آپدیت بدنی جدید فرزند ترمیناتور / جوزف بائنا و چالشی سنگین از تمرینات استقامتی!

جوزف بائنا فرزند آرنولد شوارتزنگر تلاش می‌کند تا با ساختن بدنی بهتر، آینده حرفه‌ای جذاب‌تری را تجربه کند.
کدخبر (184824) | 05 خرداد 1402 | ساعت 14:46
0 180
آپدیت بدنی جدید فرزند ترمیناتور / جوزف بائنا و چالشی سنگین از تمرینات استقامتی!
جوزف بائنا فرزند آرنولد شوارتزنگر تلاش می‌کند تا با ساختن بدنی بهتر، آینده حرفه‌ای جذاب‌تری را تجربه کند.

به گزارش سرخ نیوز، جوزف بائنا فرزند آرنولد شوارتزنگر اسطوره بزرگ بدنسازی درست مانند پدرش به باشگاه علاقه مند است. این بازیگر 25 ساله در یکی از پست های اخیر خود در اینستاگرام، روتین تمرینی استقامتی سنگین خود را به همراه آپدیتی از بدن کات شده خود منتشر کرد. جوزف بائنا که شباهت بسیاری به ترمیناتور دارد اظهار کرده که عادت کردن به چنین مقایسه هایی برای او دشوار بوده است. با این حال، او همواره به تناسب اندام و تمرینات خود پایبند است و همیشه آماده تمرین کردن است! جوزف بائنا به طور حرفه ای رقابت نمی‌کند اما طرفداران او باور دارند که او شانس خوبی برای قهرمانی در رقابت های مختلف دارد و از پتانسیل بالایی برخوردار است. بائنا به طور معمول پست های مختلفی را به تمرینات و آپدیت های بدنی خود اختصاص می‌دهد. او همچنین در تعدادی از این پست ها، با بدنسازان مختلفی همراه می‌شود و تمرینات خود را به همراه آن ها انجام می‌دهد. از این بدنسازان می‌توان به رابی رابینسون و مایک اوهرن قهرمان مستر یونیورس اشاره کرد. آپدیت بدنی جدید فرزند ترمیناتور / جوزف بائنا و چالشی سنگین از تمرینات استقامتی! جوزف بائنا تاکنون در فیلم های هالیوودی زیادی نقش ایفا کرده که از آن ها می‌توان به Bad to the Bone (2016)، Chariot (2022) و Bully High (2022) اشاره کرد. بائنا اخیرا طرفداران خود را به انجام یک چالش دعوت کرده است؛ چالشی از تمرینات استقامتی که خود بائنا این چالش در یک ساعت و بیست دقیقه آن را انجام داد.

آپدیت بدنی جوزف بائنا و چالشی از تمرینات استقامتی

بائنا در کپشن این پست اظهار کرد که ترجیح می‌دهد گاهی اوقات، تمرینات خود را عوض کند. او نوشت:
من دوست دارم که هر از گاهی، تمرینات خودم را عوض کنم. ممکن است که این تمرینات جدید باشند یا حتی ممکن است که یک ورزش جدید باشد. امروز من چالشی از تمرینات استقامتی مرتبط با کل بدن را امتحان کردم. این چالش در مجموع شامل 6 ست بود و بسیار من را فرسوده کرد اما در عین حال، بسیار به من انرژی داد! من این چالش در حدود یک ساعت و بیست دقیقه تمام کردم اما فکر می‌کنم که دفعه بعد بتوانم سریعتر آن را تمام کنم. شما در چه مدت زمانی این چالش را تمام می‌کنید؟
  • بتل روپ: 6 ست، 30 ثانیه
  • کرانچ: 200 تکرار
  • زیر بغل قایقی
  • بارفیکس: 50 تکرار
  • شنا: 150 تکرار
  • دویدن: 1.9 کیلومتر
  • اسکوات اسپلیت: 200 تکرار
  • دوچرخه: 1.9 کیلومتر
  • دیپ: 50 تکرار
  • هل دادن سورتمه: 8 تکرار
  • اسکوات پرشی: 50 تکرار
همانطور که مشاهده کردید، این چالش شامل 12 تمرین مختلف بود و از آنجایی تایم استراحتی برای تمرینات مختلف در نظر گرفته نشده، بسیار سنگین و خسته کننده است. این روتین تمرینی توسط لارنس کوس تنظیم شده است. جوزف بائنا امیدوار است که بتواند در آینده در فیلم های بهتر و جذاب تری حضور داشته باشد و برای رسیدن به این هدف قصد دارد تا در سال 2023، به بدنی ابرقهرمانی دست پیدا کند! او اظهار کرده که هدف اصلی او در این مرحله از زندگی اش موفقیت های بیشتر در دنیای بازیگری است و سخت برای آن تلاش می‌کند. آپدیت بدنی جدید فرزند ترمیناتور / جوزف بائنا و چالشی سنگین از تمرینات استقامتی! جوزف بائنا علاوه بر منتشر کردن جزئیات تمرینات خود، در رابطه با تغذیه و رژیم غذایی خود نیز صحبت کرده است. رژیم غذایی بائنا در مجموع شامل سه وعده غذایی است و این غذاها شامل مواد غذایی مفید، سالم و تازه هستند. رژیم غذایی بائنا به او کمک می‌کند تا او بتواند به خوبی فیزیک خود را حفظ کند. طرفداران باور دارند که با توجه به فیزیک فوق العاده بائنا و توانایی او در فیگورگیری، او می‌تواند به راحتی در رقابت های مختلف به قهرمانی برسد و مشتاقانه منتظر حضور او در مسابقات حرفه ای بدنسازی هستند. با این حال بائنا هم اکنون در این مقطع از زندگی خود روی بازیگری تمرکز کرده اما شاید در آینده وارد دنیای بدنسازی حرفه ای شود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...