دوریان یتس و یک تکنیک خاص دیگر / عضله سازی در کمترین زمان!

دوریان یتس به عنوان یکی از انقلابی‌ترین بدنسازان تاریخ، همیشه ترفندهای جالبی را با علاقه‌مندان به رشته بدنسازی به اشتراک گذاشته است.
کدخبر (186059) | 06 خرداد 1402 | ساعت 22:16
0 465
دوریان یتس و یک تکنیک خاص دیگر / عضله سازی در کمترین زمان!
دوریان یتس به عنوان یکی از انقلابی‌ترین بدنسازان تاریخ، همیشه ترفندهای جالبی را با علاقه‌مندان به رشته بدنسازی به اشتراک گذاشته است.

به گزارش سرخ نیوز، دوریان یتس یکی از اسطوره های بزرگ بدنسازی است که در دوران حرفه ای خود، عملکرد خیره ای کننده ای را از خود به نمایش گذاشت. او یکی از قدرتمندترین بدنسازان دسته آزاد مردان به حساب می‌آمد. یتس در پست اخیر خود در اینستاگرام در رابطه با زمان مورد نیاز برای انجام تمرینات سنگین برای عضله سازی و افزایش حجم آن ها صحبت کرد. حجم عضلات، تقارن و تناسب بدن یتس، او را به یکی از بزرگترین بدنسازان دهه 1990 تبدیل کرده بود. او در سال 1991 موفق شد تا جواز حضور در مستر المپیا را به دست بیاورد. او عملکرد خوبی را از خودش به نمایش گذاشت و در اولین حضورش در رقابت های مستر المپیا، به مدال نقره دست پیدا کرد.

 یتس یک سال بعد، با قدرت بیشتری باز گشت و به اولین ساندو خود دست پیدا کرد. او پس از این، پنج بار به طور پیاپی از قهرمانی خود دفاع کرد و پس از رسیدن به ششمین قهرمانی خود در سال 1997، از این حرفه کناره گیری کرد. یتس در انجام تمرینات مختلف از تکنیک های خاص خود استفاده می‌کرد و همچنان از آن ها استفاده می‌کند و این تکنیک ها را به طرفداران خود آموزش می دهد.

دوریان یتس و استفاده از استروئید

یتس در سال 2022، در رابطه با نحوه استفاده خود از استروئیدها صحبت کرد و اظهار کرد که او از دیانابول به عنوان استروئید استفاده می‌کرد و همچنین در رابطه با استفاده خود از TRT صحبت کرد. پس از این، او در مورد ذهنیت فوق العاده قدرتمند خود توضیح داد؛ ذهنیتی که باعث می‌شود تا او تمام مشکلاتش را با موفقیت پشت بگذارد. با وجود اینکه این بدنساز بزرگ نسبت به کارهای خود در گذشته پشیمان نیست اما اظهار کرده که شاید بهتر بود که کمتر به خود سخت می‌گرفت و فشار کمتری را متحمل می‌شد. دوریان یتس مرزهای دسته آزاد مردان را جا به جا کرد و تاثیر این بدنساز 61 ساله حتی تا به امروز قابل لمس است. ریچ گاسپاری یکی از کهنه کاران بزرگ بدنسازی در سال 2022 پس از برگزاری مستر المپیا، عضلات پشت هادی چوپان را با دوریان یتس مقایسه کرد. 

دوریان یتس مدتی قبل، تمرین مورد علاقه خود برای عضلات پشت را با طرفداران خود به اشتراک گذاشت. او همچنین نکاتی را برای افزایش حجم عضلات پشت را برای هواداران خود در فضای مجازی توضیح داد. در ادامه، او نحوه درست انجام دادن تمرین «زیر بغل با دستگاه» را برای طرفداران خود توضیح داد. یتس ماه گذشته، تکنیک های خاص خود را برای انجام تمرینات سنگین با طرفداران به اشتراک گذاشت. او اظهار کرد که انجام تمرینات زیاد با انجام تمرینات سنگین متفاوت است و همچنین تفاوت میان استفاده از وزنه های مختلف را با استفاده از دستگاه های مختلف توضیح داد. «سایه» چند هفته پیش تمرین «پشت پا ماشین خوابیده» را انجام داد و اظهار کرد که آن چیزی که باعث افزایش حجم عضلات می‌شود، کنترل کردن وزنه ها به وسیله پاها در هر لحظه از انجام این تمرین است. 

دوریان یتس و زمان مورد نیاز برای انجام تمرینات سنگین!

دوریان یتس در پست اخیر خود در اینستاگرام در رابطه با زمان مورد نیاز انجام تمرینات سنگین صحبت کرد. او در کپشن این پست نوشت:

تمرین بیش از حد و تحت ریکاوری! اگر می‌خواهید نتیجه بگیرید، باید به بدنتان استرسی را وارد کنید که تاکنون تجربه نکرده است. بدنسازی ورزش استقامتی نیست بلکه هدف این است که سخت تمرین کنیم و تا حد امکان تمرینات سنگین را انجام دهیم تا عضله سازی و رشد آن ها اتفاق بیافتد. اگر بیش از حد تمرین کنید، پیشرفت شما متوقف خواهد شد. نمی‌توان تمرینات سنگین را به مدت طولانی انجام داد، 45 دقیقه برای این جلسات تمرینی کافی است. به باشگاه بروید، تمرین کنید و از باشگاه خارج شوید! هر دقیقه از تمرینات من فوق العاده سخت و طاقت فرسا بود اما هدفمند بود و من به خوبی روی انجام تمرینات تمرکز می‌کردم.

دوریان یتس ماه گذشته در رابطه با رژیم غذایی و روتین تمرینی خود پیش از شروع مسابقات و همچنین در رابطه با چرخه های استفاده خود از استروئید ها صحبت کرد. او اظهار کرد که استفاده از استروئید ها را به طور کامل ترک کرده و از TRT برای بهبود سلامت روانی خود پس از کناره گیری از بدنسازی استفاده می‌کند. بیشتر بخوانید:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...