تئوری توطئه / مبارزه مایک تایسون و حضور یک مسافر زمان در میان جمعیت؟

گرچه 28 سال از نبرد فوق العاده مایک تایسون با پیتر نیلی می گذرد اما این مبارزه تاریخی به یک دلیل عجیب دوباره برسر زبان ها افتاده است.
کدخبر (183782) 05 خرداد 1402 | ساعت 14:44
0 310
گرچه 28 سال از نبرد فوق العاده مایک تایسون با پیتر نیلی می گذرد اما این مبارزه تاریخی به یک دلیل عجیب دوباره برسر زبان ها افتاده است.

به گزارش سرخ نیوز، هواداران بوکس باور دارند که در سال 1995 که مایک تایسون در مبارزه‌ای به یادماندنی رو به روی پیتر مک نیلی قرار گرفت، یک مسافر زمان نیز در میان جمعیت حاضر در استادیوم وجود داشته است.

تئوری توطئه / مبارزه مایک تایسون و حضور یک مسافر زمان در میان جمعیت؟28 سال از نبرد مایک تایسون تا پیتر نیلی گذشت

«مایک آهنین» 28 سال گذشته مقابل پیتر مک نیلی قرار گرفت و او را در راند اول این مبارزه شکست داد. مایک تایسون قدرت بسیار فوق العاده‌ای داشت و ضربات او بسیار کشنده بود. این مبارزه تا جایی پیش رفت که وینی وچیون مدیر برنامه های مک نیلی مجبور شد وارد رینگ شود تا از وارد شدن صدمات بیشتر به مک نیلی جلوگیری کند.
این اولین مبارزه تایسون پس از آزاد شدن از زندان بود و او تنها به 89 ثانیه زمان نیاز داشت تا حریف خود را شکست دهد. با این حال هم اکنون که سال ها از این مبارزه می‌گذرد، شایعاتی در رابطه با یک شخص حاضر در این استادیوم در فضای مجازی منتشر شده است. به نظر می‌رسد که این شخص در سال 1995 به کمک تلفن همراه خود در حال فیلم برداری از این مبارزه بوده است.

مسافر زمان تماشاگر ویژه نبرد مایک تایسون و پیتر نیلی!

به نظر می‌رسد که این شخص دستگاهی مانند یک تلفن همراه در دست دارد و از نزدیک از مبارزه مایک تایسون و مک نیلی فیلم برداری کرده است. این موضوع باعث شده تا تعدادی از طرفداران ادعا کنند که او در زمان سفر کرده و در این مبارزه حضور پیدا کرده است.
  با این حال، این ادعا توسط کانال یوتیوب Inside Edition رد شده است. با این حال، باید این موضوع مشخص می‌شد که این شخص دقیقا چه چیزی در دست دارد و با چه چیزی فیلم برداری می‌کند و اینکه آیا این وسیله واقعا یک تلفن همراه است یا خیر؟ Les Trent این ادعا را رد کرد و گفت:
ما کمی تحقیق کردیم و متوجه شدیم که این دستگاه به هیچ عنوان یک تلفن همراه نیست.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...