تاریخ برای گل محمدی مقابل استقلال تکرار می شود؟

یحیی گل محمدی پس از ۷ سال بار دیگر توانست در فینال جام حذفی حضور پیدا کند.
کدخبر (185588) | 05 خرداد 1402 | ساعت 13:44
0 61
تاریخ برای گل محمدی مقابل استقلال تکرار می شود؟
یحیی گل محمدی پس از ۷ سال بار دیگر توانست در فینال جام حذفی حضور پیدا کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پرسپولیس با برتری ۳-۱ مقابل هوادار به فینال جام حذفی راه یافت و حریف استقلال شد. با این اتفاق روند ناکامی های سرخپوشان پس از ۳ فصل متوقف شد و آن ها توانستند برای هشتمین بار در این مسابقات فینالیست شوند. آخرین صعود این تیم به خرداد ۹۸ برمی گردد که سپاهان را با گل ثانیه های پایانی احمد نورالهی در نقش جهان کنار زد و با غلبه بر داماش گیلان توانست فاتح سی و دومین دوره جام حذفی فوتبال کشور شد.

پرسپولیس هوادار

تکرار تاریخ برای گل محمدی

اما با برد مقابل هوادار نه فقط طلسم عدم حضور پرسپولیس در فینال که سرمربی این تیم هم شکست و یحیی گل محمدی نیز موفق شد پس از ۷ سال فرصت رقابت در فینال را پیدا کند. او پس از اینکه در آذرماه ۹۴ با ذوب آهن در فولاد شهر سپاهان را شکست داده و به فینال راه یافت دیگر با هیچ تیمی نتوانست این موفقیت را تکرار کند. گل محمدی در دوران کوتاه حضورش در تراکتور با شکست مقابل پدیده در همان مرحله یک شانزدهم حذف شد و زمانی هم که به مشهد رفت و هدایت پدیده را بر عهده گرفت در تقابل با برانکو در ضربات پنالتی مغلوب شد و از رسیدن به نیمه نهایی باز ماند. او پس از حضور روی نیمکت پرسپولیس در دو دوره متوالی روی ضربات پنالتی نتیجه را به استقلال واگذار کرد و در دوره ای که گذشت در مرحله یک چهارم مغلوب آلومینیوم شد. باید دید گل محمدی که آخرین قهرمانی اش در جام حذفی را مقابل استقلال در فصل ۹۵-۹۴ کسب کرده بود، در دومین فینال اش با آبی ها به چه نتیجه ای دست پیدا می کند؟

یحیی گل محمدی

ثبت نخستین گل فصل امیری

در نیمه نهایی جام حذفی، یک اتفاق ویژه برای کاپیتان پرسپولیس رخ داد و آن ثبت نخستین گل فصل مقابل هوادار بود. وحید امیری که در این بازی در غیاب امید عالیشاه بازوبند را بر بازو داشت در ادامه نمایش‌های درخشانش مقابل حریفان از پاس خوبی که مهدی ترابی در اختیارش قرار داده بود استفاده برد و گل دوم بازی را زد. این بازیکن در جریان برتری ۴-۰ تیمش مقابل نساجی در هفته آخر لیگ که با قهرمانی سرخ ها همراه بود، یک پاس گل به سعید صادقی داد.

وحید امیری مقابل هوادار

گولسیانی در صدر جدول گلزنان

گیورگی گولسیانی که در مراحل گذشته جام حذفی دروازه تیم های اصفهانی ون پارس و سپاهان را از نقطه پنالتی باز کرده بود، در دیدار ماقبل فینال مثل همیشه با خونسردی و اطمینان پشت ضربه ایستاد و فرصت حاصل از خطایی را که ترابی از مدافع حریف گرفته بود را با پای راست وارد دروازه هوادار کرد تا خودش را در این مسابقات ۴ گله کرده و به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد. او حالا در آستانه آقای گلی در جام حذفی قرار دارد.

گیورگی گولسیانی

خط و نشان عیسی برای استقلال

البته این مدافع گرجی یک رقیب سرسخت چون عیسی آل کثیر را در کنار خود می بیند؛ رقیبی که متخصص بازگشت های غافلگیر کننده است. آل کثیر پس از پشت سرگذاشتن یک دوره مصدومیت طولانی با اضافه شدن به ترکیب پرسپولیس در نیم فصل دوم، دوباره تبدیل به همان مهاجم فرصت طلب و گلزن شده است و پس از گلزنی به سپاهان و گل گهر دیگر تیم لیگ برتری یعنی هوادار را هم باز کرد تا این پیام مهم را به گوش هواداران برساند که اگر فرصت آقای گلی در لیگ برتر را از دست داد، در جام حذفی جبران مافات خواهد کرد. باید دید آل کثیر که سابقه درخشانی در باز کردن دروازه استقلال دارد می تواند سومین گلش مقابل این تیم و چهارمین گل خود در مسابقات جام حذفی امسال را ثبت کند؟ این مهاجم خوزستانی سابقه زدن گل قهرمانی برای پرسپولیس مقابل تراکتور در سوپرجام را دارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...