دفاع جانانه میلوس سارسف از هادی چوپان ؛ هیچ کس از نمای جلو کاندیشن هادی را ندارد

پادکست «Muscle and Fitness» با مجری گری دنیس جیمز و حضور کارشناسان خبره دنیای پرورش اندام برگزار می شود و بخش اعظمی از آخرین قسمت این پادکست به بررسی شرایط هادی چوپان برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در مسترالمپیا ۲۰۲۳ اختصاص یافت.
کدخبر (187137) | 08 خرداد 1402 | ساعت 20:30
2 541
دفاع جانانه میلوس سارسف از هادی چوپان ؛ هیچ کس از نمای جلو کاندیشن هادی را ندارد
پادکست «Muscle and Fitness» با مجری گری دنیس جیمز و حضور کارشناسان خبره دنیای پرورش اندام برگزار می شود و بخش اعظمی از آخرین قسمت این پادکست به بررسی شرایط هادی چوپان برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در مسترالمپیا ۲۰۲۳ اختصاص یافت.

به گزارش سرخ نیوز، پادکست «ماسل اند فیتنس» هر هفته با مجری گری دنیس جیمز به بررسی و واکاوی جدیدترین مسائل روز دنیای بدنسازی می پردازد. «کریس کورمیر» و «میلوس سارسف» دو تن از بهترین بدنسازان دوران طلایی بدنسازی در دهه نود میلادی نیز به طور معمول در این پادکست حضور دارند.

دنیس جیمز: درک لانسفورد با شکست هادی چوپان قهرمان مستر المپیا ۲۰۲۳ خواهد شد.

در ابتدای پادکست دنیس جیمز در مورد سایز فوق العاده «سامسون داودا» و شانس بالای «درک لانسفورد» برای قهرمانی صحبت می کند و می گوید وقتی سامسون را در کنار «بیگ رامی» روی استیج پیتسبورگ دیده از افزایش حجم او متعجب شده است:

سایز و تقارن سامسون داودا من رو تحت تاثیر قرار داد، البته باید اذعان کنم که بیگ رامی در دو ماه اخیر به خاطر مشکلات شخصی تمرین منظم نداشته است. من عمیقا باور دارم درک لانسفورد قهرمان مستر المپیا ۲۰۲۳ خواهد شد و معتقدم او با یک پکیج کامل و عجیب روی استیج خواهد آمد و هادی چوپان را شکست خواهد داد. به نظرم سامسون شانس دوم قهرمانی خواهد بود.

کریس کورمیر حرف های دنیس جیمز را تایید کرد و گفت:

من هم فکر می کنم «درک لانسفورد» قهرمان آینده مستر المپیاست و البته در کنار درک می توانیم از «نیک واکر» نام ببریم و او نیز شانس قهرمانی خواهد داشت.

جیمز در جواب او می گوید:

سامسون سایز و تقارن را با هم دارد و تا زمانی که سامسون با بهترین ورژن بدنی خود و یک پکیج کامل به روی صحنه بیاید توانایی شکست نیک واکر را دارد و من شانس بیشتری برای سامسون داودا متصور هستم.

میلوس سارسف: موربی‌های پهلوی هادی چوپان دیوانه‌کننده است

میلوس که خود مربیگری سامسون داودا را به عهده دارد در جواب این دو می گوید:

به نظر من هیچ بدنسازی کاندیشن هادی از نمای جلو را ندارد. سینه هادی حجم و فیبر فوق العاده ای دارند و شکم و پهلوی او هم بین تمام شرکت کنندگان بی نظیر است. خدای من، وقتی هادی از نمای بغل فیگور می گیرد و با انقباض عضلات، موربی های پهلوی خود را به نمایش می گذارد انسان دیوانه می شود و حتی می توانید به حجم و کات پاهایش از نمای جلو توجه کنید

میلوس در ادامه می‌گوید که در فیگور عضلات پشت درک، هادی را شکست خواهد داد، اما فقط ۲ فیگور از ۸ فیگور اصلی که قهرمان را مشخص می کند مربوط به عضلات پشت هستند و هادی حداقل در ۵ فیگور عضلات جلو درک را شکست خواهد داد. البته او در ادامه به تمجید از درک لانسفورد هم می پردازد و می گوید:

وقتی درک به روی استیج می آید و فیگور ریلکس از جلو را می گیرد واقعا زیباست و باریکی کمر او در این فیگور واقعا من را شوکه می کند.

کریس کورمیر: به نظر می رسد هادی در دوران افول خود قرار دارد

در بخشی دیگر از پادکست، کریس کورمیر در کمال تعجب بدون اینکه نامی از هادی ببرد، رقابت بر سر مجسمه ساندو در پنج سال آینده را بین (سامسون، نیک و درک) می داند و می‌گوید پنج ساندوی بعدی به یکی از این بدنسازان تعلق خواهد داشت.

سارسف در جواب او می گوید:

هادی فوق العاده پر تلاش کار می کند و او یکی از سخکوش ترین بدنسازانی است که من دیده‌ام. او یک ایرانی است و اگر من داور بودم، هادی چوپان تا به امروز حداقل ۳ ساندو داشت. به نظر من هادی بسیار با انگیزست و من عاشق شیپ و تقارن بدن هادی هستم و حتی در سال اول قهرمانی بیگ رامی هم هادی تنها رقیب او بود.

این صحبت های میلوس از آنجایی جالب توجه بود که او خود مربی سامسون داوداست و اکثر کارشناسان او را یکی از بخت های اصلی قهرمانی مستر المپیا ۲۰۲۳ می دانند.

کورمیر از دنیس و میلوس می پرسد:

تمام بدنسازان مثل خودم و یا شما دو نفر، یک دوران پیک و اوجی را داشتیم. دوران بدنسازی ما به قبل از پیک بدنی، دوران شیرین اوج و دوران افول بعد از آن تقسیم می شود. به نظر شما هادی در دوران افول خود قرار ندارد؟ چون ما عادت داشتیم هادی را با یک کات تا مغز استخوان و بدن سوپر خشک روی استیج ببینیم، اما سال قبل که او قهرمان شد خبری از آن بدن سوپر خشک نبود. آیا هادی افول کرده است؟

دنیس جیمز بلافاصله جواب می دهد:

امسال مجددا این بدن خشک و کاندیشن را از هادی خواهیم دید. هنی رامبد به خوبی می داند که اگر هادی چوپان می‌خواهد قهرمانی خود را تکرار کند باید به ورژن کات گذشته بازگردد.

البته باید به یاد داشته باشیم که هادی با ۵ کیلو افزایش عضله به روی استیج سال قبل آمد و همین حجیم تر شدن باعث شد تا کات و کاندیشن سال های قبل را در هادی نبینیم، اما باید دقت کرد که با همین ورژن حجیم، هادی باز هم از تمام بدنسازان روی استیج کات تر و دارای کاندیشن بهتری بود.

دفاع جانانه میلوس سارسف از هادی چوپان ؛ هیچ کس از نمای جلو کاندیشن هادی را ندارد

سارسف جواب داد:

هادی چوپان در فیگور «لت از جلو» با اختلاف درک را شکست خواهد داد و در فیگور «قفسه سینه» و «پشت بازو از جلو» هم هادی توان شکست درک را دارد. هادی حتی در فیگور «شکم و ران» و فیگور «جمع» هم درک را شکست خواهد داد و تنها در دو فیگور پشت و فیگور ریلکس از جلو درک برتر است.

دنیس در جواب میلوس می‌گوید که هنوز شش ماه تا مستر المپیا مانده است و به نظرم تو آنها را با بدن سال قبل مقایسه می‌کنی و برای مقایسه باید تا دیدن ورژن جدید بدن آنها صبر کنی. میلوس پاسخ می دهد:

من بعد از مستر المپیا به درک توصیه کردم که باید سینه های خود رو حجیم تر و کات عضلات شکم خود را عمیق تر کند و روی کات و جزئیات عضلات دست خود کار کند. اما هر چقدر درک لانسفورد با کات بدنی بالا به روی استیج بیاید نمی تواند به سطح هادی چوپان نزدیک شود

دنیس در جواب می گوید که قهرمان مستر المپیا لزوما کات ترین بدنساز نیست و ما قبلا از این موارد زیاد دیدیم. اشاره دنیس جیمز به دو قهرمانی بیگ رامی بود که هادی با بدنی کات تر از رامی به روی استیج آمده بود.

نظر شما چیست؟ آیا هادی چوپان موفق به تکرار عنوان قهرمانی خود خواهد شد؟ به نظر شما اصلی ترین رقیب چوپان در مستر المپیا ۲۰۲۳ چه کسی خواهد بود؟

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
انشاءالله سال 2023هم تاج قهرمانی سرش رو بوسه خواهد زد و همچنین مدال طلا خوش نقش هم گردن نازنین اش بوسه خواهد زد به یاری خدا و کوشش تلاش های پی در پی خودش
کاربر سایت
04 شهریور 1402
آفرین بر ایشان پاینده باشند 👍🏻👍🏻👍🏻
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...