تمرین مشترک دو غول بدنسازی زیر نظر هنی رامبد؛ درک لانسفورد و کریس بامستد برای مستر المپیا 2023 آماده می‌ شوند

کریس بامستد در اولین جلسه تمرینی درک لانسفورد حضور پیدا کرد تا هر دوی آن ها به نوعی برای مستر المپیای 2023 اعلام آمادگی کرده باشند.
کدخبر (185049) 05 خرداد 1402 | ساعت 22:50
1 230
کریس بامستد در اولین جلسه تمرینی درک لانسفورد حضور پیدا کرد تا هر دوی آن ها به نوعی برای مستر المپیای 2023 اعلام آمادگی کرده باشند.

به گزارش سرخ نیوز، درک لانسفورد و کریس بامستد دو بدنسازی هستند که از نظر توانایی‌های فیزیکی و ذهنی در اوج دوران خود قرار دارند. آن‌ها به سختی در تلاش هستند تا تحت هدایت هنی رامبد، افتخارات و عناوین و میراثی که از خود در دنیای بدنسازی بر جای می‌گذارند را توسعه دهند. کریس بامستد که بیشتر اوقات تمرینات مشترکی را با یکی از بدنسازان سرشناس انجام می‌دهد، این بار در کنار درک لانسفورد در دوران خارج از فصل تمرینات سختی را انجام داده تا هر دو بدنساز خود را برای کسب عناوین فصل آماده کنند.

فیگور های درک لانسفورد در پیتسبورگ پرو 2022

درک لانسفورد آمریکایی در سال 2022 برای اولین بار در بخش آزاد مردان شرکت کرد. او قبل این تغییرات در بخش 212 پوند حضور داشت و به هدف اصلی خود که قهرمانی در مسابقات مستر المپیا در این دسته بود، در سال 2021 رسید. او پس از دریافت دعوتنامه ویژه حضور در بخش آزاد، شانس خود را این بار در مستر المپیا 2022 امتحان کرد و توانست در اولین تجربه، به مقام نایب قهرمانی این دوره دست پیدا کند. لانسفورد 30 ساله در مستر المپیا 2022 تسلط کاملی بر صحنه داشت و در نهایت توانست بالاتر از رقبای نامداری چون بیگ رامی، نیک واکر و سامسون داودا قرار بگیرد.

مشارکت کریس بامستد در اولین جلسه تمرینی درک لانسفورد

در عین حال کریس بامستد کانادایی نیز یکی از فعال‌ترین بدنسازان حال حاضر جهان است که در این جلسه تمرینی با درک لانسفورد مشارکت داشته است. او در بخش کلاسیک فیزیک توانسته قهرمانی 4 دوره مستر المپیا را به طور مستمر کسب کند. او پس از اینکه آنسلی را به عنوان قهرمان قبلی در سال 2019 کنار زد، اجازه نداده بدنسازی دیگری در این بخش به قهرمانی برسد و حرفی برای گفتن داشته باشد. این دو بدنساز نامدار مربیگری خود را به هنی رامبد سپرده‌اند. اخیرا آنها ویدیویی را در کانال یوتیوبی لانسفورد منتشر کرده‌اند که تمرینات اختصاصی‌شان را زیر نظر هنی رامبد نشان می‌دهد. بد نیست نگاهی به نحوه آموزش هنی رامبد به شاگردانش در طول دوران خارج از فصل داشته باشیم.
تمرین مشترک دو غول بدنسازی زیر نظر هنی رامبد؛ درک لانسفورد و کریس بامستد برای مستر المپیا 2023 آماده می‌ شوند 02 درک لانسفورد باید در روز این تمرین عضلات پشت، در پیتسبورگ پرو 2023 به عنوان میهمان فیگور می گرفت. در نتیجه، او تمرین را سبکی انجام داد.
اینطور نیست که ما چیزی را در مورد رژیم غذایی یا تمرین تغییر دهیم. ما فقط می‌خواهیم امشب به آنجا برویم و خوش بگذرانیم، اما سعی نمی‌کنیم شکممان را زیاد پر کنیم.

تمرین مشترک دو غول بدنسازی زیر نظر هنی رامبد؛ درک لانسفورد و کریس بامستد برای مستر المپیا 2023 آماده می‌ شوند 02حرکت زیر بغل سیم کش

هنی رامبد به درک لانسفورد و کریس بامستد می‌گوید جلسه تمرینی را با حرکت سیم کش بر روی یک دستگاه همسو جانبی شروع کنند. او پیشنهاد کرد که برای چند ست اول از دستگیره معکوس استفاده کنند و برای ست‌های بعدی آن را به شرایط عادی بازگردانند. حرکت زیر بغل سیم کش عمدتاً عضلات پشتی و عضلات بالای کمر را هدف قرار می‌دهد. این یک راه عالی برای افزایش عرض پشت است. بر اساس یک مطالعه صورت گرفته این حرکت دومین حرکت تمرینی موثر برای لت‌ها بعد از حرکات کششی رو به بالا محسوب می‌شود. لانسفورد و بامستد این حرکت را چند بار انجام دادند و به سراغ حرکات بعدی رفتند.

زیر بغل تی بار

لانسفورد و بامستد سپس سراغ تمرینی کلاسیک برای ساختن عضلات پشت رفتند و آن را چند ست انجام دادند. کارشناسان بدنسازی به فواید عضله سازی و تقویت قدرت این حرکت اذعان کرده‌اند. حرکت زیر بغل تی بار اکثر عضلات قسمت بالایی و میانی پشت را درگیر می‌کند. این شامل ماهیچه‌های لاتیسیموس دورسی، ذوزنقه‌ای، ترس ماژور، ریز مینور، دلتوئید خلفی و اینفرااسپیناتوس می‌شود. علاوه بر این، ردیف‌های حرکت تی بار بر روی عضلات بازویی و سینه‌ای ماژور نیز اثر می‌گذارد. بامستد و لانسفورد پیش از انجام حرکت بعدی، چند ست از این تمرین را بالاترین کیفیت انجام دادند. تمرین مشترک دو غول بدنسازی زیر نظر هنی رامبد؛ درک لانسفورد و کریس بامستد برای مستر المپیا 2023 آماده می‌ شوند 02در حین انجام تمرین، هنی رامبد به برخی از اشتباهات فنی رایج افراد هنگام انجام این تمرین اشاره کرد و اظهار داشت:
باید مطمئن شوید که کل مسیر را می‌کشید. بسیاری از افراد وقتی از وزنه سنگین استفاده می‌کنند، حرکات آنها به شکل عجیب و غریبی به پایان می‌رسد. مطمئن شوید که می‌توانید آرنج‌های خود را به عقب برگردانید و می‌توانید آرنج خود را تا حدی منقبض کنید. اگر وزنه زیادی استفاده کنید، تنها کاری که می‌کنید بالا بردن شانه است.

زیر بغل قایقی نشسته

زیر بغل قایقی نشسته نه تنها به عضله سازی و افزایش قدرت کمک می‌کند، بلکه باعث بهبود وضعیت بدن هم می‌شود. این دو بدنساز زیر نظر رامبد چندین مرتبه این حرکت را تکرار کردند و به سراغ حرکت بعدی رفتند.

تمرین مشترک دو غول بدنسازی زیر نظر هنی رامبد؛ درک لانسفورد و کریس بامستد برای مستر المپیا 2023 آماده می‌ شوند 02زیر بغل دمبل روی میز شیب دار

این تمرین به عنوان آخرین تمرین لانسفورد و بامستد در نظر گرفته شد. حرکت زیر بغل دمبل روی میز شیب دار به تقویت عضلات پشت کمک می‌کنند. این دو نفر این تمرین را برای تحریک بیشتر عضلات پشت انجام دادند. بدن درک لانسفورد در حین فیگور گرفتن مهمان در پیتسبورگ 2023 آماده به نظر می‌رسید و به شدت بهبود یافته بود. کارشناسان می‌گویند او در صورتی که پک‌ها و کوادهای کامل‌تری داشته باشد، می‌تواند قهرمان سال قبل مستر المپیا، هادی چوپان را شکست دهد. با نگاهی به پیشرفت لانسفورد در باشگاه، به نظر می‌رسد که او مطمئناً یک قدم به هدف نزدیک‌تر شده است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
آخ ... که چه بدنی داره این کریس بامستد..!!! وافعاً زیبا و پرفکت
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...