آیا آرنولد به دنیای سینمایی مارول می پیوندد؟

کدخبر (187092) | 09 خرداد 1402 | ساعت 14:36
0 100
آیا آرنولد به دنیای سینمایی مارول می پیوندد؟
آرنولد شوارتزنگر نسبت به حضور در دنیای سینمایی جذاب مارول، بی‌میل نیست.

به گزارش سرخ نیوز، آرنولد شوارتزنگر بعد از حضور در «ترمیناتور»، تبدیل به یکی از ستاره های دنیای هالیوود شد، اما اگر جای یک نقش در کارنامه هنری اش خالی باشد، حضور در فیلم های ابرقهرمانی مارول است.

این بازیگر 75 ساله اخیرا دامادش کریس پرت را به خاطر عمکرد فوق العاده اش در فیلم «نگهبانان کهکشان» تحسین کرده و حالا هواداران کنجکاو هستند تا بدانند که آیا خود آرنولد هم روزی در نقش یک قهرمان مارول ظاهر خواهد شد یا خیر. 

آرنولد از چالش جدید استقبال می‌کند

او اخیرا در گفتگویی پاسخگوی سوالی در این رابطه شده و گفته:

اگر نقش مناسبی باشد، بله.

شوارتزنگر اخیرا با انتشار پستی در توئیتر اعلام کرده که بعد از تماشای آخرین نسخه فیلم نگهبانان کهکشان، به پرت افتخار کرده و تاکید داشت که از تماشای این فیلم واقعا لذت برده است. او در این رابطه نوشت:

دیشب نگهبانان کهکشان 3 را تماشا کردم و فوق العاده بود پرت؛ عالی بودی. واقعا فیلم را دوست داشتم و واقعا واقعا به تو افتخار می کنم.

کریس پرت، همسر کاترین شوارتزنگر است و آنها دو فرزند دختر به نامهای لایلا ماریای 2 ساله و الویز کریستینای چند ماهه دارند. پرت از ازدواج قبلی‌اش با آنا فریس هم یک پسر ده ساله دارد.

 اگر چه فیلم بعدی آرنولد یک فیلم مارول نخواهد بود، اما این بدنساز سابق و افسانه ای، بعد از چهار سال وقفه و دوری از دنیای سینما، با نقش آفرینی در «Breakout» به زودی به این عرصه باز خواهد گشت. اسکات وا کارگردانی این فیلم را عهده دار است و آرنولد در این فیلم در نقش تری رینولدز که ماموریت دارد تا ناپدری خود را از زندانی خارجی آزاد کند، ایفای نقش خواهد کرد. او به عنوان شخصیت اصلی فیلم، باید بر رئیس غیور زندان غلبه کند؛ آن هم در شرایطی که باید با زمان رقابت کرده و با فرار از دستگیری، کشور را ترک کند؛ شوارتزنگر به زودی و همراه با جیسون استاتهام و سیلوستر استالونه به «The Expendables 4» باز خواهد گشت و قرار است فیلمبرداری آن در ماه های آتی در اروپا آغاز شود.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...