پاسخ منفی سرمربی فاینورد به پیشنهاد تاتنهام

آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد، اعلام کرد که دوست دارد به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد تا به نوعی هدایت تاتنهام را رد کرده باشد.
کدخبر (185009) | 04 خرداد 1402 | ساعت 10:54
0 93
پاسخ منفی سرمربی فاینورد به پیشنهاد تاتنهام
آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد، اعلام کرد که دوست دارد به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد تا به نوعی هدایت تاتنهام را رد کرده باشد.

به گزارش سرخ نیوز، تاتنهام پس از قطع همکاری با آنتونیو کونته به صورت جدی به دنبال انتخاب سرمربی سرشناس و توانمندی است. پیش از این نام یولیان ناگلزمان به عنوان گزینه اصلی هدایت این تیم مطرح شده بود اما دو طرف بر سر بعضی از مسائل با هم به توافق نرسیده بودند و همین باعث شد که شرایط حضور او در لندن دشوار شود. اسلوت که این فصل موفق شد فاینورد را به قهرمانی لیگ هلند برساند به عنوان گزینه اول این باشگاه در چند روز اخیر مطرح شد و حتی بعضی از رسانه‌ها مدعی شدند که او برای حضور در این تیم با مدیران تاتنهام به توافق رسیده است. پاسخ منفی سرمربی فاینورد به پیشنهاد تاتنهام اما اسلوت در گفتگو با AD درباره این موضوع اظهار داشت: «من هم شایعاتی درباره علاقه باشگاه‌های دیگر شنیده‌ام. از این که آن‌ها به من علاقه دارند بسیار خوشحال هستم اما دوست دارم در فاینورد بمانم و به ساختن این تیم روی زیربنایی که در دو فصل اخیر ایجاد کردیم ادامه دهم. هیچ حرفی از نقل و انتقالات مطرح نشده است و مذاکراتی که روز گذشته با باشگاه داشتم صرفا درباره تمدید قرارداد احتمالی من بود. تمامی مذاکرات با تیم فوتبال فاینورد تنها با همین هدف انجام شده است. بی‌صبرانه منتظر شروع فصل جدید در این تیم هستم.» به نظر می‌رسد که کار انتخاب سرمربی برای مدیران تاتنهام بسیار دشوار شده و انتخاب آن‌ها از بین گزینه‌های باقی مانده بسیار محدود است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...