داستان مثلث عشقی تام کروز، شکیرا، لوئیس همیلتون به کجا کشید؟

شکیرا مدتی است که به صورت موازی قرارهای مخفیانه ای با تام کروز و لوئیس همیلتون داشته است.
کدخبر (186858) | 08 خرداد 1402 | ساعت 14:23
0 231
داستان مثلث عشقی تام کروز، شکیرا، لوئیس همیلتون به کجا کشید؟
شکیرا مدتی است که به صورت موازی قرارهای مخفیانه ای با تام کروز و لوئیس همیلتون داشته است.

به گزارش سرخ نیوز، لوئیس همیلتون قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول یک چندین ماه است که مجرد است. او که سالهای پایانی حضورش در دنیای فومل یک را سپری می کند، مدتی است که در جستجوی همسر ایده آلش است تا بتواند بقیه عمرش را در کنار او سپری کند. از زمان برگزاری مسابقه اتومبیلرانی در میامی آمریکا، شایعاتی درمورد آشنایی او با شکیرا مطرح شد و این درحالی است که در جریان همان مسابقه شکیرا دقایقی را مشغول گفتگو با تام کروز، بازیگر معروف هالیوودی بود و از همین رو صحبتهایی در مورد مثلث عشقی شکیرا- همیلتون- کروز مطرح شده و همین موضوع، حالا یکی از جذاب ترین بحث های روز دنیاست. داستان مثلث عشقی تام کروز، شکیرا، لوئیس همیلتون به کجا کشید؟

ارتباط دوآ لیپا با لوئیس همیلتون، تام کروز برای دلبری از شکیرا دست به کار شد

اما این داستان از زمانی که لوئیس همیلتون اخیرا در شوی مد اخیر دوآ لیپا، خواننده سرشناس، در کنار او دیده شده، وارد فاز تازه ای شده و صحبت هایی در مورد ارتباط این دو نفر به گوش می رسد. حتی شنیده می شود که با کنار رفتن همیلتون از مثلث عشقی، تام کروز، بیش از پیش برای آشنایی و ارتباط با شکیرا امیدوارتر شده و برخی منابع خبری به این نکته اشاره کرده اند که کروز اخیرا برای شکیرا گل فرستاده تا دل او را به دست بیاورد.

ارتباط شکیرا با لوئیس همیلتون

گمانه زنی ها درمورد ارتباط شکیرا و همیلتون از همان روز برگزاری مسابقه فرمول یک میامی آغاز شد که آنها شام را در کنار یکدیگر و در جمعی دوستانه صرف کردند. یک روز بعد هم آنها با هم در حال سوار شدن به یک قایق تفریحی مجلل دیده شدند. حتی شنیده شده که لوئیس همیلتون که به جنتلمن بودن معروف است، برای سوار کردن شکیرا، به مقابل منزل او رفته است. حالا و در میانه این ماجراها، صحبت حضور او در رویداد لا واکانزا هم حسابی سروصدا کرده. داستان مثلث عشقی تام کروز، شکیرا، لوئیس همیلتون به کجا کشید؟ لا واکانزا تلاش مشترک دوا لیپا و دوناتلا ورساچی، غول صنعت مد است که حضور همیلتون در صنعت مد را به همراه دارد. حضور همیلتون با ثروت هنگفتش که حدود 285 میلیون دلار برآورد شده، در دنیای مد، یک اتفاق حیرت آور نیست. چرا که او پیش از این هم سابقه چنین همکاری هایی را دارد.

لوئیس همیلتون قید شکیرا را زد، یک خواننده دیگر مد نظر قهرمان فرمول یک است

پاپاراتزی ها براین باورند که باید ماجرای همیلتون- شکیرا را تمام شده دانست و روی ارتباط این راننده بریتانیایی با دوآ لیپا تمرکز کرد. داستان مثلث عشقی تام کروز، شکیرا، لوئیس همیلتون به کجا کشید؟ بعد از جدایی شکیرا از جرارد پیکه، نام او به جمع سلبریتی های مجرد اضافه شد و در این میان، شایعاتی درباره ارتباط او با تام کروز و پس از آن لوئیس همیلتون مطرح شد که این شایعات از زمان برگزاری مسابقه فرمولا وان میامی آغاز گردید. ثروت هنگفت لوئیس همیلتون از طریق کارنامه درخشان او در دنیای فرمول یک و حمایتهای پرسودش در دنیای مد به دست آمده است. در نتیجه حضور او با دارایی خالص 285 میلیون دلاری در دنیای مد اتفاق عجیبی نیست. او سالهاست که در دنیای مد حضور داشته و با برندهای معروفی همکاری می کند و سبک و استایل خاص و بی عیب و نقصش را در داخل و خارج از پیست اتومبیل رانی به نمایش می گذارد. حالا به نظر می رسد که لوئیس همیلتون بی خیال شکیرا شده و قصد دارد تا با دوآ لیپا ارتباط بگیرد. در شرایطی که همیلتون فکر و ذکرش را بر روی مسابقات اتومبیلرانی ودنیای مد متمرکز کرده، تلاش های تام کروز برای به دست آوردن دل شکیرا را نباید نادیده گرفت. داستان مثلث عشقی تام کروز، شکیرا، لوئیس همیلتون به کجا کشید؟ در شرایطی که این شایعات همچنان در جریان است، دنیا بی صبرانه در انتظار رویداد بعدی است تا اخبار جدیدی از این سلبریتی ها منتشر شود. درباره اخبار سلبریتی ها بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...