنند. به همین دلیل هم است که تغییر یک باشگاه ورزشی می‌تواند برای یک بدنساز دشوار باشد چرا که فرد از یک محیط آشنا، روال معمول و احتمالاً از اجتماع افراد هم‌فکر دور می‌شود. اگر قهرمان 8 دوره مستر المپیا باشید، این کار حتی دشوارتر هم می‌شود.

رونی کلمن

باشگاه متروفلکس نقش مهمی در موفقیت‌ رونی کلمن داشت

هنگام صحبت درباره میراث رونی کلمن در دنیای بدنسازی، نمی‌توان از ارتباط عمیق او با باشگاه متروفلکس چشم پوشی کرد. ارتباط میان رونی کلمن و باشگاه بدنسازی به عنوان شاهدی بر قدرت تغییردهنده یک محیط تمرین اختصاصی است. این باشگاه نقش مهمی در موفقیت‌های کلمن داشت چرا که این غول بدنسازی بیشتر اوقات دوران حرفه‌ای خود را در باشگاه پشت سرگذاشت. حالا رونی کلمن باشگاه جدیدی در شهر تامپا ایالت فلوریدا بازگشایی کرده که البته افتتاحیه آن بدون حضور خودش برگزار شده است.
رونی کلمن

تأثیر شگرف رونی کلمن بر جامعه‌ی بدنسازی

در ویدئویی که رونی کلمن اخیراً در کانال یوتیوب خود منتشر کرده، او از سالن ورزشی جدید متروفلکس در تامپا بازدید کرده است. در حین حضور کلمن در این باشگاه، هوادارانش هم با شور و اشتیاق فراوانی او را همراهی می‌کردند و کلمن با آن‌ها احوال‌پرسی می‌کرد و عکس یادگاری و سلفی می‌گرفت. این ویدیو نشان می‌دهد که کلمن تا به امروز چه تأثیر شگرفی بر جامعه بدنسازی داشته است. هواداران برای دیدار با قهرمان هیجان زده و مات و مبهوت شده بودند و تلاش می‌کردند چند کلمه‌ای با رونی کلمن گفت و گو داشته باشند.

اقدام جالب مالک باشگاه متروفلکس؛ صندلی رونی کلمن هنوز هم آنجاست!

رونی کلمن در ورزشگاه متروفلکس به آرامش رسید؛ جایی که می‌توانست بدون حواس‌پرتی بر تمرینات خود تمرکز کند. ارتباط عمیق پادشاه با متروفلکس از زمانی شروع شد که او برای اولین بار پا به این باشگاه گذاشت و بلافاصله متوجه شد که این باشگاه و امکاناتش توانایی سوق دادن وی به سوی قله‌های افتخار را دارند. به همین دلیل سال‌ها پس از بازنشستگی پادشاه، مت فوهس مالک باشگاه متروفلکس تامپا، هنوز یک نیمکت قدیمی او را نگه داشته است؛ نیمکتی که مخصوص «پادشاه» است و در ویدیویی دیده می‌شود که او برای انجام تمرین پرس هالتر شانه از آن استفاده می‌کند. این نیمکت از مرکز آموزشی اصلی که در آرلینگتون تگزاس بود، به تامپا منتقل شده است. رونی کلمن

رونی کلمن یکی از محبوب‌ترین بدنسازان تاریخ

تاثیر کلمن بر دنیای بدنسازی بسیار فراتر از دستاوردهایی است که منجر به رکوردشکنی‌هایش شد. رونی کلمن فراتر از فیزیک و فیگورهای اسطوره‌گونه‌اش و موفقیت‌های بی‌نظیرش، یکی از محبوب‌ترین بدنسازان تاریخ است. او که پس از بازنشستگی با مشکلات جسمانی و سلامتی بیشماری روبرو بوده و مدتی است که فقط با ویلچر جابجا می‌شود، هنوز هم در تمام دنیای طرفداران زیادی دارد. او برای بهبود بیماری‌اش به سراغ سلول درمانی رفته و اخیرا در ویدیویی که از خود منتشر کرده، نشان می‌دهد که روند درمان رو به پیشرفت بوده و او می‌تواند تا حدی بدون عصا هم جابجا شود. رونی کلمن در ویدیو منتشر شده مربوط به حضور رونی کلمن در باشگاه جدید متروفلکس، هواداران واکنش‌های مختلفی نسبت به رویارویی با قهرمان 8 دوره مستر المپیا دارند. یکی از افراد حاضر در ویدیو گفت:
حدود دو ساعت طول کشید تا به اینجا رسیدم، من هیجان‌زده هستم.
در حالی که شخص دیگری به کلمن می‌گوید:
من ویدیوهای شما را تماشا می‌کنم تا مثل همیشه از  جمله آره رفیق استفاده کنم.
یکی دیگر از هواداران هم از جمله کوین لورون دباره رونی کلمن استفاده کرد و نوشت:
کلمن برای همیشه اسطوره مستر المپیا خواهد بود. حتی سایه او از هر بدنسازی بزرگتر است.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...