شکیرا در آستانه امضای قرارداد با شیخ عرب/ کنسرت امارت در راه است

شکیرا خواننده سرشناس کلمبیایی در آستانه امضای قراردادی جنجالی با یک شیخ عرب و برگزاری کنسرت در امارات است.
کدخبر (185627) | 06 خرداد 1402 | ساعت 10:02
0 133
شکیرا در آستانه امضای قرارداد با شیخ عرب/ کنسرت امارت در راه است
شکیرا خواننده سرشناس کلمبیایی در آستانه امضای قراردادی جنجالی با یک شیخ عرب و برگزاری کنسرت در امارات است.

به گزارش سرخ نیوز، طبق گزارش‌های منتشره در رسانه‌های مختلف، شکیرا، خواننده سرشناس کلمبیایی و همسر سابق جرارد پیکه، در آستانه امضای قراردادی جنجالی با یک شیخ عرب است که از برگزاری کنسرت او در امارات متحده عربی حسابی استقبال کرده و حاضر است هر مبلغی را بپردازد تا این خواننده کلمبیایی، ستاره یک شوی بزرگ زیر نظر او باشد. این درحالی است که شکیرا یکی از خوانندگان پرطرفدار در سراسر دنیاست و درحال حاضر یکی از ارزشمندترین‌ها در دنیای موسیقی به‌شمار می‌رود. در گزارشی در این باره می‌خوانیم:

او با اتکا به توانایی‌های شخصی‌اش، از مسیری دردناک، غم‌انگیز، ناتوان‌کننده، شرم‌آور و تحقیرکننده‌ای که با همسر سابقش، جرارد پیکه، تجربه کرد، بیرون آمده. پیکه هرگز از بدرفتاری با همسر سابقش و استفاده از عبارات توهین‌آمیز درباره او خسته نمی‌شود. او اخیراً شکیرا را پیر و تمام‌شده عنوان کرده بود؛ ولی همان بانوی پیر، که پیکه برای دوازده سال با او زندگی کرد، به چشم همه این گونه نیست.

جدایی شکیرا و پیکه

اخیراً جرارد پیکه تصویر تازه‌ای را درکنار نامزد جدیدش، کلارا چیا مارتی منتشر کرد و بعد از آن بود که هواداران شکیرا، حسابی از شرمندگی مدافع سابق بارسلونا در آمدند. پیکه این عکس را همراه با یک ایموجی قلب منتشر کرد و طرفداران این خواننده کلمبیایی، با انتشار گیف های متعددی از این خواننده کلمبیایی در بخش کامنت ها، حسابی پیکه را سورپرایز کردند. این در حالی است که پیکه به‌خاطر خیانت به شکیرا حسابی محبوبیتش را از دست داده است. شکیرا در آستانه امضای قرارداد با شیخ عرب/ کنسرت امارت در راه است شنیده می‌شود که پیکه هنگامی که هنوز با همسر سابق خود زندگی می‌کرد، با کلارا چیا مارتی آشنا شد و با او به این خواننده کلمبیایی خیانت کرد و شکیرا بعد از اطلاع از این موضوع، از این فوتبالیست اسپانیایی جدا شد. ماه ژوئن سال گذشته بود که این خواننده سرشناس و پیکه خبر جداییشان بعد از 12 سال را اعلام کردند و شکیرا اخیراً همراه با فرزندانش به میامی آمریکا نقل مکان کرده است. کلارای 23 ساله دانشجوی روابط عمومی است و در شرکت کازمس که زیرنظر پیکه اداره می‌شود، در بخش سازماندهی رویدادها مشغول به کار بود و همانجا با پیکه آشنا شد. این زوج حالا با هم در بارسلونا زندگی می‌کنند. بیشتر از بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...