جاودانگی رومن رینز در تاریخ WWE؛ 1000 شبانه روز پادشاهی!

رومن رینز ستاره بی چون و چرای سالیان اخیر دنیای کشتی کج است. مبارزات و پیروزی های کشتی کج رومن رینز، او را به یکی از پرافتخارترین مبارزان کشتی کج تبدیل کرده است.
کدخبر (185982) | 06 خرداد 1402 | ساعت 16:13
0 1343
جاودانگی رومن رینز در تاریخ WWE؛ 1000 شبانه روز پادشاهی!
رومن رینز ستاره بی چون و چرای سالیان اخیر دنیای کشتی کج است. مبارزات و پیروزی های کشتی کج رومن رینز، او را به یکی از پرافتخارترین مبارزان کشتی کج تبدیل کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، در طول دهه‌های گذشته، WWE شاهد ظهور ستاره‌هایی بوده است که چشم‌انداز جدیدی را برای مسابقات کشتی کج تعریف کرده و میراثی جاودانی را از خود به جای گذاشته‌اند. حالا رومن رینز هم در همین مسیر و به دنبال کشتی گیران افسانه‌ای در حال حرکت است. او امروز موفق شد نامش را برای همیشه در تاریخ WWE ثبت و در بین چهره‌های بزرگ و تاثیرگذار این صنعت قرار بگیرد. جاودانگی رومن رینز در تاریخ WWE؛ 1000 شبانه روز پادشاهی!

تخت پادشاهی رومن رینز ؛ افتخارات ستاره کشتی کج

رومن رینز 38 ساله حالا 1000 شبانه روز است که تاج و تخت پادشاهی کشتی کج دنیا را در اختیار دارد. این در واقع یک شاهکار قابل توجه است که تعداد کمی از سوپراستارها در این صنعت به آن دست یافته‌اند. علاوه بر این، رینز طولانی‌ترین دوره قهرمانی WWE در دوران مدرن را در اختیار دارد. در واقع تنها چهار کشتی‌گیر دیگر در این موقعیت قرار دارند که بیشتر از او این عنوان را داشته‌اند که شامل اسطوره‌هایی مانند پدرو مورالس، هالک هوگان، باب بک لاند و برونو سامارتینو است. رومن رینز بدون شک در حال حاضر بزرگترین نام در دنیای کشتی حرفه‌ای است. رومن رینز عنوان قهرمانی جهان را در سال 2020 به دست آورد. او که در ابتدا شروع خوبی نداشت، با تغییر نگرش و بازگشت در سامراسلم 2020 همه را شوکه کرد. پس از بازگشت، او با پل هیمن در یک تیم قرار گرفت تا قدرت بیشتری پیدا کند. جاودانگی رومن رینز در تاریخ WWE؛ 1000 شبانه روز پادشاهی! یک هفته پس از بازگشت، رومن عنوان قهرمانی جهان را در آگوست 2020 به دست آورد. پس از کسب این عنوان، رومن رینز خود را به عنوان رئیس خانواده آنووایی اعلام کرد. پس از مدتی او خودش را رئیس این قبلیه نامید و به همراه پسرعمو‌هایش گروه بلادلاین را ایجاد کرد که تا سال‌های آینده بر صحنه WWE تسلط خواهند داشت. در رسلمنیا 38 در سال 2022، قبیله آنووایی قهرمانی WWE را نیز تصاحب کرد تا پایه‌های حکومت خود را مستحکم کند. از آن زمان تا کنون، رومن رینز دو عنوان مهم WWE را بدست آورده و بیش از یک سال است که قهرمان بلامنازع این مسابقات شده است.

رقبای رومن رینز در افتخارات کشتی کج

سلطنت رومن رینز و حکمرانی او برای تقریباً سه سال در WWE تاریخی و غیرقابل انکار است. علاوه بر این رئیس قبیله در شب قهرمانان هزارمین روز پادشاهی خود را جشن خواهد گرفت. اگرچه رومن رینز به لیست طولانی‌ترین قهرمانان WWE پیوسته اما هنوز با برخی از طولانی‌ترین دوره‌های سلطنت فاصله دارد. در ادامه با کشتی‌گیرهایی افسانه‌ای که این عنوان را برای مدتی طولانی‌تر از رینز در اختیار داشته‌اند، آشنا می‌شویم: برونو سامارتینو: برونو سامارتینو دارای رکورد طولانی‌ترین دوران قهرمانی در WWE است که اولین دوره سلطنت او از 17 می 1963 تا 18 ژانویه 1971 به مدت 2803 روز به طول انجامید. دومین دوره سلطنت او از 10 دسامبر 1973 تا 30 آوریل 1977 به مدت 1237 روز به طول انجامید. باب بک لاند: باب بک لاند یک دوره قهرمانی طولانی در مسابقات قهرمانی WWE داشت که 2135 روز به طول انجامید. او این عنوان را در 20 فوریه 1978 به دست آورد و تا 26 دسامبر 1983 آن را حفظ کرد. هالک هوگان: هالک هوگان دو دوره قهرمانی در WWE داشت که مدت زمان زیادی ادامه یافت. اولین سلطنت او 1474 روز از 23 ژانویه 1984 تا 5 فوریه 1988 به طول انجامید. پدرو مورالس: دوره قهرمانی پدرو مورالس در WWE 1027 روز به طول انجامید. او این عنوان را در 8 فوریه 1971 به دست آورد و تا 1 دسامبر 1973 آن را حفظ کرد. جاودانگی رومن رینز در تاریخ WWE؛ 1000 شبانه روز پادشاهی!

بزرگترین پیروزی های رومن رینز در کشتی کج

رومن رینز در سلطنت 1000 روزه خود تنها 27 بار از عناوین خود دفاع کرد و در این میان تعداد قابل توجهی از اسطوره‌ها و فوق ستاره‌های برجسته را شکست داد. برخی از بهترین دفاع‌های موفق او از عنوان قهرمانی‌اش عبارتند از: رسلمنیا 37 در سال 2021: رومن موفق شد هم Edge و هم دنیل برایان را در یک رویداد اصلی سه گانه شکست دهد تا عنوان خود را حفظ کند. سامراسلم 2021: در این رویداد رومن رینز توانست یکی از بهترین کشتی گیران تمام دوران یعنی جان سینا را شکست دهد تا جایگاه خود را به عنوان برترین کشتی گیر تثبیت کند. رسلمنیا 38 در سال 2022: رئیس قبیله با شکست دادن براک لزنر در مسابقه اصلی رسلمنیا، بار دیگر قهرمانی WWE را بدست آورد و قهرمان بلامنازع جهان شد. رسلمنیا 39 در سال 2023: آخرین دفاع از عنوان قهرمانی رومن رینز در رسلمنیا 39 بود؛ جایی که او موفق شد کودی رودز را شکست دهد. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...