برنامه های رویایی جشن ازدواج کانر مک گرگور با نامزدش/ قهرمان MMA به زودی داماد می شود

کانر مک گرگور و نامزدش دی، در سال 2008 در یک بار شبانه در ایرلند با هم آشنا شدند و از آن زمان تا به امروز همیشه در کنار هم بوده اند.
کدخبر (184388) | 03 خرداد 1402 | ساعت 22:36
0 316
برنامه های رویایی جشن ازدواج کانر مک گرگور با نامزدش/ قهرمان MMA به زودی داماد می شود
کانر مک گرگور و نامزدش دی، در سال 2008 در یک بار شبانه در ایرلند با هم آشنا شدند و از آن زمان تا به امروز همیشه در کنار هم بوده اند.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور ثروتمندترین مبارز MMA در دنیاست و می توان از او به عنوان یکی از برترین چهره های دنیای ورزش یاد کرد. او بعد از کسب موفقیت های فراوان و داشتن PPVهای موفق بیش از 200 میلیون دلار دارایی خالص دارد. اما به نظر می رسد که در تمام موفقیت های او، نامزدش دی دوولین در کنار او حضور داشته. دی و خانواده کانر، از جمله انگیزه های اصلی او در کسب این موفقیت ها بوده اند.

پشنهاد ازدواج کانر مک گرگور به نامزدش

مک گرگور و نامزدش دی، در سال 2008 در یک بار شبانه در ایرلند با هم آشنا شدند و از آن زمان تا به امروز همیشه در کنار هم بوده اند. دی و کانر از آن زمان، مسیری را با هم آغاز کردند و دی یکی از شاهدان شروع کانر در UFC در سال 2013 بود. برنامه های رویایی جشن ازدواج کانر مک گرگور با نامزدشدی و کانر گرچه هنوز جشن ازدواجی نگرفته اند ولی 15 سال است که با هم زندگی می کنند و سه فرزند مشترک دارند. حالا و در آستانه تولد 33 سالگی دی، کانر بالاخره به دی پیشنهاد برگزاری مراسم جشن ازدواج داده است. پس از آن کانر، عکسی از دی که یک حلقه الماس در دستش دارد را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و نوشت:
همسر آینده من.
در همین میانه، دی نیز نام کانر را روی بدنش خالکوبی کرد.

زندگی دی و کانر مک گرگور در مسیر مناسبی طی می شود

کانر مک گرگور به طور کلی اهل برنامه ریزی است و زندگی دقیق و مشخصی دارد. او در ابتدای فعالیت در UFC، برنامه هایش درباره نحوه پایان دادن مسابقاتش و البته حریفانش را اعلام کرد و پیش بینی های او نیز اکثرا درست از آب در می آمدند. از همین رو، هر زمان که مک گرگور، درمورد چیزی صحبت می کرد، هوادارانش آن را جدی می گرفتند و حالا که او اعلام کرده که جشن ازدواج رویایی اش، حسابی و مفصل خواهد بود نیز باید در انتظار برگزاری یک جشن افسانه ای بود. برنامه های رویایی جشن ازدواج کانر مک گرگور با نامزدشاو در آستانه مبارزه UFC 257 اش مقابل داستین پویریر در سال 2021، از برنامه ها و دیدگاه هایش برای جشن ازدواجشان پرده برداشت و در گفتگو با اکسترا تی وی گفت:
جشن عروسی ما عجیب و غریب خواهد بود. از این بابت مطمئنم. ما بهترین ها را خواهیم داشت و بعد بهتر از بهتر هم خواهد شد. ما باید مکان برگزاری جشن را پیدا کنیم. قطعا در ایرلند خواهد بود. ما در جزیره امرالد ازدواج خواهیم کرد. یک پروسه سخت و بزرگ است. باید ببینیم چه خواهد شد و من کاملا آمادگی اش را دارم.
این طور به نظر می رسد که زندگی دی و کانر در مسیر مناسبی طی می شود و برگزاری جشن ازدواج که بعد از 15 سال زندگی مشترک، یک مراسم نمادین به نظر می رسد، به زودی برگزار خواهد شد. البته مک گرگور بعد از مصدومیتش در مسابقه UFC 264، حسابی پرمشغله و گرفتار شد و اولین حضورش در فیلمی هالیوودی را در فیلم «خانه جاده» در کنار جیک جیلنهال را تجربه کرد. بعد از آن هم در فصل سی و یکم سریال «The Ultimate Fighter» حضور یافت. او در عین حال زمان زیادی را برای رهایی از بند مصدومیت ناشی از شکستگی پایش در جولای 2021 صرف کرد. حالا شکی نیست که برگزاری جشن ازدواج کانر و دی دیریا زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد و آنچه قطعی و مسلم به نظر می سد این است که این جشن در سرزمین مادری شان، ایرلند برگزار خواهد شد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...