فلوید می ودر پول را بو می‌‌کشد؛ ظهور یک راکی جدید از میان مافیای نیویورک

قرار است فلوید می ودر در 11 ژوئن با نوه یکی از بدنام‌ ترین و بزرگترین مافیا های شهر نیویورک مبارزه نمایشی داشته باشد.
کدخبر (187397) | 11 خرداد 1402 | ساعت 18:06
0 156
فلوید می ودر پول را بو می‌‌کشد؛ ظهور یک راکی جدید از میان مافیای نیویورک
قرار است فلوید می ودر در 11 ژوئن با نوه یکی از بدنام‌ ترین و بزرگترین مافیا های شهر نیویورک مبارزه نمایشی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، فلوید می ودر قرار است روز 11 ژوئن در یک مبارزه نمایشی دیگر وارد رینگ بوکس شود و این بار حریف اگرچه خودش نام و نشان بزرگی ندارد اما به واسطه خانواده‌ای که در آن پرورش یافته، مورد توجه است. جان گاتی سوم بوکسوری است که در این روز به مصاف فلوید می ودر خواهد رفت. او در واقع نوه یکی از بدنام‌ترین و بزرگترین مافیاهای شهر نیویورک است که البته می‌خواهد به اولین بوکسوری هم تبدیل شود که توانسته اسطوره این ورزش را پس از 50 مبارزه بدون شکست، مغلوب کند.

فلوید می‌ودر

مبارزه‌های نمایشی فلوید می ودر پس از بازنشستگی

فلوید می ودر 46 ساله پس از غلبه بر کانر مک گرگور در سال 2017، از بوکس حرفه‌ای بازنشسته شد و از آن زمان تاکنون با چندین رقیب از جمله مقابل لوگان پاول در مسابقات نمایشی و دوستانه روبرو شده است. جان گاتی 29 ساله شاید جذاب ترین حریفی باشد که می ودر از زمان بازنشستگی‌اش تا به حال با آن روبرو خواهد شد. به گزارش نیویورک پست، پدر جان گاتی معتقد است که رسیدن به پسرش به این نقطه، پس از عبور از یک مسیر پرفراز و نشیب ممکن شده است.

این یک داستان واقعی پر فراز و نشیب و راکی گونه است. من به پسرم و تمام دستاوردهایی که او داشته، افتخار می‌کنم. وقتی پسرم گفت که در این دنیا اثر خودش را خواهد گذاشت، منظورش این بود. او کسی است که هیچ خباثتی ندارد. سیگار نمی‌کشد، مشروب نمی نوشد و اخلاق کاری حیرت انگیزی دارد. او وفاداری زیادی دارد و نمی‌دانم چرا چنین ورزشکاری تا به حال شناسایی نشده است.

رکوردهای جان گاتی سوم

جان گاتی سوم به عنوان مبارز ام ام ای کارش را با رکورد 5 برد و یک شکست به پایان برد و حالا به عنوان یک بوکسور حرفه‌ای دو برد در کارنامه خود دارد و هنوز شکستی نخورده است. می‌توان گفت او در مقایسه با رکورد 50 برد فلوید می ودر دستاورد ناچیزی در بوکس دارد اما با این حال درون رینگ و بعد از شروع مبارزه دیگر این موضوع مهم نیست. در واقع جان گاتی می‌گوید با تحسین فلوید می ودر بزرگ شده است اما این موضوع نقشی در این مسابقه ندارد.

اشتباه نکنید. من 11 ژوئن با نفرت کامل و با یک نیت بد مقابل فلوید می ودر قرار می‌گیرم. برایم مهم نیست این مسابقه نمایشی باشد یا نه. ما باهم قرارداد امضا کردیم و مساله کشتن یا کشته شدن است.
جان گاتی و فلوید می ودر

این مبارزه پرداخت به ازای بازدید (PPV) می‌باشد و در FLA Live Arena در سانرایز فلوریدا برگزار خواهد شد. می‌ودر جزو تالار مشاهیر بوکس است و در 5 دسته متفاوت این ورزش به قهرمانی رسیده است. بنابراین بازهم شانس زیادی برای پیروزی در این مبارزه دارد.

فلوید می‌ودر هنوز هم پول زیادی دارد

آخرین مسابقه حرفه‌ای فلوید می ودر در سال 2017 بود؛ زمانی که او کانر مک گرگور را شکست داد و با رکورد 50-0 بازنشسته شد و پس از آن در چندین مبارزه نمایشی شرکت کرده است. می ودر از زمان بازنشستگی 6 رقابت نمایشی را برگزار کرده که به ترتیب دربرابر تنشین ناسوکاوا، لوگان پاول، دون مور، میکورو آساکورا، دجی اولاتونجی و آرون چالمرز بوده است اگرچه آخرین مبارزه می ودر مقابل چالمرز در لندن مورد انتقاد قرار گرفت اما او همچنان یک نام بزرگ در دنیای بوکس محسوب می‌شود و هنوز هم پول زیادی از این راه بدست می‌آورد.

فلوید می‌ودر

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...