بزرگترین دزدی تاریخ بوکس! / فلوید می ودر و طولانی کردن مبارزه از روی عمد!

پالی مالیگناگی باور دارد که مبارزه فلوید می ودر و کانر مک گرگور، بزرگترین دزدی تاریخ بوکس است!
کدخبر (184834) | 05 خرداد 1402 | ساعت 17:34
0 97
بزرگترین دزدی تاریخ بوکس! / فلوید می ودر و طولانی کردن مبارزه از روی عمد!
پالی مالیگناگی باور دارد که مبارزه فلوید می ودر و کانر مک گرگور، بزرگترین دزدی تاریخ بوکس است!

به گزارش سرخ نیوز، قهرمان سابق بوکس جهان به مک گرگور کمک کرد تا او برای مبارزه با فلوید می ودر آماده شود. با این حال، ویدیویی از یکی از جلسات تمرینی آن‌ها به فضای مجازی درز پیدا کرد.

جلسات تمرینی مک گرگور برای مبارزه با فلوید می ودر

در یکی از این ویدیوها به‌نظر می‌رسد که مک گرگور، مالیگناگی را به روی زمین انداخته است اما این مبارز آمریکایی هرگز قبول نکرده که مک گرگور او را ناک اوت کرده است. از همان زمان تاکنون، مالیگناگی، مک گرگور را به چشم یکی از بزرگ‌ترین دشمنانش می‌بیند. آن‌ها پیش از مبارزه مک گرگور و فلوید می ودر با یکدیگر مبارزه کردند. مک گرگور در مبارزه با مک گرگور در دور دهم از او شکست خورد. مگ گرگور و داستین پویریر در سال 2021 و در UFC 264 با یکدیگر مبارزه کردند و پای مک گرگور در این مبارزه به‌شدت آسیب دید. مالیگناگی پس از این اتفاق، ویدیویی را در رابطه با مک گرگور در فضای مجازی منتشر کرد و او را مسخره کرد. این مبارز 42 ساله اظهار کرده که مبارزه مک گرگور و می ودر، که در مجموع بیش از 600 میلیون دلار فروش داشت، بزرگ‌ترین دزدی تاریخ بوکس محسوب می‌شود. مک گرگور از این مبارزه، 100 میلیون دلار درآمد کسب کرد. مالیگناگی به Betway گفت:
من نمی‌توانستم نتیجه مبارزه فلوید می ودر و کانر مک گرگور را پیش‌بینی کنم، اما زمانی که با او در رینگ مبارزه کردم، متوجه شدم که او اصلاً مبارز خوبی نیست. من با خودم تصور کردم که این مبارزه بسیار مسخره خواهد بود و واقعاً هم همینطور بود. زمانی که مبارزه من و مک گرگور به اتمام رسید، متوجه شدم که مبارزه مک گرگور و می ودر، بزرگترین دزدی تاریخ بوکس است. من با خودم گفتم که مک گرگور که اصلاً مبارز خوبی نیست، قطعاً از می ودر بهترین بوکسور تاریخ شکست خواهد خورد. من می‌دانستم که حتی با وجود اینکه می ودر مدت‌هاست که از بوکس کناره‌گیری، چشم بسته مک گرگور را شکست خواهد داد و دقیقاً همین اتفاق افتاد و آن‌ها مردم را سر به سر گذاشتند.
مالیگناگی ادعا کرده که پس از اتمام این مبارزه، با می ودر در رختکن صحبت کرده و همچنین عنوان کرد که می ودر نیز از قصد مبارزه را به دور دهم کشاند. او گفت:
من یادم می‌آید که به رختکن رفتم با فلوید در رابطه با این مبارزه صحبت کردم. من به او گفتم که چرا حرکات مک گرگور را محدود نکردی؟ چون زمانی که من این کار را با او می‌کردم، او نمی‌توانست به خوبی از خودش دفاع کند. فلوید به من گفت که من باید این مبارزه را طولانی کنم، من نباید کار او را در همان راندهای ابتدایی تمام می‌کردم و اگر این کار را انجام می‌دادم، می‌توانستم به‌راحتی کار او را در همان راندهای اول تمام کنم. و من هم‌اکنون می‌فهمم که چقدر فلوید زرنگ است؛ چراکه اگر سریعاً کار چنین حریفانی را تمام می‌کرد، دیگر افراد زیادی نبودند که برای تماشای این مبارزات بلیط تهیه کنند.
می ودر از زمان کناره‌گیری خود از بوکس تاکنون در شش مبارزه غیررسمی شرکت کرده و جالب اینجاست که مبارزه‌های او با لوگان پاول، آرون چالمرز و دان مور حریف تمرینی او تا راند هشتم ادامه پیدا کردند. می ودر 46 ساله باید در تاریخ بیست و یکم خرداد ماه (یازدهم ژوئن) با جان گاتی سوم نوه جان گاتی گنگستر بزرگ نیویورک مبارزه کند. او همچنین برنامه دارد تا در سال 2023 در چندین مبارزه دیگر نیز شرکت کند. مالیگناگی در پایان گفت:
زمانی که فلوید با چنین افرادی وارد رینگ می‌شود که هیچ امیدی به پیروزی ندارند، آن‌ها را ناک اوت نمی‌کند و مبارزه‌ها را طولانی می‌کند تا بینندگان نیز به تماشای مبارزه‌های او ادامه دهند. این موضوع باعث می‌شود که بینندگان این مبارزه‌ها، حتی در مبارزه‌های بعدی نیز بلیط تماشای آن‌ها را تهیه کنند. اگر با این دیدگاه به این قضیه نگاه کنیم، واقعاً فوق‌العاده است. اما به هر حال، مبارزه او و مک گرگور دزدی بزرگی بود و فلوید نیز این موضوع را می‌دانست.
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...