مشاوره دو چهره معتبر بدنسازی به نیک واکر / نقشه راه «جهش یافته» برای شکست هادی چوپان در مستر المپیا 2023!

کدخبر (186472) | 11 خرداد 1402 | ساعت 09:54
0 471
مشاوره دو چهره معتبر بدنسازی به نیک واکر / نقشه راه «جهش یافته» برای شکست هادی چوپان در مستر المپیا 2023!
تریک ال گیندی به عنوان داور مسابقات مستر المپیا به همراه کریس کورمیر در گفت‌ و گویی مدعی شدندکه اگر نیک واکر بتواند عضلات چهار سر خود را تقویت کند، قهرمان این دوره مسابقات خواهد شد.

به گزارش سرخ نیوز، «تریک ال گیندی» به عنوان داور مسابقات مستر المپیا و «کریس کورمیر»، در یک گفت‌وگو شانس قهرمانی نیک واکر را پیش از آغاز مستر المپیا 2023 در ماه نوامبر ارزیابی کردند. آن‌ها با حضور در قسمت اخیر پادکست «Prime Time Muscle» مدعی شدند که اگر نیک واکر بتواند عضلات چهار سر خود را تقویت کند، بتواند قهرمانی این دوره را بدست آورد. این دو چهره شاخص بدنسازی با حضور در برنامه‌های مختلف رادیویی و آنلاین، به بررسی رویدادهای جاری در بدنسازی می‌پردازند و به نوعی در این عرصه جریانساز شده‌اند.

تعجب جامعه بدنسازی از قهرمانی داودا در آرنولد کلاسیک

در چند ماه گذشته، بخش آزاد مردان دستخوش تغییرات قابل توجهی شده که شاید مهمترین آن‌ها قهرمانی هادی چوپان در مستر المپیا 2022 بود. چند ماه بود نیک واکر و سامسون داودا در سی و پنجمین دوره مسابقات آرنولد کلاسیک به رقابت با یکدیگر برخاستند که در پایان باب سیچریلو نام داودا را به عنوان قهرمان معرفی کرد؛ اتفاقی که واکنش متعجبانه جامعه بدنسازی را به همراه داشت و هواداران نیک واکر به این نتیجه اعتراض بسیاری داشتند. با این حال جهش یافته از هوادارانش خواست تا آرامش خود را حفظ و به قضاوت داوران احترام بگذارند.

مشاوره دو چهره معتبر بدنسازی به نیک واکر / نقشه راه «جهش یافته» برای شکست هادی چوپان در مستر المپیا 2023!پس از این رقابت کورمیر و ال گیندی، نمایش و اجرای نیک واکر را که به مقام دوم بسنده کرده بود، تجزیه و تحلیل کردند. با توجه به شکل، زیبایی و ویژگی‌های زیبایی شناختی سامسون داودا و اندرو جکد، ال گیندی هشدار داد که این روند می‌تواند برای نیک واکر یا هر بدنسازی که برای برنده شدن در رقابت‌ها به عامل عجیب و غریب و اندازه تکیه می‌کند، دردسرساز شود.

توصیه‌های کارشناس بدنسازی به نیک واکر

به گفته کورمیر، واکر از حجم دادن به عضلات چهار سر خود سود می‌برد.

وقتی او برای عضله دو سر جلویی فیگور می‌گیرد، به نوعی آن را حجیم می‌کند یا بالا می‌کشد که فکر می‌کنم ظاهر خوبی ندارد زیرا پاهایش کوتاه و نیم تنه‌اش بلندتر است. اما از این خوشم می‌آید که او به عضلات شکم خود فشار می‌آورد و باعث می‌شود دور کمرش کمی کوچکتر به نظر بیاید و او ظاهر متعادل‌تری بدهد. فکر می‌کنم او باید از قسمت جلو عمق بیشتری به عضلات چهار سر خود بدهد نه لزوما از قسمت بیرونی بلکه از آن سمتی که می‌خواهد به سوی جمعیت فیگور بگیرد. این کار باعث خواهد شد او به طور کامل به شکل دیگری دیده شود و اگر این کار را کند، او در بهترین حالتش خواهد بود.

کورمیر اضافه کرد که ضخامت بیشتر عضلات چهارسر واکر باعث می‌شود شانه‌های او پهن‌تر به نظر برسد.

وقتی شانه‌ها پهن‌تر می‌شود، کمر باریک‌تر به نظر می‌آید. وقتی عضله چهارسر خود را خارج می‌کنید، بزرگتر شدن عضله چهارسر همیشه به شما کمک می‌کند و شما می‌توانید شانه‌ها و پاهاهای خود را بزرگتر کنید و همین باعث می‌شود کمر شما باریکتر به نظر برسد. او باید همین کار را انجام دهد و مطمئنا کمرش باریکتر خواهد شد. او باید روی باریکتر کردن کمرش کار کند اما این مساله را باید با اضافه کردن عضله به بخش‌های خاصی از بدنش پیش ببرد.

تریک ال گیندی معتقد است اگر نیک واکر بتواند قسمت پایینی بدن خود را تقویت کند، می‌تواند در هرقابتی به قهرمانی برسد.

نیک واکر می‌گفت می‌خواهد قهرمان مستر المپیا شود اما سوم شد. او گفت می‌خواهد فاتح آرنولد کلاسیک شود اما دوم شد.او در حال پیشرفت است و مردم او را دوست دارد و از اعتماد به نفس وی لذت می‌برند. من هم دوست دارم عضله چهارسر بیشتری از وی ببینم. اگر عضله چهارسر بزرگتری داشته باشد، کمرش کوچکتر به چشم می‌آید. همچنین داشتن عضله چهارسر بزرگتر در کنار چند فیگورگیری جذاب می‌تواند موقعیتی را برای نیک واکر رقم بزند که تا پیش از این نداشته و او می‌تواند در هر رقابتی در دنیا به قهرمانی برسد.

ال گیندی تاکید کرد که دور کمر واکر با تغییرات متفاوتی در حالت عضله دوسر جلویی می‌تواند کوچکتر به نظر برسد.

او باید برای عضله دو سر جلویی بهتر فیگور بگیرد. او می‌خواهد عضله چهار سر خود را بهتر نشان دهد و به همین دلیل از زاویه‌ای استفاده می‌کند که فلکس ویلر از آن زاویه استفاده می‌کرد و این باعث می‌شود اندازه کمر به حداقل برسد.

از سوی دیگر، کورمیر متوجه شد که واکر در دو مسابقه آخرش مشکلاتی از پیش داوری تا فینال ها دارد.

این چیزی است که من کاملا متوجه آن شده‌ام. همه چیز باید بر مبنای فیزیک او مدیریت شود چراکه او قد بلندی ندارد و به همین خاطر در روز بعد متوجه شدم که عضلات شکم او پرتر شده و عضلات لت جلویی بهبود پیدا کرده است. در روز اول عضلات شکم او کمی تخت به نظر می‌رسید و شانه‌هایش انطور پهن نبود اما در مسابقات روز بعد او با پکیجی کامل و پر روی صحنه آمد.

نیک واکر قهرمان در چه حالت قهرمان مسترالمپیا خواهد شد؟

نیک واکر تنها با 29 سال سن، پتانسیل زیادی در بدنسازی دارد. ال گیندی مطمئن است که نیک واکر در صورت دستیابی به عضلات چهارسر برانچ وارن، می‌تواند بر مستر المپیا مسلط شود.

موضوع مهم این است که از بچه‌هایی که در گذشته اشتباهاتی داشته و از آن درس گرفته‌اند، چیزی یاد بگیریم. من فکر می‌کنم این امکان وجود دارد که مت یانسن و نیک واکر با برخی از این افراد که در گذشته مورد انتقاد قرار گرفتند و آن‌ها آن را اصلاح کردند، ارتباط برقرار کنند. اگر نیک واکر عضله چهارسری مانند برانچ وارن داشته باشد، همه چیز تمام است و در پنج سال آینده در هر دوره مستر المپیا را قهرمان خواهد شد.

مشاوره دو چهره معتبر بدنسازی به نیک واکر / نقشه راه «جهش یافته» برای شکست هادی چوپان در مستر المپیا 2023!

برانچ وارن

دیدگاه ذهنی و اراده‌ی قوی برگ برنده نیک واکر

این اولین باری نیست که کورمیر و ال گیندی توانمندی‌های نیک واکر را ارزیابی می‌کنند. این دو چهره شاخص بدنسازی در ماه مارس در قسمت ویژه پادکست «Prime Time Muscle» حضور داشتند؛ جایی که آنها مشترکا این نقطه نظر را داشتند که دیدگاه ذهنی و اراده واکر عوامل مهمی برای موفقیت در این ورزش است. با وجود اینکه چند ماه به زمان برگزاری مستر المپیا 2023 باقی مانده، نیک واکر از تلاش خود برای قهرمانی در این رویداد کم نکرده است. او اخیرا با حضور در پادکست «Mutant and Mouth» عنوان کرد که در حال ایجاد یک تغییر قابل توجه در روند تمرینات و استفاده از  استروئید است.

سامسون داودا در حال ارزیابی حضور در مستر المپیا 2023 است. با وجود اینکه درک لانسفورد سال گذشته به مقام دوم رسید، او می‌گوید اگر بتواند عضلات پشت خود را تقویت کند، می‌تواند هادی چوپان را از سلطنت خود خلع کند. واکر می‌گوید مانع قهرمانی دوباره هادی چوپان خواهد شد. در حالیکه ویلیام بوناک بر این باور است که چوپان قهرمانی خود را تکرار می‌کند. در همین حال، باب سیچریلو، نماینده ورزشکاران می‌گوید سامسون داودا و درک لانسفورد دو تهدید اصلی برای عنوان هادی هستند.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...