نگرانی پرسپولیس از صحبت های یحیی: باید شرایط ادامه کار فراهم شود!

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در خلوت ورزشگاه آزادی فرصت مناسبی پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
کدخبر (188251) | 10 خرداد 1402 | ساعت 22:12
0 59
نگرانی پرسپولیس از صحبت های یحیی: باید شرایط ادامه کار فراهم شود!
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در خلوت ورزشگاه آزادی فرصت مناسبی پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش سرخ نیوز، یحیی گل محمدی دقایقی پس از مصاحبه تلویزیونی، در یک گفتگوی نسبتا طولانی با خبرنگاران شرکت کرد و به برخی از سوالات آنها پاسخ داد. این گفتگو در پیست تارتان ورزشگاه آزادی و در حالی برگزار می‌شد که تمام تماشاگران استادیوم را ترک کرده بودند اما خبرنگاران با میکروفن‌های پرتعداد و موبایل‌های در دست، آماده گرفتن حرفهای داغ داغ سرمربی پرسپولیس بودند. مصاحبه یحیی با صحبت در مورد پیروزی در دربی و کسب جام حذفی آغاز شد اما از میانه‌های راه به موضوع آینده کاری او رسید و سپس سرمربی قرمزها با ارائه چند شرط ضمنی، مسیر خود را برای فصل آینده ترسیم کرد، مسیری که شاید به جدایی از پرسپولیس بیانجامد.

مصاحبه یحیی گل محمدی بعد از پیروزی مقابل استقلال و قهرمانی در جام حذفی

این گفتگو را در ادامه می‌خوانید: * برد بزرگی رقم خورد، دبل کردید و سوپرجام را هم گرفتید. می‌شود گفت که هت‌تریک کردید. یحیی:
خب خدا را شکر می‌کنم اولا، تقدیم می‌کنیم این موفقیت‌ها را به همه هواداران عزیزنمان که هیچوقت حمایتشان را از تیممان دریغ نکردند و در بدترین شرایط، پشتیبانی کردند و دلگرمی دادند. سال سختی بود برای ما، سالی بود که در یک مقطعی، فشارهای زیادی را داشتیم تحمل می‌کردیم و بازیکنان در آن مقطع سربلند خودشان را بالا کشیدند. به همه تبریک می‌گویم و واقعا دوران سختی را گذراندند. آنجایی که ما تصمیم گرفتیم همه بازیها را ببریم، فکر می‌کنم نقطه عطف موفقیتهای ما بود. تسلیم نشدیم و تا آخرین لحظه جنگیدیم. همگی خواستیم در سال جدید همه بازیها را ببریم. خداراشکر، یک کار جمعی بود. از طرف آقای درویش و باشگاه و هیئت مدیره و همه عوامل و کارکنان باشگاه، همه آنهایی که داخل تیم زحمت کشیدند، ماساژور، پزشکی و تیم رسانه‌ای، همگی کارشان را به نحو احسن انجام دادند. این موفقیت‌ها متعلق به تک تک هواداران است. هوادارانی که در گرما و سرما کمک کردند و به آنها تبریک می‌گویم.
* آقای گل‌محمدی، دو بار باخت به استقلال، یک چهارم و نیمه نهایی. ولی این بازی را دیگر اجازه ندادید به پنالتی کشیده شود. یحیی:
ما بیرانوند را داشتیم و مشکلی نبود از آن بابت.
* خیلی هم مورد حمله قرار گرفت از اول بازی... یحیی:
خیالمان راحت بود، از همه تیم. اگر هم به ضربات پنالتی کشیده می‌شد، احتمال اینکه تیممان از این مرحله بالا برود و قهرمان شود، خیلی زیاد بود.
نگرانی پرسپولیس از صحبت های یحیی: باید شرایط ادامه کار فراهم شود! * درباره اتفاقات اول بازی و همه‌ها؟ یحیی:
ببینید... امممم... یک اتفاقی بعد از بازی برگشتمان در دربی افتاد و علی آن حرکت را کرد. ما خودمان تائید نکردیم و خودش هم فهمید کار اشتباهی بود و آمد عذرخواهی کرد و دو سه بار عذرخواهی کرد و بزرگی‌اش را نشان داد. اما آنجایی که هواداران استقلال را مقابل این تیم قرار دادند، به نظر من لحظه شکست استقلال بود. آن اتفاق نباید می‌افتاد. علی بازیکن تیم‌ملی و گلر اول تیم‌ملی ماست. زحمت زیادی کشیده، برای همه کسانی که در ایران زندگی می‌کنند، برای همه ایرانیان. سزاوار این توهین‌ها نبود به نظرم. عملکردش هم در طول فصل همه دیدند و یکی از ارکان اصلی موفقیت‌ تیم ما بود.
**همهمه خبرنگاران برای سوال بعدی... یحیی:
این جام را شخصا... این جام را شخصا به علی بیرانوند و خانواده‌اش تقدیم می‌کنم، انشالله دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.
* یک سال دیگر قرارداد دارید با پرسپولیس، دوست داریم شفاف بعد از قهرمانی... یحیی بین صحبت خبرنگار:
الان داریم از قهرمانی لذت می‌بریم، انشالله فرصت هست. شرایطِ...
* آخر این نگرانی هواداران است. یحیی ادامه می‌دهد:
شرایطِ کار، شرایط ادامه کار، فراهم شود، بالاخره تیم ما سال بعد در باشگاه‌های آسیا است و دوران خیلی سختی را خواهد گذراند. شرایط برای ادامه همکاری فراهم باشد، من قرارداد دارم.
* یعنی منظورتان این است که برای قهرمانی آسیا بسته شود؟ از این جهت؟ یحیی:
ببینید، صحبتهایی که می‌شود، اتفاقاتی که در فدراسیون برای قرارداد بازیکنان و مربیان افتاده و برای تیم بستن، واقعا نمی‌دانم... تیمهایی هستند که بالای 600-700 میلیارد هزینه کردند و نمی‌دانم چجوری باید با 300 میلیارد تیم ببندند؟ مگر اینکه اتفاقات زیرمیزی بیفتد! که این برای فوتبال ما بد است. اتفاقات به سمتی می‌رود که همه قانون را دور بزنند. این واقعا درست نیست و باید دوباره این قوانین را دور بزنند. این واقعا به نظر من درست نیست و باید دوباره این قوانین و آیین نامه‌ها را بررسی کنند.
* این قوانین بماند لژیونر می‌شوید؟ یحیی:
من اصلا به خدا قسم نه پیشنهادی از داخل دارم و نه خارج. این را قسم خوردم. هیچ‌جا پیشنهاد ندارم، چون قرارداد دارم. اما برای ادامه همکاری و اینکه یک تیم قوی ببندیم، باید تیم خوب بسته شود. تیم که خوب است، باید تقویت شود تا راهمان را ادامه دهیم.
**یحیی جمع خبرنگاران را ترک می‌کند و با عبور از پیست تارتان به سمت خارج ورزشگاه می‌رود، صحبتهای او، حالا هواداران پرسپولیس را نگران از دست دادن سرمربی تیم قهرمان خواهد کرد...

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...