عمارت رویایی دیوید بکهام و همسرش/ «کاخ بکینگهام»، خانه‌ای در ابعاد یک دهکده!

منطقه اسکس در انگلیس گاهی به پاتوق سلبریتی ها تبدیل می شود و در رستوران های این منطقه می توان چهره های سرشناسی را مشاهده کرد که برای گذران وقت به آنجا سفر می کنند.
کدخبر (187626) | 09 خرداد 1402 | ساعت 22:43
0 157
عمارت رویایی دیوید بکهام و همسرش/ «کاخ بکینگهام»، خانه‌ای در ابعاد یک دهکده!
منطقه اسکس در انگلیس گاهی به پاتوق سلبریتی ها تبدیل می شود و در رستوران های این منطقه می توان چهره های سرشناسی را مشاهده کرد که برای گذران وقت به آنجا سفر می کنند.

به گزارش سرخ نیوز، در عین حال این منطقه به خاطر آنکه چندین سلبریتی در آنجا مالک خانه هایی هستند به شهرت رسیده؛ افرادی از جمله لرد آلن شوگر، انت میدلتون، جو توماس و چندین نفر دیگر. اما شاید ندانید که یکی از بزرگترین فوتبالیست های تاریخ انگلیس هم برای مدتی در نزدیکی اسکس زندگی می کرده.

قصر بکینگهام، عمارت مجلل دیوید و ویکتوریا بکهام

در اواخر دهه 1990، دیوید بکهام و همسرش ویکتوریا، یک عمارت بزرگ در نزدیکی ساوبریج ورت در هرتفوردشایر در نزدیکی اسکس خریداری کردند که عظمت این عمارت به حدی بود که در همان زمان «بکینگهام پلس» (کاخ بکینگهام، استعاره‌ای از کاخ باکینگهام: اقامتگاه اصلی خانواده سلطنتی بریتانیا) لقب گرفت. بکام در آن زمان این خانه رویایی که رسما «خانه راونبری» نام داشت را به قیمت 2.5 میلیون پوند خریداری کرد و آنها 15 سال بعد این خانه را با قیمت 11.3 میلیون پوند به فروش رساندند. زمینی که این عمارت در آن واقع شده تاریخچه ای طولانی دارد که به قرن دوازدهم میلادی بر می گردد. عمارت رویایی دیوید بکهام و همسرشبه علاوه این خانه تاریخچه عظیمی دارد که زمانی متعلق به شورای شهرستان هرتفوردشایر بود و برای نگهداری از کودکان ناتوان از آن استفاده می شد. بعد از چند سال این خانه از شورای شهرستان خریداری و بازسازی شد. همچنین یک کلبه کوچک به نام «راونبری کاتج» درنزدیکی در ورودی عمارت و در داخل آن قرار داشت. در طول دهه 1990، این ملک مجلل در اختیار خانواده بکهام بود. در آن زمان ویکتوریا و دیوید بکهام در اوج شهرت بودند و در کانون توجهات رسانه ها قرار داشتند.

عمارت رویایی دیوید بکهام و همسرشخانه راونبری ، خانه دوم دیوید بکهام و ویکتوریا

آنها در سال 1999 در یک جشن رویایی با هم ازدواج کردند. در آن دوره، عروس و داماد روی تخت طلا می نشستند. ویکتوریا بکهام تاج طلایی 18 هزار پوندی روی سرش گذاشت و جشن ازدواجشان با هزینه هایی هنگفت و تشریفاتی خیره کننده برگزار شد. بعد از ازدواج، بکهام و ویکتوریا و پسرشان بروکلین به «خانه راونبری» نقل مکان کردند. خانه ای که با پرداخت 2.5 میلیون پوند خریداری شده و 3 میلیون پوند هم صرف بازسازی آن شده بود. بعد از بازسازی، این عمارت، توسط رسانه ها «کاخ بکینگهام» لقب گرفت. خانه راونبری در 24 هکتار زمین واقع شده و از آنجا که در منطقه ای خارج از بافت مسکونی واقع شده، حس می کنید در میانه ناکجا آباد است ولی این ملک آنقدر بزرگ است که با حضور در آن احساس می کنید که در یک دهکده خصوصی هستید. عمارت رویایی دیوید بکهام و همسرشخانواده بکهام با خرید این ملک آن را دقیقا باب میلشان بازسازی کردند. آنها از فضای داخلی عمارت که به سبک شاتوی فرانسوی بود آنقدر ناراضی بودند که آن را کوبیده و از نو ساختند. این عمارت دارای هفت اتاق خواب بود که برای خانواده بکهام و میهمانانشان کافی به نظر می رسید. آنها برای اتاق بروکلین که در آن زمان دو یا سه ساله بود، چراغ های فیبرنوری به ارزش 20 هزار پوند خریداری کردند تا آسمان شب را در سقف اتاق بازآفرینی کنند و کاغذدیواری اتاق با تم دیزنی بود. طبق گفته ویکتوریا بکهام اتاق خواب آنها کاملا بکر و سفید رنگ بود. عمارت رویایی دیوید بکهام و همسرشتا زمانی که این عمارت از آن خانواده بکهام بود، در آن یک باغ وحش مخصوص حیوانات خانگی، یک کلیسای کوچک جنگلی، ویرانه های باستانی بازسازی شده که برای محل بازی کودکان در نظر گرفته شده بود، باغهای پرپیچ و خم و یک فضای باربکیو، یک زمین فوتبال و پیست تنیس طراحی و ساخته شده بود. به علاوه این عمارت سه آلاچیق کنار دریاچه و تزئینات عاشقانه و زیبایی داشت. یک اتاق اسنوکر، یک استخر سرپوشیده ، یک سالن بدنسازی و یک استودیوی ضبط هم از دیگر امکانات این خانه رویایی بود. در آن زمان، خانواده بکهام جزو معروف ترین خانواده ها در بریتانیا بودند و از همین رو امنیت، رکنی اساسی برای این خانواده به شمار می رفت. به همین خاطر دو ردیف حصار دور تا دور ملک کشیده شده بود که یکی از آنها دارای هفت برج مراقبت بود و درعین حال صدها دوربین امنیتی نیز در اطراف عمارت نصب شده بود. نیروهای امنیتی زیادی هم برای حفظ امنیت اعضای خانواده استخدام شده بودند. عمارت رویایی دیوید بکهام و همسرش دیوید و ویکتوریا بکهام، بعد از بروکلین صاحب سه فرزند دیگر نیز شدند و 15 سال در این عمارت سکونت داشتند تا اینکه زمان نقل مکان فرا رسید. البته آنها بعد از نقل مکان به آمریکا در سال 2007، دیگر به ندرت از این خانه استفاده می کردند و در سال 2011 آن را برای فروش گذاشتند و در نهایت در سال 2014 بود که نیل اتی، سرمایه دار صنعت بیمه با پرداخت 11.3 میلیون پوند آن را خریداری کرد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...