پشت پرده درگیری فیزیکی دیو باتیستا در جشن فیلم نگهبانان کهکشان

پس از درگیری دیو باتیستا در جشن فیلم سینمایی «نگهبانان کهکشان» حال علت این زد و خورد مشخص شده و بسیاری از کاربران نظر خودشان را در مورد قهرمان سابق WWE تغییر داده اند.
کدخبر (187118) | 11 خرداد 1402 | ساعت 09:49
0 372
پشت پرده درگیری فیزیکی دیو باتیستا در جشن فیلم نگهبانان کهکشان
پس از درگیری دیو باتیستا در جشن فیلم سینمایی «نگهبانان کهکشان» حال علت این زد و خورد مشخص شده و بسیاری از کاربران نظر خودشان را در مورد قهرمان سابق WWE تغییر داده اند.

به گزارش سرخ نیوز، نام دیو باتیستا برای تمام طرفداران کشتی کج بسیار آشناست. او یکی از بزرگترین ستاره‌های WWE بود و حدود یک دهه در این سازمان فعالیت کرد. از رقبای او می‌توان به آندرتیکر، جان سینا، شاون مایکلز و تریپل اچ اشاره کرد. بعد از کسب موفقیت و محبوبیت در این سازمان، تصمیم گرفت تا وارد هالیوود شود. او با نقش آفرینی در فیلم «Relative Strangers» وارد دنیای بازیگری شد.

نقش آفرینی موفقیت آمیز باتیستا در دراکس

قهرمان سابق سنگین وزن WWE پس از ایفای نقش در فیلم‌های مختلف، در یکی از فیلم‌های «MCU: دنیای سینمایی مارول» به نام »نگهبانان کهکشان» به عنوان «دراکس» نقش ایفا کرد. نقش آفرینی او در این فیلم موفقیت آمیز بود و پس از آن، او با افراد مختلفی چون دنیس ویلنوو، زک اسنایدر و رایان جانسون همکاری کرد و هم اکنون، به یکی از نام های آشنا در دنیای فیلم و سریال تبدیل شده است.

دیو باتیستا در فیلم سینمایی

با این حال، شرایط همواره بر وفق مراد او نبوده است. در جشنی که پس از پایان فیلم برداری فیلم نگهبانان کهکشان برگزار شد، بحثی بین باتیستا و شخصی دیگر شکل گرفت که این بحث در نهایت به یک درگیری فیزیکی بین این دو نفر تبدیل شد. از همان زمان تاکنون، انتقادات زیادی به قهرمان سابق WWE وارد شده است.

پشت پرده درگیری دیو باتیستا در جشن فیلم نگهبانان کهکشان

با این حال، قضاوت زودهنگام اصلا کار درستی نیست و هواداران نیز پس از اینکه از ماجرای واقعی خبردار شدند، کاملا نظر خود را در رابطه با باتیستا تغییر دادند. کایل جریشو یکی از کاربران توییتر اتفاقات پشت پرده این درگیری فیزیکی را توضیح داد. او در یک توییت، چندین شخص مرتبط با فیلم نگهبانان کهکشان را تگ کرد و این موضوع را برای آن ها توضیح داد؛ در میان افراد تگ شده، جیمز گان نام کارگردان این فیلم نیز به چشم می‌خورد. او در این توییت نوشت:

جشن پس از فیلم برداری جشن خوبی بود و خوش گذشت! چیزی که من از آن جشن به یاد می‌آورم این است که شخصی در حال آزار و اذیت یکی از افراد ما بود و کارگردان سعی داشت تا از او محافظت کند و این شخص قصد داشت تا با کارگردان درگیر شود که ناگهان دیو باتیستا از راه رسید و به سینه او زد و او را صدا کرد و این شخص سریعا از اتاق فرار کرد چرا که دیو در دنیای واقعی نیز بسیار قدرتمند است!

این موضوع نشان می‌دهد که نمی‌توان یک کتاب را از روی جلد آن قضاوت کرد. این اتفاق همچنین نشان می‌دهد که باتیستا با جیمز گان ارتباط دوستانه خوبی دارد.

دیو باتیستا

اتمام کار دیو باتیستا با MCU

دیو باتیستا از WWE جدا شد تا کار خود را در هالیوود دنبال کند. با این حال، شرایط به نفع او پیش نرفت. محبوبیت او به عنوان ستاره WWE به او در دنیای بازیگری کمک چندانی نکرد.

با این حال او پس از مدت ها موفق شد تا نقش دراکس را در دنیای سینمایی مارول بازی کند و قابلیت های خود را به عنوان یک بازیگر به نمایش بگذارد. با این حال، قهرمان سابق WWE اعلام کرده که قسمت سوم فیلم نگهبانان کهکشان، آخرین باری خواهد بود که او نقش دراکس را ایفا خواهد کرد.

این بازیگر 54 ساله علت‌های مختلفی را برای این موضوع اظهار کرده است که از آن ها می‌توان به این موضوع اشاره کرد که این فیلم، آخرین فیلم جیمز گان به عنوان کارگردان خواهد بود.

دیو باتیستا بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...