وقتی عقاب شگفت زده شد/ ماجرای تماس تلفنی ولادیمیر پوتین با حبیب نورماگومدوف بعد از یک پیروزی جنجالی

حبیب نورماگومدوف در جریان مصاحبه اخیر خود فاش ساخته که پس از پیروزی بزرگش برابر کانر مک گرگور، در طی یک تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین گفتگو داشته است.
کدخبر (186138) 11 خرداد 1402 | ساعت 09:50
0 177
حبیب نورماگومدوف در جریان مصاحبه اخیر خود فاش ساخته که پس از پیروزی بزرگش برابر کانر مک گرگور، در طی یک تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین گفتگو داشته است.

به گزارش سرخ نیوز، پس از پیروزی حبیب نورماگومدوف در برابر کانر مک گرگور، ولادیمیر پوتین با این مبارز داغستانی تماس تلفنی حاصل کرده بود. نورماگومدوف اخیرا در طی مصاحبه‌ای به صحبت درباره این مکالمه تلفنی پرداخته بود. این تماس تلفنی اهمیت بسیار زیادی برای قهرمان سابق یو اف سی داشت. این نخستین‌بار بود که حبیب فرصت می‌یافت با رئیس جمهور کشورش به گفتگو بپردازد. حبیب نورماگومدوف اهل داغستان است که یکی از مناطق جنوبی روسیه به‌شمار می‌رود. این مبارز داغستانی ام ام ای حالا در دوران بازنشستگی خود به‌سر می‌برد و اوقاتش را بیشتر صرف خانواده خود و همچنین دنبال کردن پروژه‌های تجاری جدیدش می‌نماید. نورماگومدوف در طی دوران حرفه‌ای خود رقابت بسیار سخت و نزدیکی را با کانر مک گرگور دنبال نمود. پیش از مبارزه این دو در سال 2018 جنجال‌های فراوانی به‌پا شد. ابتدا مک گرگور به‌سمت اتوبوس حامل نورماگومدوف و اعضای تیمش حمله برد. در پایان مبارزه نیز حبیب سریعا از رینگ خارج شد و به اعضای تیم مک گرگور که در میان تماشاگران قرار داشتند حمله کرد.

روایت ولادیمیر پوتین از پیروزی حبیب نورماگومدوف مقابل کانر مک گرگوروقتی پوتین با حبیب نورماگومدوف تماس گرفت

حبیب نورماگومدوف در جریان مصاحبه اخیر خود فاش ساخته که پس از پیروزی بزرگش برابر کانر مک گرگور، در طی یک تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین گفتگو داشته است. حبیب می‌گوید پس از این مبارزه و وقتی هنوز در رختکن به‌سر می‌برد تماسی تلفنی از طرف رئیس جمهور کشورش دریافت می‌کند:

این برای من شگفتی بزرگ بود. پس از مبارزه پوتین با من تماس گرفت. به یاد دارم که هنوز در رختکن محل مبارزه در شهر لاس وگاس به‌سر می‌بردم. البته تلفن همراه من خاموش بود. در نتیجه آنها با پدرم تماس گرفتند و گفتند گوشی‌ات را روشن کن؛ پوتین می‌خواهد با تو حرف بزند.

    در طی این گفت‌وگوی تلفنی ولادیمیر پوتین صمیمانه به نورماگومدوف بابت پیروزی درخشانش تبریک گفت. پوتین احساس غرور و شادی‌اش از این پیروزی را ابراز نموده بود و آن را یک دستاورد بزرگ برای حبیب دانسته بود. پوتین همچنین به پدر این مبارز نیز بابت تربیت چنین فرزند شایسته‌ای تبریک گفته بود. با این حال وقتی درباره جزئیات بیشتر این مکالمه از نورماگومدوف سوال پرسیده شد او ترجیح داد چیزی بروز ندهد و به همین‌ها اکتفا نمود. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...