برنامه مائورو ایکاردی برای بازگرداندن واندا نارا به زندگی مشترک

مائورو ایکاردی ، مهاجم آرژانتینی باشگاه گالاتاسرای با انتشار پست خاصی در شبکه های اجتماعی پاسخگوی همسرش واندا نارا شد. پست جدید ایکاردی، هوادارانش را حسابی غافلگیر کرده.
کدخبر (185637) | 06 خرداد 1402 | ساعت 22:09
0 322
برنامه مائورو ایکاردی برای بازگرداندن واندا نارا به زندگی مشترک
مائورو ایکاردی ، مهاجم آرژانتینی باشگاه گالاتاسرای با انتشار پست خاصی در شبکه های اجتماعی پاسخگوی همسرش واندا نارا شد. پست جدید ایکاردی، هوادارانش را حسابی غافلگیر کرده.

به گزارش سرخ نیوز، اخیرا شایعاتی به گوش می رسد مبنی بر اینکه بعد از خیانت ایکاردی به واندا، این مدل آرژانتینی عزمش را جزم کرده تا با جدایی از او، زندگی تازه ای را آغاز کند. هفته های اخیر مملو از شایعاتی مبنی بر آشنایی و رفت و آمد ایکاردی با کاندلا لچه بود. به گفته کاندلا، او و ایکاردی از اکتبر 2022 و با جدایی ایکاردی از واندا، با هم در ارتباط هستند.

برنامه مائورو ایکاردی برای بازگرداندن واندا نارا به زندگی مشترکچرا واندا نارا تصمیم گرفت به رابطه اش با ایکاردی پایان دهد؟

این در حالی است که خیلی از افراد داستان جدایی ایکاردی و واندا را زیر سوال می برند؛ چرا که این زوج اخیرا چند باری در کنار هم دیده شده اند. انتشار این اخبار طبیعتا ناراحتی کاندلا را به همراه داشته و از همین رو، او بلافاصله درگفتگو با رسانه ها مسائلی را مطرح کرده است. بعد از صحبتهای کاندلا درباره ارتباطش با ایکاردی، ارتباط بین این فوتبالیست آرژانتینی و واندا کاملا تیره و تار شد و همین منجر شد که واندا تصمیم بگیرد تا باید به همه چیز پایان دهد. اما بعد از پستهای متعدد این مدل آرژانتینی در شبکه های اجتماعی، مائورو ایکاردی به سبک خودش، در این باره واکنش نشان داد و پستی جنجالی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد. او در کپشن پستش نوشت:
می گویند که بهترین برنامه برای روز تعطیل یکشنبه این است که هیچ برنامه ای نداشته باشی ولی بهترین برنامه برای من این است که پیش آنها باشم. امروز و هرروز زندگی ام.
برنامه ایکاردی برای بازگرداندن واندا به زندگی مشترکاو پست را با منشن کردن دو دخترش که همراه با او در ترکیه زندگی می کنند به پایان برد. این طور به نظر می رسد که واندا نارا حالا دیگر تمام ابهاماتش درباره ارتباط با ایکاردی را برطرف کرده و اعلام کرده که کاملا از او جدا شده و در حال حاضر مجرد است.

واندا نارا : از ایکاردی جدا شده ام

او همراه با خواهرش زایرا نارا، در یک برنامه پخش زنده حضور داشت و در پاسخ به سوال یک هوادار که پرسیده بود:
آیا با فردی در ارتباط هستی؟
پاسخ داد:
نه من جدا شده ام.
از سوی دیگر مائورو ایکاردی در واکنش نسبت به شرایط فعلی اش با واندا ، تصویری از خودش در کنار واندا و چند دوست دیگر را منتشر کرد و در کنار این عکس نوشت:
سریال ترکیه ای یا آرژانتینی من.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...