اعلام جدول لیگ برتر فوتبال بدون تغییر!

سازمان لیگ جدول نهایی فصل ۰۲-۱۴۰۱ لیگ برتر را اعلام کرد که تغییری در آن دیده نمی‌ شود.
کدخبر (186581) | 07 خرداد 1402 | ساعت 16:12
0 68
اعلام جدول لیگ برتر فوتبال بدون تغییر!
سازمان لیگ جدول نهایی فصل ۰۲-۱۴۰۱ لیگ برتر را اعلام کرد که تغییری در آن دیده نمی‌ شود.

به گزارش سرخ نیوز، سازمان لیگ فوتبال ایران که اخیرا جدول نهایی لیگ یک را منتشر کرده بود، امروز هم جدول پایانی بیست و دومین دوره لیگ برتر را اعلام نمود.

در فصل ۰۲-۱۴۰۱ لیگ برتر جایگاه تمام تیم‌ها براساس امتیازگیری مشخص شد و فقط تیم‌های آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان بخاطر هم‌امتیاز بودن در رده‌های هفتم و هشتم جدول قرار داشتند که سازمان لیگ جایگاه دقیق این تیم‌ها را به طور رسمی اعلام کرد.

طی روزهای اخیر و پس از پایان لیگ برتر، برخی سایت‌ها فولاد خوزستان را به‌عنوان تیم هفتم و برخی دیگر آلومینیوم اراک را در این رتبه قرار داده بودند که حالا سازمان لیگ با انتشار جدول رسمی این فصل به تمام مسائل پاسخ داد.

طبق جدول منتشر شده در سازمان لیگ که جایگاه تیم‌ها مشخص است و پرسپولیس در صدر و مس کرمان و نفت مسجدسلیمان در قعر دیده می‌شوند، فولاد خوزستان به‌عنوان تیم هفتم معرفی شده و آلومینیوم اراک در جایگاه هشتم قرار گرفته است.

سازمان لیگ پیشتر اعلام کرده بود در صورت هم‌امتیاز شدن تیم‌ها برای تعیین قهرمان، سهمیه آسیایی، صعود کننده یا سقوط کننده به لیگ برتر و ...، بازی رودررو ملاک خواهد بود، نه تفاضل گل ولی برای سایر رتبه‌ها ظاهرا تفاضل گل را تعریف نکرده بود که مشخص شد این قانون برای تمام رتبه‌بندی‌ها است.

طبق اعلام سازمان لیگ، حالا مشخص شده که غیر از موارد فوق، تیم‌های میانه جدولی که هم‌امتیاز هستند نیز براساس مسابقه رودررو جایگاه‌شان مشخص می‌شود که طبق آن، فولاد در رتبه هفتم و آلومینیوم اراک در جایگاه هشتم ایستاده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...