پشت پرده دنیای فیلم و سریال / حقیقتی که توسط ولورین برملا شد!

بازیگران هالیوودی از یک ترفند عجیب برای زیبا به نظر رسیدن اندام‌شان استفاده می‌کنند.
کدخبر (186693) 08 خرداد 1402 | ساعت 09:12
0 386
بازیگران هالیوودی از یک ترفند عجیب برای زیبا به نظر رسیدن اندام‌شان استفاده می‌کنند.

به گزارش سرخ نیوز،‌ در دنیای فیلم و سریال بازیگران زیادی وجود دارند که از فیزیکی فوق العاده برخوردارند. آن ها همچنین به طور معمول راه و روش خود برای رسیدن به چنین فیزیک را به طرفداران خود توضیح می‌دهند. روتین‌های تمرینی و انواع رژیم‌های غذایی بخشی از مصالح مورد نیاز برای رسیدن به چنین بدنی هستند اما در این حوزه، موارد دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند آسیب زیادی را به شخص وارد کنند. هنری کویل و هیو جکمن به مردم هشدار دادند که انجام بعضی کارها برای رسیدن به بدنی فوق العاده می‌تواند بسیار خطرناک باشد؛ با این حال این دو بازیگر آن ها را انجام داده اند.
کتاب های کمیک مدت‌ها پیش به بازار عرضه شد اما زمانی که مارول تصمیم گرفت تا از روی داستان های این کتاب ها، فیلم های سینمایی بسازد، محبوبیت این ژانر فوق العاده افزایش پیدا کرد. به دنبال این اتفاق، کمپانی DC نیز همین مسیر را در پیش گرفت و سالانه، فیلم های جدیدی به همراه شخصیت های ابرقهرمانی جدید به سینما عرضه شد. این اتفاق منجر به پیشرفت فوق العاده در دنیای تناسب اندام شد و فیزیک های ابرقهرمانی، به موضوعی بدیهی تبدیل شدند؛ با این حال، پشت تمام این اتفاقات مرتبط با تناسب اندام، حقیقت های تلخ و تاریکی وجود دارد.

غلبه زیبایی بر تناسب اندام

کانال یوتیوب «Outstanding Screenplays» حدود یک ماه پیش ویدیویی یک دقیقه ای را در رابطه با هیو جکمن و هنری کویل منتشر کرد. این ویدیو، این دو بازیگر را به تصویر کشیده بود که برای اینکه فیزیک خود را فوق العاده کات شده نشان دهند، آب بدن خود را کاهش می‌دادند. کویل در برنامه «The Graham Norton» در رابطه با این تکنیک صحبت کرد. هیو جکمن نیز که در فیلم ددپول 3 با نقش ولورین (گرگینه) باز خواهد گشت، در رابطه با این تکنیک صحبت کرده است.
پشت پرده دنیای فیلم و سریال / حقیقتی که توسط ولورین برملا شد!
طبق صحبت های این دو بازیگر، آن ها این فرایند را پیش فیلم برداری صحنه هایی که باید بدون لباس ظاهر شوند، انجام می‌دهند. با این حال، این پروسه چندین روز زمان می‌برد تا اینکه در نهایت میزان مایعات بدن آن ها به مقادیر کمتر از استاندارد افت می‌کند. آن ها توضیح دادند که پس از ماه ها انجام تمرینات بدنسازی و آماده شدن برای ایفای نقش خود در فیلم، باید به مدت سه روز پیش از فیلم برداری صحنه مورد نظر، مصرف آب خود را به طور کامل قطع کنند. کویل در این رابطه گفت:
روز آخر، شما می‌توانید آب را بو بکشید!
با این حال، هیو جکمن به مردم هشدار داد که به هیچ عنوان از این تکنیک استفاده نکنند. ویدیوی یک دقیقه کانال «Outstanding Screenplays»، هم اکنون بیش از 7 میلیون بار دیده شده است و افراد زیادی از جامعه بدنسازی خطرات احتمالی حاصل از این کار را گوشزد کرده اند.

کاری نه چندان غیر معمول!

کاربران زیادی به این موضوع واکنش نشان دادند و از انجام این کار انتقاد کردند؛ مصرف نکردن آب برای کات شده به نظر رسیدن! کاربری نوشت:
چطور می‌توانید جلوی دوربین صحبت کنید زمانی که اینقدر تشنه هستید که لبتان کاملا خشک شده است؟
فرد دیگری نوشت:
و هالیوود این ایدئولوژی را به ما می‌قبولاند که چنین بدنی، همان بدن ایده آل مد نظر ماست!
یکی از بینندگان این ویدیو نوشت:
آن ها باید انجام این کار را متوقف کنند. این کار بسیاری سمی است و آثار بدی را برای بازیگران در پی خواهد داشت.
افراد دیگری نیز به این موضوع اشاره کردند که تاثیرات این کار بیش از آن چیزی است که حتی بتوان تصور کرد. شخصی در این رابطه نوشت:
مبارزان نیز باید برای دستیابی به وزن مورد نظر همین کار را انجام دهند. این کار باید غیر قانونی شمرده شود.
فرد دیگری با تاسف نوشت:
به بدنسازی حرفه ای خوش آمدید. من از 15 سالگی این کار را انجام می‌دادم و هم اکنون 54 سال سن دارم.
با این حال به نظر می‌رسد که چنین هشدارهایی جلوی انجام این کار را نخواهد گرفت. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...