16 سوپلکس در یک مسابقه / استون کلد به براک لزنر ایده داد و جان سینا موافقت کرد!

مسابقه بیادماندنی براک لزنر و جان سینا در سامراسلم، با ایده‌ جذابی از استون کلد به موفقیت رسید.
کدخبر (187688) | 10 خرداد 1402 | ساعت 22:56
0 562
16 سوپلکس در یک مسابقه / استون کلد به براک لزنر ایده داد و جان سینا موافقت کرد!
مسابقه بیادماندنی براک لزنر و جان سینا در سامراسلم، با ایده‌ جذابی از استون کلد به موفقیت رسید.

به گزارش سرخ نیوز، پیروزی براک لزنر مقابل جان سینا در سامراسلم 2014 یکی از به یادماندنی ترین مسابقات WWE به حساب می‌آید. در این کشتی، براک لزنر قدرت و بی‌رحمی فوق العاده خود را به نمایش گذاشت و از همان ابتدا، به جان سینا حمله کرد و در نهایت کار او را تمام کرد. براک لزنر در این کشتی در مجموع 16 سوپلکس را روی جان سینا اجرا کرد و او را شکست داد. نتیجه این مسابقه تعجب بسیاری از طرفداران WWE را به همراه داشت و خاطرات به یادماندنی ای را برای آن ها به جا گذاشت. براک لزنر در این مسابقه نشان داد که چرا از او به عنوان «هیولای مجسم» یاد می‌شود. جان سینا اخیرا در کانال یوتیوب Notsam Wrestling این کشتی را مرور کرد و ایده پشت آن را برای بینندگان این ویدیو توضیح داد. 16 سوپلکس در یک مسابقه / آستین به براک لزنر ایده داد و جان سینا موافقت کرد! او در این ویدیو گفت:

براک یکی از سخاوتمندترین کشتی گیرانی است که من تاکنون دیده ام و تلاش می‌کند تا به تمام کشتی گیران دیگر کمک کند. با این حال، من یادم می‌آید که براک به من گفت: «من دیشب با استون کلد شام خوردم و او به من یک ایده جالب داد. او به من گفت که اگر من سوپلکس های زیادی را روی تو اجرا کنم و دائما این کار را انجام دهم، بسیار کشتی جذابی خواهد بود.»
وی در ادامه گفته:
من نیز این موضوع را کاملا تایید کردم. او به من گفت: «منظورت چیست؟» من هم گفتم که ما هر دو می‌دانیم که تو روند پیروزی‌های پیاپی آندرتیکر در رسلمنیا را متوقف کرده‌ای. با این حال، اگر کشتی ما پایاپای و مساوی باشد، کسی از آن لذت نخواهد برد و شاید بسیاری حتی آن را فراموش کنند.
قهرمان 16 باره WWE در ادامه اظهار کرد که در آن شب، آن ها باید قدرت باورنکردنی براک لزنر را به طرفداران نشان می‌دادند و متوقف کردن آندرتیکر را برای آن ها خاطره انگیزه می‌کردند. پس این کشتی باید تماما به نفع براک لزنر تمام می‌شد و آن ها نباید مسابقه ای برابر را برای طرفداران به نمایش می‌گذاشتند. جان سینا در نهایت عنوان کرد که در WWE باید همواره به یکدیگر کمک کنید، با دیگران همکاری کنید و خودخواه نباشید. 16 سوپلکس در یک مسابقه / آستین به براک لزنر ایده داد و جان سینا موافقت کرد!

براک لزنر و متوقف کردن یک غول بزرگ

پیش از رویارویی آندرتیکر و براک لزنر، آندرتیکر موفق شده بود تا به روند 21 پیروزی پیاپی در رسلمنیا دست یابد. با این حال، براک لزنر با شکست دادن آندرتیکر در رسلمنیا، رکورد بی‌شکستی او در این رویداد را متوقف کرد. براک لزنر با پیروزی مقابل آندرتیکر در رسلمنیا ۳۹، نام خود را برای همیشه در WWE جاودانه کرد. از این مسابقه به عنوان یکی از خاطره انگیز ترین مسابقات رسلمنیا یاد می‌شود. پس از متوقف کردن آندرتیکر در رسلمنیا، شکست دادن جان سینا منطقی به نظر می‌آمد و جان سینا و لزنر، این کشتی را نیز به یکی از به یادماندنی ترین کشتی های تاریخ تبدیل کردند. براک لزنر در این مسابقه، 16 سوپلکس را روی جان سینا اجرا کرد و سوپلکس سیتی رسما از همان شب ابداع شد! بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...