کارلوس کی روش: می خواهیم به مسیر درست بازگردیم

کارلوس کی روش اعلام کرد که به دنبال جبران نتایج ضعیف قطر در جام جهانی 2022 است و قصد دارد تا افتخار و سربلندی را برای قطری ها به ارمغان بیاورد.
کدخبر (185143) | 04 خرداد 1402 | ساعت 13:50
0 65
کارلوس کی روش: می خواهیم به مسیر درست بازگردیم
کارلوس کی روش اعلام کرد که به دنبال جبران نتایج ضعیف قطر در جام جهانی 2022 است و قصد دارد تا افتخار و سربلندی را برای قطری ها به ارمغان بیاورد.

به گزارش سرخ نیوز، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی قطر می‌گوید آن‌ها باید از نمایش ضعیف خود به عنوان میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ عبور و از عنوان قهرمانی خود در آسیا در مقابل «بازیکنان خوش‌نقش» و «تیم‌های شگفت‌انگیز» دفاع کنند.

قطر با هدایت «فلیکس سانچز» اسپانیایی، در گروه اول جام جهانی ۲۰۲۲ تمام بازی‌های خود را با شکست پشت‌سر گذاشت و پس از تیم‌های هلند، سنگال و اکواردو قرار گرفت.

عنابی‌ها پس از پیروزی غافلگیر کننده مقابل ژاپن در فینال جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹، قرار است در ماه‌های ژانویه و فوریه سال آینده میلادی، میزبان این تورنمنت آسیایی باشند.

کی‌روش پرتغالی که پس از سرمربی‌گری تیم ملی ایران در جام جهانی اخیر، هدایت قطر را برعهده گرفته است، روز چهارشنبه به نشریه قطری «الوطن» گفت:

ما در یک لحظه ویژه هستیم چراکه اگر به گذشته نگاه کنیم، ما جام جهانی را پائین تر از حد انتظار به پایان بردیم.

سرمربی قطر در ادامه گفت:

در حال حاضر ما یک هدف داریم؛ به حالت عادی بازگردیم، اوضاع را به مسیر درست بازگردانیم و تیم، بازیکنان و هواداران خود را متوجه این موضوع کنیم که اگر در آسیا بهترین نباشیم، نمی‌توانیم فوتبال بین‌المللی را به چالش بکشیم.

ماجراجویی قطر در آسیا از بازی با لبنان آغاز خواهد شد و آن‌ها پس از این بازی به مصاف تاجیکستان و چین می‌روند اما کی‌روش از این موضوع آگاه است که چالش‌های دشوارتری پس از مرحله گروهی، انتظار آن‌ها را می‌کشد.

کی‌روش در پایان گفت:

رقابت سختی خواهد بود اما موضوع مهم این است که در پایان، فوتبال خوبی بازی کنیم، از بازی خود لذت ببریم و افتخار و سربلندی را برای کشور به ارمغان بیاوریم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...