شکیرا این بار در NBA ؛ احتمال رابطه خواننده کلمبیایی با ستاره بسکتبال!

شکیرا در شبکه های اجتماعی افراد زیادی را دنبال نمی کند اما جیمی باتلر ستاره بی چون و چرای تیم میامی هیت اخیرا توانسته توجه همسر سابق جرارد پیکه را به خود جلب کند.
کدخبر (187947) | 10 خرداد 1402 | ساعت 15:42
0 236
شکیرا این بار در NBA ؛ احتمال رابطه خواننده کلمبیایی با ستاره بسکتبال!
شکیرا در شبکه های اجتماعی افراد زیادی را دنبال نمی کند اما جیمی باتلر ستاره بی چون و چرای تیم میامی هیت اخیرا توانسته توجه همسر سابق جرارد پیکه را به خود جلب کند.

به گزارش سرخ نیوز، لیگ بسکتبال آمریکا در حالی به دیدار فینال خود رسید که در مرحله نهایی کنفرانس شرق دو تیم میامی هیت و بوستون سلتیکز یک رقابت تمام عیار و شانه به شانه را به نمایش گذاشتند؛ رقابتی که در آن دو تیم در هفت بازی به مصاف هم رفتند و بوستون با وجود اینکه در 3 بازی اول شکست خورده بود، موفق شد این شکست‌ها را جبران کند و کار را به تساوی 3-3 بکشاند اگرچه در بازی آخر مقابل هوادارانش نتوانست میامی را شکست دهد و این تیم حریف بود که راهی فینال و جنگ با دنور تاگتز شد. شکیرا این بار در NBA ؛ احتمال رابطه خواننده کلمبیایی با ستاره بسکتبال!

فینال کنفرانس شرق NBA ؛ ستاره ای به نام باتلر

در این میان جیمی باتلر ستاره بی چون و چرای تیم میامی بود و توانست این تیم را که در مرحله مقدماتی در رده هشتم قرار گرفته بود، با موفقیت از مرحله پلی اف عبور دهد و به فینال برساند. عملکرد باتلر در دیدارهای پلی آف استثنایی بود و نقش مهمی در موفقیت تیمش داشت. جیمی باتلر در فصل گذشته هم عملکرد مشابهی داشت اگرچه در بازی هفتم فینال کنفرانس شرق نتوانست حضور داشته باشد و به تیمش کمک کند. در رقابت‌های پلی آف سال 2020 هم باتلر و هم‌تیمی‌هایش توانستند تا دور سوم پیش بروند اما پیش از آنکه راهی فینال شوند، شکست خوردند و از مسابقات کنار رفتند. شکیرا این بار در NBA ؛ احتمال رابطه خواننده کلمبیایی با ستاره بسکتبال!

ارتباط جیمی باتلر با شکیرا ، خبری در راه است؟

میامی هیت در فینال این فصل NBA به مصاف دنور ناگتس می‌رود. با این حال در جریان دیدارهای فینال کنفرانس شرق شایعاتی در مورد جیمی باتلر به راه افتاده که ممکن است بر عملکرد او تاثیر بگذارد. پس از دیدار چهارم میامی مقابل بوستون بود که در شبکه‌های اجتماعی شایعاتی در مورد شروع رابطه جیمی باتلر و شکیرا مطرح شد. شکیرا این بار در NBA ؛ احتمال رابطه خواننده کلمبیایی با ستاره بسکتبال! این در حالی است که در جریان بازی‌های پلی آف 2020 شایعه شده بود که باتلر به نوعی با ریچل نیکولز رابطه داشته است. حالا مشابه همین اتفاق در حال تکرار است و هوادارانی که صفحه اینستاگرامی باتلر را دنبال می‌کنند، متوجه شده‌اند که او به تازگی حساب رسمی خواننده کلمبیایی را فالو کرده است. شکیرا در بازی چهارم پلی آف که به میزبانی میامی برگزار شد، در ورزشگاه حضور داشت و تیم محبوبش را حمایت کرد. او چندی پیش در مسابقات فرمول یک گرند پریکس میامی در کنار تام کروز دیده شد و به دنبال آن گمانه‌زنی‌هایی در مورد رابطه احتمالی این دو چهره سرشناس مطرح شد. شکیرا این بار در NBA ؛ احتمال رابطه خواننده کلمبیایی با ستاره بسکتبال!

نامزد و فرزندان جیمی باتلر

در حال حاضر جیمی باتلر در رابطه با با کیتلین نواک قرار دارد. اگرچه این دو هنوز ازدواج نکرده‌اند اما با این حال دارای یک فرزند سه ساله به نام رایلی باتلر را هستند. شایعات فعلی پیرامون رابطه احتمالی باتلر و شکیرا تنها پس از اینکه هر دو یکدیگر را در اینستاگرام دنبال کردند، تقویت شد. شکیرا در حال حاضر افراد کمی را در این پلتفرم دنبال می‌کند که گفته می شود باتلر یکی از آنهاست. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...