صحبت های جالب پرسپولیسی خاص درباره حضور در بهشت زهرا، قرارداد گل محمدی و دربی جام حذفی

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پس از مدتها سکوت درباره موضوعات مختلف این باشگاه صحبت کرد.
کدخبر (185059) | 04 خرداد 1402 | ساعت 11:59
0 99
صحبت های جالب پرسپولیسی خاص درباره حضور در بهشت زهرا، قرارداد گل محمدی و دربی جام حذفی
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پس از مدتها سکوت درباره موضوعات مختلف این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش سرخ نیوز، محمود خوردبین را می توان چهره خاص باشگاه پرسپولیس نامید؛ کسی که در تاریخ این باشگاه در زمره اولین ها محسوب می شود. محمود خان این روزها با بیماری دست و پنجه نرم می کند اما همچنان با حضور در مراسم مختلف و مسابقات عشق و علاقه خود به این تیم را نشان می دهد. خوردبین درباره حرکت زیبای اخیر و حضورش به همراه علی پروین و یحیی گل محمدی در بهشت زهرا (س) به سرخ نیوز گفت:

کار خوب را همه تائید می کنند. وقتی دوستان گفتند چنین برنامه ای است با آنکه کمر درد داشتم گفتم حتما می آیم. اتفاقا بعد از مدتی علی آقا را هم دیدم. آن روز جدا از مزار مهرداد میناوند و علی انصاریان عزیز تصمیم گرفتیم بر سر مزار بزرگان استقلال هم حاضر شویم. آنها دوستان ما و از بزرگان این فوتبال بودند و وقتی این بحث ها وسط می آید دیگر آبی و قرمز مطرح نیست. اتفاقا با دوستان خاطرات را مرور کردیم.
صحبت های جالب پرسپولیسی خاص درباره حضور بهشت زهرا، قرارداد گل محمدی و دربی جام حذفی وی در ادامه درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت:
همه دیدند که چگونه مقتدرانه قهرمان شدیم. جا دارد این موفقیت را به کل اعضای تیم تبریک بگویم. من به عنوان مشاور اغلب در کنار آقای درویش هستم و می دیدم که برای خلق این موفقیت چقدر تلاش کرد. آنهایی هم می گویند پرسپولیس مستحق قهرمانی نبود به نظرم بی انصافی می کنند. این تیم در سخت ترین بازی های فصل خود موفق عمل کرد و با آن میزان امتیاز دیگر جای حرف و حدیثی را باقی نگذاشت.
مشاور مدیرعامل پرسپولیس درباره احتمال تغییرات در راس این باشگاه گفت:
من فقط یک چیز را می گویم. خدا وکیلی بهتر از آقای درویش چه کسی هست که در راس این باشگاه قرار بگیرد. شما نمی دانید که برخی روزها برای حل مشکلات مالی چه کارهایی را انجام می داد. صبح تا شب در باشگاه می ماند تا بچه ها مشکلی نداشته باشند.
صحبت های جالب پرسپولیسی خاص درباره حضور بهشت زهرا، قرارداد گل محمدی و دربی جام حذفی خوردبین درباره احتمال رودررویی استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی گفت:
این بچه ها امروز با انگیزه بالا می روند تا هوادار را شکست دهند. پرسپولیس از دربی در هر شرایطی استقبال می کند و اتفاقا خیلی هم خوب است باز هم این بازی برگزار شود. پرسپولیس تیمی نیست که از دربی ها بترسد. این را در طول تاریخ ثابت کرده است.
  وی درباره شایعه جدایی گل محمدی از پرسپولیس و حضورش در یک تیم صنعتی گفت:
اینها را باور نکنید. از قول من بزنید یحیی می ماند و تیمش را هدایت می کند.
صحبت های جالب پرسپولیسی خاص درباره حضور بهشت زهرا، قرارداد گل محمدی و دربی جام حذفی خوردبین در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکن پرسپولیس در لیگ بیست و دوم را کدام نفر می داند گفت:
ما یک تیم بودیم؛ همه خوب بودند. جوری خوب بودند که نمی توان یک نفر را انتخاب کرد و نام برد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...