ایده جذاب لی پریست برای بازگشت به عصر طلایی بدنسازی؛ جی کاتلر، ویکتور مارتینز و دیگر بزرگان روی صحنه می‌روند

کدخبر (187563) | 10 خرداد 1402 | ساعت 16:07
0 423
ایده جذاب لی پریست برای بازگشت به عصر طلایی بدنسازی؛ جی کاتلر، ویکتور مارتینز و دیگر بزرگان روی صحنه می‌روند
لی پریست در پادکست اخیر خود، نظرات خود را درمورد مواجهه احتمالی با جی کاتلر در مسترز المپیا 2023 عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، اگرچه جی کاتلر به‌عنوان یکی از اسطوره‌های بدنسازی، سال‌هاست که از مسابقات حرفه‌ای کنار کشیده اما همچنان اشتیاق و علاقه خود را نسبت به تناسب اندام حفظ کرده است. کاتلر در طول دوران حرفه‌ای خود با نام‌های برجسته‌ای مانند لی پریست استرالیایی مبارزه کرد. در یکی از قسمت‌های اخیر پادکست «RxMuscle» لی پریست نظرات خود را درمورد مواجهه احتمالی با جی کاتلر در مسترز المپیا 2023 عنوان کرد. ممکن است این دو بدنساز کهنه‌کار به‌عنوان مهمان در این مسابقات روی صحنه رفته و فیگورگیری کنند. همچنین لی پریست خواستار برگزار سمیناری درخصوص عصر طلایی بدنسازی شد.

قهرمانی های جی کاتلر در مستر المپیا

جی کاتلر با بدنی متشکل از توده عضلانی، اندازه مناسب و فرم خوبی که داشت توانست در لیگ حرفه‌ای بدنسازی نامی برای خود دست و پا کند. او موفق شد 3 عنوان قهرمانی آرنولد کلاسیک را کسب کند و در سال 2006، بعد از اینکه چهار مرتبه روی سکوی دوم مستر المپیا قرار گرفته بود، بالاخره توانست رونی کلمن را شکست دهد و قهرمان شود. آخرین حضور او در مستر المپیا به سال 2013 برمی‌گردد؛ جایی که او ششم شد و به‌عنوان قهرمان 4 دوره مستر المپیا، از این مسابقات خداحافظی کرد. با این حال، او پس از بازنشستگی هم به‌طور مرتب به تمریناتش ادامه داد و فرم و فیزیک عالی خود را حفظ کرد. ایده لی پریست برای بازگشت به عصر طلایی بدنسازی؛ جی کاتلر، ویکتور مارتینز و دیگر بزرگان روی صحنه می روند

برگزاری مسابقات مسترز المپیا

قرار است پس از یک وقفه 11 ساله، مسابقات مسترز المپیا از 25 تا 27 آگوست (3 تا 5 شهریور) در کلوژ ناپوکا رومانی برگزار شود. این رقابت در سال 1994 آغاز شد تا به بدنسازان مسن فرصتی بدهد که استعدادهای خود را در مقابل هواداران به نمایش بگذارند و برای عنوان قهرمانی رقابت کنند. در تاریخ این مسابقات، رابی رابینسون با قهرمانی در اولین دوره و وینس تیلور با کسب 6 قهرمانی نامشان را کتاب رکوردها ثبت کردند. در آخرین دوره مسترز المپیا در سال 2012 این دکستر جکسون بود که به قهرمانی رسید.

بازگشت جی کاتلر به مسترز المپیا

با توجه به پکیج قابل توجهی که کاتلر به آن می‌بالد، شایعاتی در مورد بازگشت او به رقابت‌های بدنسازی و حضور در مسترز المپیای آینده 2023 وجود داشت. با این حال، او به‌دنبال ارتقای سطح تناسب اندام خود برای چالش تغییر بدن با عنوان «Fit for 50» است. جی کاتلر در حین تمرینات باشگاهی خود، جاه‌طلبی‌هایش را بیان کرده و معتقد است که می‌تواند با تغذیه مناسب، رژیم غذایی و تنها با استفاده از TRT (درمان جایگزینی تستوسترون) به آنچه که می‌خواهد، دست یابد. با این حال، او شانسی برای بازگشت دوباره به عرصه مسابقات برای خودش قائل نشد. ازسوی دیگر، لی پریست در اوایل سال جاری امکان حضور در چنین رقابتی را رد نکرد. با این حال، او اعلام کرد که اگرچه تمایل زیادی برای شرکت در این رقابت دارد، اما به‌دلیل آتروفی قفسه سینه و سایر چالش‌های سلامتی نمی‌تواند در آن شرکت کند. چند هفته قبل،  جی کاتلر و استیو واینبرگر، داور IFBB، فهرست کامل نفرات شرکت کننده در 10 بخش این رقابت را اعلام کردند. کمال الگارگنی، قهرمان سابق دسته 212 پوند مستر المپیا، به‌عنوان مدعی اصلی قهرمانی بخش آزاد مردان وارد این رویداد می‌شود. پس از این بود که لی پریست از برگزارکنندگان خواست تا معیارهای واجد شرایط بودن را اصلاح کنند و سن صلاحیت را به‌جای 40 سال به بیش از 50 سال افزایش دهند. ایده لی پریست برای بازگشت به عصر طلایی بدنسازی؛ جی کاتلر، ویکتور مارتینز و دیگر بزرگان روی صحنه می روند

جی کاتلر در مسترز المپیا 2023 رقابت نمی‌کند

لی پریست در ویدئویی که اخیراً در یوتیوب منتشر کرده، نظر خود را در مورد احتمال رویارویی با جی کاتلر به‌عنوان مهمان در مسترز المپیا 2023 به اشتراک گذاشت. لی پریست معتقد است که کاتلر ترجیح می‌دهد به‌جای رقابت، به‌عنوان مهمان در این نمایش فیگور بگیرد.

او گفته است که ممکن است پیراهنش را درآورد. کاتلر در مورد فیگور گرفتن به‌عنوان مهمان شوخی کرد و گفت پیراهن را درمی‌آورد اما بعداً تأکید کرد که قطعاً قصد حضور در این رقابت را ندارد. اما گفت می‌تواند پیراهنش را در آورد و به‌عنوان مهمان یا چیزی شبیه به آن، فیگور بگیرد. می‌توانم بگویم این می‌تواند بیشتر از یک رقابت دوباره باشد.

لی پریست درمورد احتمال فیگور گرفتن در کنار کاتلر، با تردید جواب داد و به‌نظر می‌رسد که پاسخش منفی باشد.

من برای رفتن به رقابتی دعوت نشده‌ام. دیگر برای آماده شدن دیر شده است. من در جولای 51 ساله خواهم شد.

سمینار مشترک جی کاتلر و لی پریست

در عین حال، لی پریست 50 ساله پیشنهاد برگزاری رویدادی مشابه را ارائه کرد که در آن بدنسازان قدیمی می‌توانند بدون فشار رقابت در مقابل هواداران فیگور بگیرند.

من همیشه گفته‌ام که اگر شما یک کوین فلکس روی فرم داشته باشید یا جی کاتلر را با آمادگی فعلی‌اش داشته باشید، به یک مروج خوب خواهید بود و آن وقت می‌توانید ویکتور مارتینز را هم داشته باشید و من هم اگر 12 تا 16 هفته فرصت داشته باشم، می‌توانم به فرم خوبی دست پیدا کنم. من پیشنهاد می‌کنم رقابتی در کار نباشد و فقط این افراد در سمیناری به‌عنوان عصر طلایی کنار هم باشند و به عنوان مهمان فیگور بگیرند.

لی پریست دو ماه پیش برخی از بهترین نکات خود را در مورد اجرای مؤثر حرکت جلو بازو لاری ارائه کرد. او همچنین تفاوت تمرینات و رژیم غذایی خود از 20 سالگی تا حال را اعلام کرد. در مسترز المپیا 2023 میشل برنت، بدنساز 65 ساله با بیش از 36 سال تجربه حضور خواهد داشت. هیدتادا یاماگیشی نیز به‌عنوان یک مدعی جدی برای کسب عنوان قهرمانی حضور خواهد داشت. ایده جالب لی پریست برای بازگشت به عصر طلایی بدنسازی؛ جی کاتلر، ویکتور مارتینز و دیگر بزرگان روی صحنه می‌روندجی کاتلر در اوایل این ماه درمورد برنامه‌اش برای کاهش چربی بدن خود به شش تا هشت درصد برای چالش تغییر بدن صحبت کرد. او پکیج کات خود را دو هفته پیش به نمایش گذاشت. او چندی پیش هم بدن عضلانی و 110 کیلوگرمی خود را به رخ کشید. چه او در رقابت مسترز المپیا 2023 حضور داشته باشد، چه به‌عنوان مهمان فیگور بگیرد، در هر حال می‌تواند هوادارانش را با آمدن دوباره برروی صحنه، هیجان‌زده کند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...