در انتظار افتتاح یک کارخانه عضله‌سازی جذاب / آکادمی چوپان کلاسیک در راه است!

هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا با انتشار ویدیویی از افتتاح قریب الوقوع آکادمی چوپان کلاسیک در شیراز خبر داد.
کدخبر (188930) 12 خرداد 1402 | ساعت 17:39
0 399
هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا با انتشار ویدیویی از افتتاح قریب الوقوع آکادمی چوپان کلاسیک در شیراز خبر داد.

به گزارش سرخ نیوز، هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا این روزها تمرینات پرفشار خود برای حضور پرقدرت در مستر المپیا 2023 را ادامه می‌دهد. این چهره برجسته دنیای بدنسازی اخیرا با انتشار ویدیویی از افتتاح قریب‌الوقوع یک آکادمی بدنسازی در شیراز با نام آکادمی چوپان کلاسیک خبر داده است، خبری که قطعا برای مخاطبان و علاقه‌مندان به بدنسازی جذابیت زیادی خواهد داشت. به گفته هادی چوپان، این آکادمی بدنسازی مساحت هزار و دویست متری دارد و قهرمان ایرانی مستر المپیا از این آکادمی چوپان کلاسیک به عنوان کارخانه عضله‌سازی یاد کرده است. او طی هفته‌های اخیر از همین ساختمان نیمه کاره ویدیوهایی از آپدیت بدنی خود را به اشتراک گذاشته بود. چوپان در همین ویدیو نیز عضلات پای خود را به رخ کشیده و البته در لحظات پایانی ویدیو برای رقبای خود به نوعی رجزخوانی کرده است.

نکته جالب در این ویدیو، حجم و کات عضلات پای هادی چوپان است که در آف سیزن نیز رویایی به نظر می‌رسند.

واکنش‌ها به افتتاح قریب‌الوقوع آکادمی چوپان کلاسیک

چهره‌های شناخته شده بدنسازی به این ویدیو و خبر جذاب هادی چوپان واکنش نشان دادند. هنی رامبد مربی سرشناس دنیای بدنسازی و مربی چهره‌های سرشناسی چون هادی چوپان، درک لانسفورد و کریس بامستد در واکنش به ویدیوی هادی چوپان در اینستاگرام و آکادمی چوپان کلاسیک نوشت:
ماشاالله👑!!!
آکادمی چوپان کلاسیک در راه است! 01آبتین شکرابی بدنساز ایرانی دسته فیزیک کلاسیک که اخیرا به تیم ایووژن پیوسته و زیر نظر هنی رامبد تمرین می‌کند نیز نوشت:
بوس آخر خدا بود 😂💪🏻💪🏻
آکادمی چوپان کلاسیک در راه است! 01اشاره شکرابی به حرکتی است که اخیرا هادی چوپان در انتهای ویدیوهای خود مقابل دوربین انجام می‌دهد، اقدامی که به نظر می‌رسد نوعی رجزخوانی برای رقبای وی در استیج اورلاندو باشد. سجاد نیکنام بدنساز حرفه‌ای و قهرمان سابق جهان واکنش متفاوت و کنایه‌آمیزی به این ویدیو داشت و نوشت:
تبریک مبارک ولی ای کاش دوستان و رفیق قدیمیتم فراموش نمیکردی پهلون
آکادمی چوپان کلاسیک در راه است! 01 وحید اکبرزاده مربی شناخته شده بدنسازی که در استیج آرنولد کلاسیک 2023 همراه بهروز تابانی بود در واکنش به خبر افتتاح قریب‌الوقوع آکادمی چوپان کلاسیک نوشته:
به سلامتی مبارک چه پایگاه قهرمانی بشه اینجا
آکادمی چوپان کلاسیک در راه است! 04 جعفر غفارنژاد دیگر بدنساز حرفه‌ای ایرانی که این روزها در تلاش برای کسب مجوز حضور در مستر المپیا است دیگر فرد شناخته شده‌ای است که نسبت به افتتاح آکادمی چوپان کلاسیک واکنش نشان داده است. آکادمی چوپان کلاسیک در راه است! 04

گرگ ایرانی در اندیشه ساندوی دوم است

هادی چوپان جدی‌ترین مدعی قهرمانی در مستر المپیا 2023 است و در این مسیر رقبای سرسختی چون درک لانسفورد، سامسون داودا و نیک واکر را پیش رو دارد. مستر المپیا 2023 از 11 تا 14 آبان در اورلاندو برگزار خواهد شد و در حال حاضر تلاش بدنسازان برای کسب مجوز حضور در این مسابقات ادامه دارد. به جز هادی چوپان، بهروز تابانی دیگر بدنساز شناخته شده ایرانی نیز در رقابت دسته آزاد حضور خواهد داشت. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...