حمله مایک تایسون به اندرو تیت ؛ او از درد مردم پول درمی‌ آورد

مایک تایسون گفت: کاری که اندرو تیت می‌‌کند این است که تقابل ایجاد می‌‌کند و این تقابل را می‌‌فروشد.
کدخبر (187622) | 09 خرداد 1402 | ساعت 22:23
0 479
حمله مایک تایسون به اندرو تیت ؛ او از درد مردم پول درمی‌ آورد
مایک تایسون گفت: کاری که اندرو تیت می‌‌کند این است که تقابل ایجاد می‌‌کند و این تقابل را می‌‌فروشد.

به گزارش سرخ نیوز، پس از شیوع ویروس کرونا بود که اندرو تیت کیک بوکسور حرفه‌ای سابق توانست با ویدیوهای عجیب و البته عصبی‌کننده خود در فضای مجازی، نامش را بر سر زبان‌ها بیندازد و دنیا را با تفکرات رادیکال خود آشنا کند. اندرو تیت با نام مستعار کبرا دائما در مورد نقش مردان و زنان در جامعه بحث می‌کند که خشم بسیاری را برمی انگیزد. در برخی از کشورها ویدیوهای او به خصوص برای پسران جوان با محدودیت‌هایی مواجه است چراکه او را فردی زن ستیز می‌دانند که می‌تواند بر تفکرات مردان اثر بگذارد. اندرو تیت: آینده دنیا در دست اعراب است

مایک تایسون : اندرو تیت تقابل ایجاد می‌ کند

به نظر می‌رسد مایک تایسون، بوکسور بزرگ و یکی از شناخته شده ترین ورزشکاران جهان، پس از بحث درباره اندرو تیت در یک پادکست معروف، در دسته همین افراد قرار می‌گیرد. قهرمان سابق بوکس سنگین وزن جهان، اخیرا در شوی معروف پاتریک بت دیوید حاضر شد. آنها در طول گفتگوی خود، در مورد اهمیت داشتن یک چهره مردانه قوی در زندگی یک پسر جوان به عنوان الگو صحبت کردند. تایسون بر تأثیر خوبی که یک مربی ممکن است بر رشد و تکامل یک پسر جوان داشته باشد، تأکید کرد. حمله مایک تایسون به اندرو تیت ؛ او از درد مردم پول درمی‌ آورد 01علاوه بر این، مایک تایسون به طور ناخواسته به شخصیت جنجالی، اندرو تیت نیز اشاره داشت. تایسون تأثیر الگوی احتمالی تیت را مورد بررسی قرار داد و نشان داد که چگونه بسیاری از اینفلوئنسرها از طریق کلمات جسورانه، باورهای بحث برانگیز و مطالب جذاب مورد توجه و شناسایی قرار می‌گیرند. تیت مانند بسیاری دیگر از افراد می‌تواند نگرش‌ها و جامعه را به صورت دوقطبی درآورد و روبروی هم قرار دهد و با مخاطبانش به شیوه‌ای خصمانه و در عین حال با جلب توجه ارتباط برقرار کند؛ مساله‌ای که به او کمک کرد طرفداران قابل توجهی پیدا کند. تایسون درباره او می‌گوید:
کاری که اندرو تیت می‌کند این است که تقابل ایجاد می‌کند و این تقابل را می‌فروشد. ما هم جلوی او را نگرفته‌ایم. به نظر می‌رسد به یک دوره تبدیل شده و ما می‌توانیم از درد مردم پول در بیاوریم.

اپلیکیشنی که درآمد اندرو تیت را بیش از پیش افزایش داد

تیت در طول دوران حرفه ای کیک بوکسینگ خود پول زیادی به دست آورد. با این حال، ارزش خالص او با وارد شدن به انواع مشاغل اینترنتی از جمله سایت‌های وب کم، افزایش یافته است. تیت عاقلانه این پول را بر روی املاک و اقلام لوکس مانند اتومبیل و ساعت سرمایه گذاری کرد. او همچنین صاحب تعدادی کازینو در رومانی است. اندرو تیت: آینده دنیا در دست اعراب است      با این حال سودآورترین کسب و کاری تجاری او دوره‌های قرص قرمز است که او به صورت آنلاین ارائه می‌دهد. در این دوره تیت به مشترکین خود می‌آموزد که چگونه زندگی مالی خود را بهبود دهند. حتی پس از بازداشت او در سال گذشته، این تجارت همچنان سرپا باقی مانده است. تیت اکنون اپلیکیشنی را برای همین کار راه اندازی کرده است که درآمد او را بیش از پیش افزایش می‌دهد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...