مبارزه جان سینا و راک در رسلمنیا 29؛ وقتی تاندون دواین جانسون از چند ناحیه پاره شد

مسابقه مقابل جان سینا در رسلمنیا 29، آسیب‌های جسمی جدی برای راک به ارمغان آورد.
کدخبر (187194) 08 خرداد 1402 | ساعت 21:42
0 914
مسابقه مقابل جان سینا در رسلمنیا 29، آسیب‌های جسمی جدی برای راک به ارمغان آورد.

به گزارش سرخ نیوز، یک تاجر موفق، یک بازیگر فوق‌العاده، اسطوره کشتی کج و مرد خانواده. دواین جانسون می‌تواند با تمام این الفاظ توصیف شود. این مبارز سابق WWE که حالا بدل به بازیگری هالیوودی شده است بارها گفته که با تلاش و پشتکار می‌توان به تمام آرزوها دست یافت. راک خود مصداقی کامل برای چنین مدعایی‌ست. آسان نیست که به ثروت هشتصد میلیون دلاری رسید. دواین جانسون که در طی دوران حضور خود در هالیوود ایفاگر نقش‌ها و شخصیت‌های دراماتیک فراوانی بوده است در طی دوران حضورش در WWE نیز چندان با درام بیگانه نبود. ماجراهای پرشور منازعات او با دیگر اسطوره کشتی کج یعنی جان سینا هنوز به‌روشنی در اذهان دوستداران این رشته به یاد مانده است.
مبارزه جان سینا و راک در رسلمنیا 29؛ وقتی تاندون دواین جانسون از چند ناحیه شکست
چند سالی از شروع این منازعات ادامه‌دار گذشته بود که در جریان یکی از مبارزه‌های این‌دو دواین جانسون به‌شدت دچار مصدومیت شد. اگرچه این مصدومیت چالش‌های فراوانی را پیش روی راک قرار داد اما WWE نیز در ادامه به حمایت کامل از ستاره خود پرداخت.

شکست مفتضحانه دواین جانسون برابر جان سینا

پس از اینکه جان سینا متلک‌هایی به راک انداخت مبارزه‌ای دیگر میان دو اسطوره ترتیب داده شد. سینا گفته بود که راک نباید از عشق خود به کشتی کج حرف بزند، آن هم درحالی که این ورزش را برای ستاره شدن در هالیوود ترک کرده است. پس از این سخنان بود که دواین جانسون اعلام کرد می‌خواهد در رسلمنیا 28 مقابل جان سینا قرار گیرد. اگرچه سینا در این مبارزه شکست خورد اما توانست انتقامش را در مبارزه بعدی و در رسلمنیا 29 از راک بگیرد. جان سینا با پیروزی رینگ را ترک کرد و دواین جانسون با تاندون‌های پاره شده. راک در مصاحبه‌ای درباره این شکست گفته بود:
از همان اواسط مبارزه من از ناحیه تاندون و لگن خاصره دچار مصدومیت شدید شدم. گرچه این مصدومیت‌ها درد و مشکلات فراوانی را بر من تحمیل کردند اما با این حال پول خوبی را نیز برایم به‌همراه داشتند.
  دواین جانسون به دلیل این مصدومیت‌ها مجبور شد چندین عمل جراحی را پشت سر بگذارد. راک بعدها در طی مصاحبه‌ای گفت که پس از این مصدومیت سیکس‌ پکش به پنج‌ونیم پک تغییر یافت!

WWE سالانه پنج میلیون دلار به راک می‌پردازد

پدر دواین جانسون یعنی راکی جانسون اخیرا در مصاحبه با Hannibal TV گفته بود که مصدومیت پسرش در برابر جان سینا برای راک بسیار گران تمام شده است. این مصدومیت موجب شده است که فیلمبرداری یکی از فیلم‌های جانسون به تعویق بیفتد و از این طریق زیان مالی هنگفتی متوجه او شده است:
پس از مبارزه برابر جان سینا او دچار مصدومیت شدید شد و ناگزیر بود چندین عمل جراحی را پشت سر بگذارد. آنها مجبور شدند پروسه فیلمبرداری را برای سه هفته متوقف کنند. این برای دواین روزی دویست هزار دلار هزینه در پی داشت.
مبارزه جان سینا و راک در رسلمنیا 29؛ وقتی تاندون دواین جانسون از چند ناحیه شکست
البته خوشبختانه قرارداد سال 2013 جانسون با WWE کاملا این زیان مالی را جبران ساخت. بر طبق این قرارداد سالانه پنج میلیون دلار به حساب راک واریز می‌شد. آخرین حضور جانسون بر روی رینگ کشتی کج مربوط به رسلمنیا 32 در سال 2016 بود. اگر راک تصمیم بگیرد که دوباره در مسابقات کشتی کج حاضر شود احتمالا حقوق او نیز افزایش خواهد یافت. با این حال راک سوگند خورده که دیگر مشغله‌های جدید برای خود نتراشد تا بتواند اوقات بیشتری را در کنار خانواده خود بگذراند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...