اعتراف جان سینا به یک اشتباه: باعث شدم راک از من متنفر شود

کدخبر (185439) | 05 خرداد 1402 | ساعت 18:34
1 740
اعتراف جان سینا به یک اشتباه: باعث شدم راک از من متنفر شود
جان سینا بالاخره به این موضوع اذعان کرد که اشتباه او، عامل ایجاد درگیری با دواین جانسون بود.

به گزارش سرخ نیوز، دشمنی بین جان سینا و راک، ترکیبی از واقعیت و خط داستانی درنظر گرفته شده از سوی کمپانی WWE بود. این دو شخصیت که نماد دو نسل متفاوت از دنیای کشتی کج محسوب می‌شدند، برای نشان دادن برتری خود، بارها مقابل هم قرار گرفتند.

تقابل راک و جان سینا، تماشاگران را مجذوب خود کرد و منجر به مسابقاتی شد که در تاریخ، ماندگار خواهد بود. علاوه بر دشمنی در رینگ، خط داستانی درگیری آن‌ها به واقعیت هم رسید و لایه‌هایی از زندگی شخصی‌شان در این هماوردی دیده شد.

بحث‌های پرشور، دیالوگ‌های به یاد ماندنی و کنایه‌های گزنده، بخشی جدایی ناپذیر از تقابل جان سینا و راک شد که در جذب و سرگرم کردن مخاطب، بسیار موفقیت‌آمیز بود.

 جان سینا، داستان خودش و راک را با لبرون جیمز و مایکل جردن مقایسه می‌کند و در این باره می‌گوید:

دوست دارم اینطور فکر کنم که از تمام شانس‌هایم برای بهترین اجراها پشت میکروفون استفاده کردم. چیزی که در مورد تقابل من و راک ممکن است از دید عموم دور مانده باشد، این بود که ما شبیه لبرون جیمز و مایکل جردن در دوران اوج‌شان بودیم. برای چنین سناریویی، لازم نیست راک را بالا بکشید، او همیشه در جهان خودش سیر خواهد کرد و در واقع او کسی است که شما را بلند می‌کند؛ من فقط از پایین مشت می‌زدم!

جان سینا در رقابت با راک اشتباه کرد

پس از دو مسابقه در دو رسلمنیای 28 و 29، هر دوی آن‌ها برای یکدیگر احترام متقابل ایجاد و به سهم مشترکی که در پیشرفت صنعت کشتی کج داشتند، اقرار کردند. راک و جان سینا رفاقتی را به نمایش گذاشتند که فراتر از رقابت آن‌ها روی رینگ مبارزه بود. پس از گذشت سال‌ها، جان سینا اعتراف می‌کند که شخصی کردن درگیری با دواین جانسون در طول دشمنی آن‌ها، تقصیر او بوده است. قهرمان در این خصوص می‌گوید:

بدیهی است که نمی‌توانستم اینطور باشم که معتبر هستم؛ باید اصالتم را ثابت می‌کردم. می‌خواستم جمعیت را به وجد بیاورم و مردم را سرگرم کنم که البته به شکل اشتباهی این کار را اشتباه انجام دادم. ما باید از قبل هماهنگ می‌کردیم.

 جان سینا ادامه داد:

به جای این که بپرسم بهترین راه برای برابر کردن ما چیست، خودم این کار را کردم و اشتباه بود.

با توجه به اظهارات قهرمان سابق 16 دوره دبلیو دبلیو ای، به نظر می رسد که جان سینا تصمیم به دفن اختلافات با دواین جانسون گرفته و توضیح داده است که چیزی جز احترام برای راک ندارد.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
تو رو خدا مردمو هالو حساب نکنید، کج یه نمایش بیش نیست به شعور مردم احترام بزارید ملت ایران مثل مردم منقل آمریکا نیستند که هزاران نفرو سر کار میزارند 2تا رفیق که ماها باهم تمرین میکنن تا یه مسابقه بدن کج سناریو داره مسابقات واقعی،، ام ام ای، و حرفه‌ای یو اف سیه، البته ورزش کج یه ورزش زیبا وتما‌اییست به شرطی که واقعان کجیست باشن نه دوتا تاپاله الکی تو سر و کله هم میزنن، تکنیک‌های کج هرچند نمایشیست ولی زیباست که 70 تا 90کیلو وزن داشته باشند، تا قیجی کردن، جفت پرتاب، تک پرتاب، جفت پا بالای سر حرف بتونن بزنن، والی متاسفانه امروز تو امریکا دوتا کوه چربی هیج سر رشته ای از کج ندارند، میان مسقره بازی در میارن به اسم کج ملت آمریکا وهند منقل وشاسکولند، به این نمایشه های مزخرف هم پول بدن وهم وقت بزارن،، آخر مسابق شون هم مثلا هرکی بیشتر کتک خورده باشه برنده مسابقه میشه، خنده دارنیست؟؟؟؟
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...