وریا غفوری از فوتبال خداحافظی می کند

وریا غفوری با انتشار یک استوری اعلام کرد که با حضور در دربی پایتخت، از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند.
کدخبر (187718) | 09 خرداد 1402 | ساعت 20:39
0 138
وریا غفوری از فوتبال خداحافظی می کند
وریا غفوری با انتشار یک استوری اعلام کرد که با حضور در دربی پایتخت، از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند.

به گزارش سرخ نیوز، وریا غفوری که در زمستان گذشته و با جدایی از فولاد، نیم فصل دوم را خارج از زمین فوتبال به سر برد، در شب سالگرد قهرمانی سال گذشته استقلال، با انتشار یک استوری اعلام کرد که فوتبال را برای همیشه کنار گذاشته است. او که در آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانی ۹۶–۱۳۹۵ با عقد قراردادی دو ساله به تیم استقلال پیوست، در ادامه چهار فصل دیگر نیز برای آبی‌های پایتخت به میدان رفت و سرانجام تابستان گذشته از این تیم جدا شد و به فولاد پیوست. وریا که از محبوبیت بالایی نزد هواداران استقلال برخوردار است، تصمیم گرفته است تا ضمن حضور در دربی حساس فردا، از حضور در میادین فوتبال به عنوان بازیکن کناره‌گیری کند. وریا غفوری از فوتبال خداحافظی کرد غفوری با انتشار یک استوری نوشت:

سلام به مردم عزیز بنا نداشتم در شرایط کنونی به استادیوم فوتبال بروم، اما تصمیم گرفتم از فرصت ناب بازی بزرگ دربی برای وداع با فوتبال و هواداران عزیز تیم محبوبم استقلال استفاده کنم و فردا به استادیوم بروم. بنده خوشبختم که در حضور هواداران عاشق فوتبال، استقلالی‌های عزیز و هواداران محترم تیم رقیب، پرسپولیس، که تمام سرمایه این ورزش هستند و به فوتبال و فوتبالیست اعتبار بخشیده‌اند، حضور یابم و از دنیای حرفه‌ای فوتبال به‌عنوان بازیکن حرفه‌ای خداحافظی کنم.
وریا غفوری از فوتبال خداحافظی کرد لازم به ذکر است که وریا این تصمیم را در شب سالگرد برگزاری جشن قهرمانی بدون شکست استقلال که فصل گذشته به دست آمد، گرفت. غفوری چند روز پیش نیز با حضور در کلاس‌های مربیگری، برای دریافت مدرک درجه B آسیا اقدام کرد تا بدین صورت و به شکل رسمی، وارد حرفه جدیدی در دوران ورزشی خود شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...