تمام پیش‌بینی‌‌های اشتباه کانر مک گرگور ؛ از حبیب تا پوریر و دیاز!

کانر مک گرگور قهرمان سابق UFC علی‌رغم موفقیت های عظیمی اش در دنیای ورزش عموما پیشبینی‌ های درستی از نتایج مسابقات ندارد.
کدخبر (183719) | 04 خرداد 1402 | ساعت 12:44
0 257
تمام پیش‌بینی‌‌های اشتباه کانر مک گرگور ؛ از حبیب تا پوریر و دیاز!
کانر مک گرگور قهرمان سابق UFC علی‌رغم موفقیت های عظیمی اش در دنیای ورزش عموما پیشبینی‌ های درستی از نتایج مسابقات ندارد.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور که با القاب «بدنام» و «مک اسرارآمیز» نیز شناخته می‌شود قهرمان سابق UFC در دو دسته وزنی است. او همچنین یکی از جنجالی‌ترین چهره‌های دنیای MMA نیز هست و با جدل‌های کلامی و پیشبینی‌های جسورانه خود شناخته می‌شود. با وجود اینکه مک گرگور در طی دوران حرفه‌ای خود به موفقیت‌های عظیمی دست یافته است اما پیشبینی‌های او همواره درست از آب درنیامده‌اند. تمام پیشبینی‌ های اشتباه کانر مک گرگور؛ بدنام می‌ گفت نیت دیاز را در راند اول ناک اوت می‌ کند

پیشبینی‌های غلط کانر مک گرگور؛ از حبیب نورماگومدوف تا داستین پویریر

یکی از معروف‌ترین نمونه‌های پیش‌بینی‌های اشتباه کانر مک گرگور مربوط به مبارزه او با نیت دیاز در سال 2016 و در جریان UFC 196 است. بدنام در آن زمان قهرمان دسته پر وزن UFC بود و تصمیم گرفت که به دسته ولترویت نقل مکان کند. مک گرگور از لحاظ وزنی بسیار سبک‌تر از نیت دیاز بود اما با این حال پیشبینی کرد که در همان راند اول دیاز را ناک اوت خواهد کرد. اما اوضاع بر وفق مراد کانر مک گرگور پیش نرفت و نیت دیاز توانست در راند دوم با سابمیشن حریف خود را شکست دهد. پیشبینی مک گرگور اشتباه از آب درآمد و بدنام متحمل نخستین شکست خود در UFC شد. نمونه مشهور دیگری از پیشبینی‌های غلط کانر مک گرگور مربوط به مبارزه او با حبیب نورماگومدوف در سال 2018 در UFC 229 است. مک گرگور بیش از یک سال بود که هیچ مبارزه‌ای را در UFC به انجام نرسانده بود و سرانجام در ماه اکتبر سال 2018 بر روی رینگ ظاهر شد. برای مبارزه با قهرمان شکست‌ناپذیر دسته سبک وزن یعنی نورماگومدوف بزرگ. پیشبینی‌های غلط کانر مک گرگور؛ از حبیب نورماگومدوف تا داستین پویریر پیش از این مبارزه بود که کانر مک گرگور پیشبینی کرد که در راند دوم حبیب نورماگومدوف را ناک اوت خواهد کرد. اما حبیب از همان آغاز نبرد بهتر از حریف ایرلندی خود ظاهر شد و توانست در راند چهارم بدنام را با سابمیشن شکست دهد. محاسبات مک گرگور یک بار دیگر اشتباه از کار درآمد و او متحمل دومین شکست خود در UFC شد. یکی دیگر از پیشبینی‌های نادرست مک اسرارآمیز مربوط به آخرین مبارزه او در UFC بود. مبارزه سال 2021 با داستین پویریر در جریان UFC 264. کانر مک گرگور پیش از این مبارزه یک‌بار در سال 2014 پویریر را شکست داده بود. مبارز ایرلندی پیشبینی کرد که دوباره حریف خود را شکست خواهد داد و او را در همان راند نخست ناک اوت خواهد کرد. اما پویریر نسبت به مبارزه اول پیشرفت‌های چشمگیری را به خود دیده بود و کار را از همان ابتدای نبرد طوفانی آغاز کرد. در راند دوم بود که ضربات سهمگین داستین پویریر موجب بروز یک مصدومیت شدید برای مک گرگور از ناحیه پا شد. مبارزه همینجا به پایان رسید. یک پیشبینی اشتباه دیگر برای بدنام و سومین شکست او در چهار مبارزه اخیر خود.

مک گرگور: با ناک اوت کردن می ودر دنیا را در بهت فرو خواهم برد

پیشبینی‌های کانر مک گرگور همیشه هم غلط از آب درنیامده‌اند. بدنام در سال 2015 پیشبینی کرده بود که در مبارزه‌اش با خوزه آلدو در UFC 194 حریف را در ثانیه سیزدهم مبارزه ناک اوت خواهد کرد. باورکردنی نبود اما پیشبینی مک اسرارآمیز دقیقا درست از کار درآمد. با این حال همواره پیشبینی‌های اشتباه او با واکنش‌های گسترده‌تری مواجه شده‌اند و بیشتر نیز به یاد مانده‌اند. مک گرگور با وجود پیشبینی‌های اشتباه گاه و بیگاه خود صاحب جایگاهی متمایز در میان ستارگان ام ام ای است. کاریزما، سبک مبارزه و توانایی خارق‌العاده او در جذب مخاطب باعث شده‌اند تا نام او بر صدر تمامی ستارگان تاریخ UFC بدرخشد. با این حال نوار شکست‌های اخیر او باعث شده‌اند تا به‌طور مداوم این پرسش در نزد طرفداران UFC مطرح باشد: آیا کانر مک گرگور خواهد توانست دوباره در بالاترین سطح به رقابت بپردازد؟ تنها زمان به ما خواهد گفت که آیا بدنام قادر است از بند شکست‌های متوالی اخیر خود رهایی یابد یا خیر. مک گرگور: با ناک اوت کردن می ودر دنیا را در بهت فرو خواهم برد گذشته از پیشبینی‌های اشتباه کانر مک گرگور در UFC لازم است که اشاره‌ای نیز به مبارزه بوکس او با فلوید می ودر در سال 2017 داشته باشیم. مک گرگور که پیش از این مبارزه هرگز هیچ تجربه‌ای در بوکس حرفه‌ای نداشت پیشبینی کرد که با ناک اوت می ودر در همان راندهای ابتدایی دنیا را در شوک فرو خواهد برد. با این حال فلوید می ودر که از او به‌عنوان یکی از بزرگترین بوکسورهای تاریخ یاد می‌شود توانست در راند دهم مبارزه حریف ایرلندی را شکست دهد. اگرچه پیشبینی بدنام یک بار دیگر غلط از کار درآمد اما سود هنگفتی از این مبارزه عاید او شد. مک گرگور همچنین بخاطر نمایش خوبش در برابر یکی از بهترین بوکسورهای تاریخ مورد تحسین طرفداران بوکس قرار گرفت. در مجموع باید گفت که پیشبینی‌های کانر مک گرگور بدل به بخشی از شخصیت او شده‌اند. با وجود اینکه شماری از پیشبینی‌های او به حقیقت پیوسته‌اند اما پیشبینی‌های نادرست بدنام بیشتر در خاطر طرفداران مانده‌اند. مک گرگور: با ناک اوت کردن می ودر دنیا را در بهت فرو خواهم برد شکست‌های اخیر کانر مک گرگور ابهامات فراوانی را در خصوص آینده این فوق ستاره در ذهن طرفداران ام ام ای متبادر ساخته است. اما حتی با این وجود نیز مهارت بدنام در جذب مخاطبان هنوز بدون تغییر باقی مانده است. اگرچه مشخص نیست که آیا مرد ایرلندی قادر خواهد بود دوباره به روزهای اوجش بازگردد یا خیر، اما آنچه قطعی‌ست این است که کانر مک گرگور تا همیشه یکی از بزرگترین ستارگان در تاریخ UFC خواهد بود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...