یک دشمنی قدیمی/ اعتراف آرنولد شوارتزنگر به دشمنی با سیلوستر استالونه در یک مستند تلویزیونی!

کدخبر (187534) | 10 خرداد 1402 | ساعت 22:49
0 254
یک دشمنی قدیمی/ اعتراف آرنولد شوارتزنگر به دشمنی با سیلوستر استالونه در یک مستند تلویزیونی!
آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه که از مطرح‌ترین ستارگان هالیوود به شمار می‌آیند، زمانی دشمن هم محسوب می‌شدند.

به گزارش سرخ نیوز، آرنولد شوارتزنگر ستاره بی بدیل بدنسازی است که با استفاده از شرایط فیزیکی خود و استعدادی که در این زمینه داشت، وارد هالیوود شد و توانست در سینما هم بدرخشد.

او دارای جایگاهی است که تاکنون نظیرش وجود نداشته و بعید است کسی بتواند به نقطه‌ای برسد که آرنولد شوارتزنگر رسیده است با این حال زمان‌هایی هم وجود داشته که این بدنساز افسانه‌ای برای بدست آوردن نام و نشانی برای خود، سخت جنگیده و با سایر بازیگران نوپای و نوظهور عصر خودش رقابت کرده است.

 یکی از این ستاره‌ها سیلوستر استالونه است. تبحر و مهارت این بازیگر شرایط سختی را برای شوارتزنگر ایجاد کرد که منجر به رقابتی دیرینه در روزهای اوج آنها شد.

این دو قهرمان فیلم‌های اکشن هالیوودی به مرور زمان به هم نزدیک‌تر و در نهایت به یک تیم عالی تبدیل شدند که با هم روی فیلم‌های اکشن کار می‌کردند.

آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه دشمنی را کنار گذاشتند

آرنولد شوارتزنگر در مصاحبه اخیرش با USA Today به رابطه خود با سیلوستر استالونه و تبدیل شدن دشمنی و رقابت‌شان به یکی دوستی پایدار اشاره کرده است. در این مصاحبه آرنولد 75 ساله درباره مستند آینده خود در شبکه نتفلیکس که قرار است در هفته اول ژوئن پخش شود، صحبت کرد. در واقع این مستند سه قسمتی زندگی آرنی را با دقت بیشتری به تصویر می‌کشد و به نظر می‌رسد در بخشی از داستان به رقابت او با راکی به عنوان نیروی محرکه موفقیت‌های بعدی آرنولد شوارتزنگر اشاره شده است.

 در بخش‌هایی از تبلیغ ویژه این مستند استالونه اعتراف می‌کند که دشمنی آنها به اندازه‌ای بوده که حتی نمی‌توانستند در یک اتاق کنار هم بمانند. در عین حال آرنولد مدعی می‌شود که چنین رقابتی باعث شد او به سوی موفقیت‌های متمایل شود. به طور کلی طرز فکر جالب آرنولد همیشه به او انگیزه می‌دهد تا به جنبه روشن‌تر مشکلات نگاه کند. آرنولد در این باره می‌گوید:

یک رقابت جذاب میان ما وجود داشت. این همیشه نوعی انگیزه برای من است و می دانم که او نیز تقریباً همین احساس را داشت.

با این وجود وقتی هر دوی آنها پا به سن گذاشتند، به این نتیجه رسیدند که این رابطه نیاز به تغییر دارد. به همین دلیل آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه تصمیم گرفتند که دوستی خود را نزدیکتر کنند و بازی در فیلم بی‌مصرف‌ها باعث شد تا این ارتباط عمیق‌تر شود.

 پس از اینکه رابطه آنها چرخش مثبتی پیدا کرد، استالونه و شوارتزنگر با هم در این فیلم اکشن همکاری کردند و دوستی آنها قوی‌تر شد. آرنولد در توضیح آن می‌گوید:

شما بزرگتر می‌شوید، به سن خاصی می‌رسید و می‌گویید خب، ما این کار را انجام دادیم. حالا شاید باید رویکرد متفاوتی را امتحان کنیم.

به نظر می‌رسد ایده بازی در فیلمی مشترک به آنها کمک کرد تا از دشمنی قدیمی خود فاصله بگیرند. به گفته آرنولد این رویکرد بسیار خوشایندتر از چیزی بود که در گذشته وجود داشت. پس از آن فیلم استالونه و شوارتزنگر در مصاحبه‌های مختلف دست از تمجید و تحسین یکدیگر برنمی‌داشتند.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...