روایت سرآشپز رستوران ایتالیایی از فروتنی کریس رونالدو

کدخبر (185992) | 06 خرداد 1402 | ساعت 16:11
0 267
روایت سرآشپز رستوران ایتالیایی از فروتنی کریس رونالدو
شایستگی و خوش‌اخلاقی کریستیانو رونالدو، آشپز ایتالیایی را به وجد آورد.

به گزارش سرخ نیوز، مدت‌هاست که صحبت درباره زندگی شخصی کریستیانو رونالدو و نامزدش جورجینا رودریگز نقل محافل و سوژه اصلی رسانه های خبری است. در هفته های اخیر اخباری درباره احتمال جدایی این زوج به گوش می رسید ولی گویا تمام این صحبت ها در حد شایعه بوده. حالا همین ماجرا، بهانه ای شده تا افراد زیادی در مورد کریس و جورجینا اظهارنظر کنند و حالا یک سرآشپز سرشناس در ایتالیا در این رابطه اظهار نظر کرده است.

دیوید فیوره سرآشپز سرشناس ایتالیایی درباره فروتنی این زوج جوان صحبت کرده و با یادآوری دورانی که کریستیانو رونالدو در یوونتوس توپ می زد و در تورین زندگی می کرده، در مورد شخصیت این زوج، نکاتی را بر زبان آورده.

 به گفته فیوره، یک روز او ساعت 9.30 تماسی را دریافت کرد تا برای کریس و خانواده اش میزی را رزرو کند؛ اما رونالدو و خانواده‌اش نود دقیقه زودتر از موعد مقرر از راه رسیدند. همه در رستوران از دیدن آنها مات و مبهوت شده بودند و کسی حاضر نبود تا میزش را ترک کند.

در نتیجه رونالدو و خانواده اش بیش از 40 دقیقه منتظر ماندند تا میزشان را تحویل بگیرند. دیوید فیوره با یادآوری آن روز گفت:

مشتریان رستوران شوکه شده بودند. کسی با دیگری حرف نمی زد و کسی حاضر نبود تا میزش را ترک کند. همه محسور کریستیانو رونالدو بودند. من از رونالدو خواستم تا سر میز انتظار بنشینند ولی با گذر زمان، هیچ میزی خالی نمی شد. کریستیانو، جورجینا و پسرشان آرام نشسته بودند و در آن زمان متوجه شدم که رونالدو، به رغم آنکه یک سوپر استار و بهترین بازیکن دنیاست، ولی فراتر از همه اینها یک انسان فروتن و شایسته است.

او ادامه داد:

با اطمینان می توانم به شما بگویم که افرادی را دیده ام که به مراتب کمتر از رونالدو مشهور هستند ولی بعد از پنج دقیقه معطلی در چنین شرایطی، با تکبر رستوران را ترک می کنند. اما رونالدو حدود 40 دقیقه منتظر ماند تا میزش خالی شود.

تلاش مادر رونالدو برای جدایی او از جورجینا

این روزها اخبار زیادی درباره خانواده رونالدو در رسانه ها منتشر می شود و این روزها بحث در مورد ماریا دلورس آویئرو، مادر رونالدو داغ است و شنیده می شود که او با جادوگری می کوشد تا پسرش از جورجینا جدا شود. اما مادر کریس رونالدو نسبت به این اخبار جعلی واکنش نشان داده و تصمیم گرفته تا برعلیه کانال و منابعی که این خبر را منتشر کرده، شکایتی تنظیم کند. در این بین کاتیا آویرو، خواهر رونالدو نیز از مادرش درمقابل انتشار این اخبار جعلی حمایت کرده است.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...