بزرگترین دستگیری های تاریخ WWE / از جان سینا تا بابی لشلی!

کشتی گیران زیادی از WWE تابه‌حال سابقه بازداشت را داشته‌اند که در این محتوا به ۴ نفر آن‌ها اشاره می‌کنیم.
کدخبر (185170) | 06 خرداد 1402 | ساعت 14:29
0 676
بزرگترین دستگیری های تاریخ WWE / از جان سینا تا بابی لشلی!
کشتی گیران زیادی از WWE تابه‌حال سابقه بازداشت را داشته‌اند که در این محتوا به ۴ نفر آن‌ها اشاره می‌کنیم.

به گزارش سرخ نیوز، تاکنون دشمنی‌های زیادی در WWE باعث ایجاد مشکلات مختلف برای کشتی‌گیران مختلف شده است. بعضی از این مشکلات و درگیری‌ها کاملاً شخصی بوده و گاهاً پای اشخاص ثالث مانند عضوی از خانواده یا حتی پلیس را به این درگیری‌ها باز کرده است. راندا روزی یکی از کشتی‌گیرانی است که تاکنون بارها دستگیر شده است.

کشتی گیران WWE که دستگیر شده اند

در این لیست با چهار کشتی‌گیر دیگر آشنا می‌شویم که آن‌ها نیز در دوران حرفه‌ای خود در WWE دستگیر شده‌اند.
  1. تونی دی آنجلو (سال 2023، NXT)
اولین کشتی‌گیری که در این لیست قرار دارد، اخیراً توسط پلیس دستگیر شده است. تونی دی آنجلو نقشی مافیایی را در NXT بازی می‌کند و به همین دلیل، شایعات زیادی در رابطه با جرم‌هایی که او در گذشته مرتکب شده، مطرح شده، می‌شود. دو افسر پلیس در تاریخ دوم خرداد ماه (بیست و سوم ماه می) از او بازجویی کردند و در نهایت او را دستگیر کردند؛ چراکه به‌نظر می‌رسد که یکی از اعضای گروه او، اطلاعات مهمی را در رابطه با آنجلو فاش کرده است.
  1. بزرگترین دستگیری های تاریخ WWEجان سینا (سال 2005، SmackDown)
جان سینا یکی از پرطرفدارترین کشتی‌گیران WWE به‌حساب می‌آمد. او هم‌اکنون در دنیای فیلم و سریال فعال است و تاکنون در فیلم‌های زیادی در هالیوود نقش ایفا کرده است. با این حال، حتی جان سینا نیز در طول دوران حرفه‌ای خود توسط پلیس دستگیر شد. جان سینا در تاریخ یازدهم فروردین سال 1384 (سی و یکم مارس سال 2005) در SmackDown باید با کارلیتو کشتی می‌گرفت. JBL در حین مسابقه او وارد استادیوم شد و چندین پلیس را به همراه خود آورد. جان سینا درنهایت به‌دلیل تخریب ماشین JBL توسط پلیس دستگیر شد. بزرگترین دستگیری های تاریخ WWE / از جان سینا تا روندا روزی!
  1. استفانی مک ماهون (سال 2014، RAW)
تریپل اچ در طول دوران حرفه‌ای خود در WWE چندین بار با پلیس درگیر شد. او در سال‌های 1999، 2000، 2002 و 2009 دستگیر شد اما استفانی مک ماهون همسر او و یکی از چهره‌های شناخته شده WWE تنها یک بار در WWE دستگیر شد. بری بلا در سال 2014 برای مدت کوتاهی از WWE جدا شد اما یک ماه بعد، به‌عنوان یک تماشاگر در استادیوم حضور پیدا کرد و یک درگیری فیزیکی بین او و استفانی مک ماهون پیش آمد. بری بلا مدتی پس از این اتفاق، از این موضوع استفاده کرد و از استفانی مک ماهون به جرم حمله به او شکایت کرد. با این حال، استفانی مک ماهون دوباره بری بلا را در WWE استخدام کرد و مسابقه‌ای را برای او در SummerSlam در نظر گرفت و بری بلا نیز شکایت خود را پس گرفت. بزرگترین دستگیری های تاریخ WWE / از جان سینا تا روندا روزی!
  1. بابی لشلی (سال 2019، RAW)
یکی از بزرگ‌ترین دستگیری‌های تاریخ WWE به بابی لشلی و لانا و همچنین مشکلات آن‌ها با روسف مربوط است. لانا در سال 2019 اعلام کرد که درخواست دیگری را مبنی‌بر حکم محدودیت برای روسف مطرح کرده و روسف حق نزدیک شدن به این زوج را نداشته است. آن‌ها حتی چند پلیس را استخدام کرده بودند که از آن‌ها حفاظت کنند. پس از درگیری بابی با کوین اونز، روسف از میان جمعیت ناگهان وارد رینگ شد و به بابی لشلی حمله کرد. با این حال، پلیس به‌جای دستگیری روسف، لشلی را دستگیر کردند. لانا در پی این اتفاق سیلی محکمی را به یکی از پلیس‌ها وارد کرد و درنتیجه، هر دوی آن‌ها درنهایت دستگیر شدند. بزرگترین دستگیری های تاریخ WWE / از جان سینا تا روندا روزی! بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...