آموزش آرایش به سبک دیوید بکهام با تقلید از تکنیک‌های ویکتوریا بکهام!

دیوید بکهام با الگوبرداری از همسرش ویکتوریا،‌ ویدیوی جالبی از خود ضبط کرده است.
کدخبر (185252) 05 خرداد 1402 | ساعت 18:05
0 132
دیوید بکهام با الگوبرداری از همسرش ویکتوریا،‌ ویدیوی جالبی از خود ضبط کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، پس از اینکه ویکتوریا بکهام کلیپی برای ارائه بهترین نکات آرایشی خود جهت استفاده از کانتور و مرطوب کننده ضبط و منتشر کرد، دیوید بکهام از فرصت استفاده کرد و ویدیوی کوتاهی از خودش را با همین موضوع ساخت. ویکتوریا بکهام صاحب برند محصولات آرایشی به نام «Victoria Beckham Beauty» است که همسرش در پایان ویدیو آموزشی خود آن را توصیه کرد. در این ویدیو دیوید بکهام بدون پیراهن روبروی آینه نشسته که احتمالا مربوط به میز آرایش ویکتور می‌شود؛ جایی که او بیشتر فیلم‌های آموزشی مرتبط با مسائل زیبایی و روش‌های آرایش صورت را در همین جا ضبط می‌کند.

آموزش آرایش به سبک دیوید بکهام با تقلید از تکنیک‌های ویکتوریا بکهام!

دیوید بکهام آرایش کردن را از همسرش می‌‌آموزد

دیوید با استفاده از همان قلمویی که ویکتوریا از آن استفاده می‌کرد، در آینه نگاه می‌کند و در حالی که نظراتش را در مورد تکنیکی که استفاده می‌کند، بیان می‌کند، به آرامی برس را روی صورتش می‌چرخاند. اگرچه او کاملاً مطمئن نیست که می‌خواهد این کار را انجام دهد یا خیر. بکهام در این ویدئو می‌گوید:
بنابراین وقتی از مقدار کمی از این که برای همسرم استفاده می‌کنم، او به من می‌گوید این بهترین رنگ برای تولید محتوا است. من هم موافقت می‌کنم اگرچه واقعاً نمی‌دانم در مورد چه چیزی صحبت می‌کنم. اما این‌ها چیزهایی هستند که من دوست دارم پوستم را با آن‌ها مرطوب و از پوستم مراقبت کنم و ظاهراً این بهترین راه برای انجام این کار به گفته ویکتوریا بکهام بیوتی است.
بکهام پس از کشیدن برس روی صورتش، در حالیکه زبان بدنش نشان دهنده رضایت آرایشی است که داشته، به آرایش صورتش نگاه می‌کند و از اینکه توانسته از روش‌های کانتورینگ همسرش با مرطوب کننده به درتسی تقلید کند، به وضوح از نتیجه آن راضی است.
  این ویدیوی خنده‌دار که توسط خود ویکتوریا بکهام در تیک تاک و اینستاگرام منتشر شد، نظرات و لایک‌های زیادی را به همراه داشت. البته این تنها دیوید بکهام نیست که در ویدیویی محصولات آرایشی برند همسرش استفاده و آنها را تبلیغ می‌کند. چند روز قبل دخترشان هارپر هم در ویدیویی ظاهر شد و مشخصا با رژ لب‌های برند ویکتوریا بکهام، به لب‌هایش رژ می‌زد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...