استفانوس سیتسیپاس و آلیشا لمان / ارتباطی که با یک هدیه شکل گرفت!

کدخبر (186078) | 06 خرداد 1402 | ساعت 22:16
0 289
استفانوس سیتسیپاس و آلیشا لمان / ارتباطی که با یک هدیه شکل گرفت!
استفانوس سیتسیپاس که تاکنون دوبار به فینال رقابت های گرند اسلم راه پیدا کرده، اخیرا در رابطه با ارتباط خود را آلیشا لمان صحبت کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، استفانوس سیتسیپاس اخیرا هدیه ای را از ستاره تیم آستون ویلا دریافت کرده و این موضوع باعث شد تا این بازیکن تنیس در رابطه با ارتباط خود با آلیشا لمان صحبت کند. آلیشا لمان تی شرت ورزشی خود در تیم آستون ویلا را به استفانوس هدیه داد. استفانوس اظهار کرده که رابطه آن ها با یکدیگر بسیار دوستانه است.

استفانوس سیتسیپاس و آلیشا لمان چگونه آشنا شدند؟

استفانوس سیتسیپاس مدتی پیش به طور اتفاقی با آلیشا لمان آشنا شد. آشنایی آن ها به این صورت بود که ستاره آستون ویلا ابتدا توجه پتروس برادر بزرگتر استفانوس را جلب کرد و از او درخواست کرد تا آن ها با یکدیگر تنیس بازی کنند. استفانوس در پایان، راکت تنیس خود را به عنوان هدیه به آلیشا لمان تقدیم کرد و لمان نیز برای جبران این کار، تی شرت ورزشی خود را به همراه نام و شماره آن برای استفانوس فرستاد. استفانوس که تاکنون دوبار به فینال رقابت های گرند اسلم راه پیدا کرده، اخیرا در رابطه با ارتباط خود را آلیشا لمان صحبت کرده است. او در این رابطه گفت:

من یکی از طرفداران بزرگ تیم آستون ویلا هستم و همواره از این تیم حمایت می‌کنم. آلیشا ورزشکاری با استعداد است و مهارت او در فوتبال فوق العاده است. من همواره دوست دارم که دوستان جدیدی را در حوزه های متفاوتی ورزشی برای خودم پیدا کنم. یکی از آن ها یانیس آنتتوکومپوست که در حرفه بسکتبال فعالیت می‌کند. من و یانیس دوستان خوبی برای یکدیگر هستیم و با یکدیگر رفت و آمد داریم.

استفانوس سیتسیپاس و آلیشا لمان / ارتباطی که با یک هدیه شکل گرفت!استفانوس سیتسیپاس : دوستی من و آلیشا لمان بسیار برای من انگیزه بخش است

ارتباط استفانوس سیتسیپاس با لمان نیز به همین صورت است و آن ها در رابطه با حرفه یکدیگر و ورزش های مختلف با یکدیگر صحبت کرده اند. او در ادامه گفت:

من می‌خواستم که در جنسیت مخالف نیز چنین دوستی داشته باشم و دوستی من و لمان بسیار برای من انگیزه بخش است. خیلی زیباست که ما می‌توانیم به راحتی و با آزادی کامل در رابطه با مسائل مختلف ورزش های مختلف صحبت کنیم. دوستی بسیار خوبی بین ما شکل گرفته است. من برای او بهترین ها را آرزو می‌کنم. من همواره از او حمایت می‌کنم و به نظرم همه باید چنین دیدگاهی داشته باشند و از یکدیگر حمایت کنند؛ برای آن ها آرزوی سلامتی کنند و در رابطه با مسائل مختلف در رشته های ورزشی مختلف با آن ها صحبت کنند. ما همچنین باید بتوانیم در رابطه با دشواری ها و سختی های مسیر هایمان به راحتی با یکدیگر صحبت کنیم و همراه یکدیگر از آن ها عبور کنیم.

استفانوس سیتسیپاس و آلیشا لمان / ارتباطی که با یک هدیه شکل گرفت!استفانوس سیتسیپاس همچنین توضیح داد که در گذشته تلاشی برای پیدا کردن دوستان جدید در حوزه های مختلف ورزشی نمی‌کرد اما به تازگی به دلیل سودمندی این رفاقت ها، سعی می‌کند تا دوستان جدیدی را مانند لمان و آنتتوکومپو برای خود پیدا کند. او اظهار کرد:

من تلاش می‌کنم تا دوستان دور خودم را به آرامی بیشتر و بیشتر کنم. زمانی که من جوان تر بودم فکر می‌کردم که فقط باید روی تنیس تمرکز کنم و نباید روی پیدا کردن دوستان جدید تمرکز کنم و فکر می‌کردم که دوست پیدا کردن اهمیت چندانی برای من ندارد. اما حالا فکر می‌کنم که دوست پیدا کردن و آشنا شدن با افراد جدید و ایجاد ارتباطات جدید می‌تواند بسیار مفید باشد چراکه من می‌توانم از هر کدام از آن ها چیزهای جدیدی یاد بگیرم.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...