کانر مک گرگور در جایگاه نخست؛ مبارزان MMA با بیشترین درآمد از اینستاگرام

کدخبر (187598) | 10 خرداد 1402 | ساعت 11:16
0 280
کانر مک گرگور در جایگاه نخست؛ مبارزان MMA با بیشترین درآمد از اینستاگرام
بر طبق تحقیقاتی که اخیرا انجام شده تاثیرگذارترین مبارز UFC در اینستاگرام کسی نیست جز کانر مک گرگور.

به گزارش سرخ نیوز، گزارش‌های منتشر شده اخیر حاکی از آن است که کانر مک گرگور با درآمد بیش از 150 هزار دلاری به‌ازای هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام، از این نظر در میان مبارزان ام ام ای پیشتاز است. این گزارش البته تنها مبارزان با بیش از یک میلیون نفر فالوئر را مورد بررسی قرار داده و هدف از آن این بوده که مشخص شود کدام مبارز MMA از تاثیرگذاری بیشتری در این شبکه اجتماعی برخوردار است.

کانر مک گرگور

جای هیچگونه تعجبی نیست که نام مبارز ایرلندی ام ام ای و قهرمان سابق UFC بر صدر این لیست دیده شود. بدنام در حال حاضر بیش از 46 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد و به‌ازای هر پست تبلیغاتی خود در این پلتفرم حدود 152 هزار دلار دریافت می‌کند. نرخ اینتراکشن پست‌های این مبارز UFC نیز حدود 0.44 درصد است. 

حبیب نورماگومدوف

مبارز بازنشسته روس جایگاه دوم را در میان تاثیرگذارترین مبارزان MMA در اینستاگرام در اختیار دارد. حبیب نورماگومدوف حدود 34 میلیون فالوئر در این شبکه اجتماعی دارد و درآمد او از هر پست تبلیغاتی نیز حدود 113 هزار دلار است. اما جالب‌تر از همه نرخ بسیار بالای اینتراکشن پست‌های حبیب است. حدود 2 درصد از فالوئرهای او به پست‌های این اسطوره UFC در قالب لایک، کامنت و... واکنش نشان می‌دهند. 

راندا روزی

روزی صاحب جایگاه سوم در این لیست است. این مبارز سابق UFC که حالا کار خود را در WWE ادامه می‌دهد هم‌اکنون بیش از 16 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد. نرخ اینتراکشن پست‌های راندا روزی حدود 0.48 درصد است و درآمد او از هر پست تبلیغاتی نیز حدود 54 هزار دلار است. روزی تنها زن حاضر در جمع ده نفر نخست این لیست است. 

اسرائیل آدسانیا

مبارز نیجریه‌ای UFC صاحب جایگاه چهارم در میان تاثیرگذارترین مبارزان MMA در اینستاگرام است. آدسانیا 7 میلیون فالوئر اینستاگرام دارد و هر پست تبلیغاتی او در این پلتفرم برایش حدود 23 هزار دلار درآمد در پی دارد. این گزارش همچنین حاکی از آن است که آدسانیا در میان تمام مبارزان فعال حال حاضر UFC از بیشترین میزان سرچ گوگل برخوردار است. 

جان جونز

مبارز آمریکایی MMA صاحب رتبه پنجم در این لیست است. جان جونز که جوان‌ترین قهرمان تاریخ UFC است هم‌اکنون بیش از 6 میلیون نفر فالوئر در اینستاگرام دارد. نرخ اینتراکشن پست‌های او نیز بالاست و در حوالی 1.16 درصد سیر می‌کند. درآمد جونز از هر پست تبلیغاتی نیز حدود 20 هزار دلار است.  در متن گزارش منتشر شده اخیر آمده است:

محبوبیت مبارزان MMA در سال‌های اخیر به‌شدت رو به افزایش بوده است. بی‌شک مهمترین نقش را در این زمینه مسابقات UFC داشته است و حالا دیگر شهرت مبارزان این رشته ورزشی قابل قیاس با دو دهه پیش نیست. برای ما جالب بود که بدانیم کدام مبارزان ام ام ای از بیشترین میزان اثرگذاری در اینستاگرام برخوردار هستند و کدام مبارزان بیشترین میزان درآمد را از این پلتفرم کسب می‌کنند. نتیجه حاصل در بر دارنده نام طیف متنوعی از مبارزان این حوزه است. قرارگیری یک مبارز زن در میان پنج نفر نخست نیز یکی از جالب توجه ترین بخش‌های این تحقیق است.

تاثیرگذارترین مبارزان MMA در اینستاگرام

  1. کانر مک گرگور: 46 میلیون فالوئر - نرخ اینتراکشن 0.44 درصدی - 152,576 دلار درآمد به‌ازای هر پست تبلیغاتی
  2. حبیب نورماگومدوف: 34 میلیون فالوئر - نرخ اینتراکشن 2.18 درصدی - 113,115 دلار درآمد به‌ازای هر پست تبلیغاتی
  3. راندا روزی: 16 میلیون فالوئر - نرخ اینتراکشن 0.48 درصدی - 54,260 دلار درآمد به‌ازای هر پست تبلیغاتی
  4. اسرائیل آدسانیا: 7 میلیون فالوئر - نرخ اینتراکشن 1.93 درصدی - 23,534 دلار درآمد به‌ازای هر پست تبلیغاتی
  5. جان جونز: 6 میلیون فالوئر - نرخ اینتراکشن 1.16 درصدی - 20,231 دلار درآمد به‌ازای هر پست تبلیغاتی
  6. نیت دیاز: 6 میلیون فالوئر - نرخ اینتراکشن 1.36 درصدی - 20,103 دلار درآمد به‌ازای هر پست تبلیغاتی
  7. اندرسون سیلوا: 4 میلیون فالوئر - نرخ اینتراکشن 0.10 درصدی - 15,691 دلار درآمد به‌ازای هر پست تبلیغاتی
  8. خمزات چیمایف: 4 میلیون فالوئر - نرخ اینتراکشن 1.88 درصدی - 15,483 دلار درآمد به‌ازای هر پست تبلیغاتی
  9. داستین پویریر: 4 میلیون فالوئر - نرخ اینتراکشن 1.75 درصدی - 14,016 دلار درآمد به‌ازای هر پست تبلیغاتی
  10. جورج سنت پیر: 4 میلیون فالوئر - نرخ اینتراکشن 0.37 درصدی - 13,805 دلار درآمد به‌ازای هر پست تبلیغاتی

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...