گریه های ژوزه مورینیو پس از ناکامی در لیگ اروپا + عکس

هیچکس دوست ندارد ژوزه مورینیو 60 ساله را با چشمانی گریان ببینید. اتفاقی نادر که بعد از شکست رم مقابل سویا در فینال لیگ اروپا شاهد آن بودیم.
کدخبر (188328) | 11 خرداد 1402 | ساعت 07:04
0 153
گریه های ژوزه مورینیو پس از ناکامی در لیگ اروپا + عکس
هیچکس دوست ندارد ژوزه مورینیو 60 ساله را با چشمانی گریان ببینید. اتفاقی نادر که بعد از شکست رم مقابل سویا در فینال لیگ اروپا شاهد آن بودیم.

به گزارش سرخ نیوز، تیم های رم و سویا دیشب دیدار پایانی لیگ اروپا در فصل 23-2022 را برگزار کردند. این دیدار بعد از مساوی در وقت های قانونی و اضافه به ضربات پنالتی کشیده شد. سویا با درخشش یاسین بونو که دو ضربه بازیکنان رم را مهار کرد توانست پیروز این ضربات شده و قهرمانی را به خود اختصاص دهد. گریه های ژوزه مورینیو پس از ناکامی در لیگ اروپا + عکس هواداران رم امیدوار بودند که با حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت تیم‌شان فصل را با قهرمانی در لیگ اروپا به پایان برسانند؛ این سرمربی پرتغالی پیش از فینال امشب همه فینال های اروپایی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود اما آمار صد در صدی او مقابل سویا از دست رفت تا این مربی با چشمانی اشکبار نظاره گر جشن قهرمانی حریف باشد. گریه های ژوزه مورینیو پس از ناکامی در لیگ اروپا + عکس سرمربی رم بعد از گل شدن پنالتی چهارم سویا و قطعی شدن قهرمانی این تیم همراه با شاگردانش با حسرت نظاره گر جشن آنها بود و چند قطره اشک نیز از چشمانش سرازیر شد تا شدت ناراحتی او کاملا مشخص شود. مورینیو در مراسم اهدای مدال تیم نایب قهرمان نیز حرکت جالبی انجام داد و بلافاصله بعد از اینکه مدال نقره بر گردنش آویخته شد آن را درآورد و صحنه را ترک کرد.

اشک ژوزه مورینیو درآمد

گریه های ژوزه مورینیو پس از ناکامی در لیگ اروپا + عکس این مربی 60 ساله پرتغالی بالاخره طعم شکست در فینال اروپایی را با رم چشید. او پیش از این هر پنج فینال اروپایی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود. قهرمانی با پورتو در لیگ قهرمانان (04-2003) و لیگ اروپا (03-2002)، قهرمانی با اینتر در لیگ قهرمانان (10-2009)، قهرمانی با یونایتد در لیگ اروپا (17-2016) و قهرمانی با رم در لیگ کنفرانس فصل گذشته 5 عنوان قهرمانی او در رقابت های اروپایی محسوب می شود که مورد ششم یعنی قهرمانی در لیگ اروپا 23-2022 با رم برای مورینیو محقق نشد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...