تتوی کیلین مورفی بر روی ران چپ دیو باتیستا ؛ وقتی تصویر بازیگر پیکی بلایندرز بر روی بدن بازیگر محافظان کهکشان نقش بست

دیو باتیستا جزو دسته بازیگرانی است که به تتوهای بسیار زیاد بر روی بدنش شناخته می شود؛ تتوهای این کشتی کج کار سابق داستان های جالبی دارد که در ادامه می خوانیم.
کدخبر (188315) | 12 خرداد 1402 | ساعت 09:46
0 546
تتوی کیلین مورفی بر روی ران چپ دیو باتیستا ؛ وقتی تصویر بازیگر پیکی بلایندرز بر روی بدن بازیگر محافظان کهکشان نقش بست
دیو باتیستا جزو دسته بازیگرانی است که به تتوهای بسیار زیاد بر روی بدنش شناخته می شود؛ تتوهای این کشتی کج کار سابق داستان های جالبی دارد که در ادامه می خوانیم.

به گزارش سرخ نیوز، دیو باتیستا مردی با مهارت‌ها و استعدادهای متنوع است. باتیستا را بیشتر با دوران درخشانش در کشتی کج و همچنین کارنامه حرفه‌ایش در هالیوود می‌شناسند. او که متولد 18 ژانویه 1969 است کار خود را ابتدا در WWE آغاز کرد. باتیستا به‌واسطه‌ی فیزیک مهیب و قدرت فوق‌العاده‌اش خیلی زود توانست در کشتی کج به شهرت برسد. کارنامه حرفه‌ای او در ادامه به دبلیودبلیوئی محدود نشد و این کشتی‌گیر محبوب در نهایت راهی هالیوود شد. کارنامه دیو باتیستا در بازیگری نیز درخشان دنبال شد. او با ایفای نقش درکس نابودگر در دنیای خیالی مارول توانست تحسین مردم و منتقدان را متوجه خود سازد. ظاهر باتیستا چه در کشتی کج و چه در هالیوود همواره با تتوهای پرشماری به یاد آورده می‌شود که تمامی بدن او را پوشانده‌اند. با این حال احتمالا عده بسیاری نمی‌دانند که او تتویی در ناحیه ران خود دارد که چندان از آن راضی نیست. تتوی کیلین مورفی بر روی ران چپ دیو باتیستا ؛ وقتی تصویر بازیگر پیکی بلایندرز بر روی بدن بازیگر محافظان کهکشان نقش بست

تتوهای دیو باتیستا

دیو باتیستا در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود به صحبت درباره تتوهایش پرداخته بود. تتوهایی که اتفاقا یکی از دلایل محبوبیت او نیز به‌شمار می‌روند. بدن باتیستا به‌شکلی افراطی با تتوهایی کوچک و بزرگ پوشیده شده است و هرکدام از این تتوها نیز داستان خاص خود را دارند. با این حال چند مورد از این تتوها هم هستند که او از آنها راضی نیست و از خالکوبیشان پشیمان است. به‌طور مثال او اسم دوست‌دختر سابق خود را بر روی باسنش تتو کرده است که خب چندان ایده‌ی خوبی نبوده است. ستاره فیلم محافظان کهکشان چندین تتوی مفهومی بر روی بدنش دارد که هرکدام بازتابی از ریشه‌های فرهنگی او هستند. اصالت دیو باتیستا به فیلیپین و یونان بازمی‌گردد و او در تتوهای خود ادای دینی نیز به این اصل و تبار خونی خود داشته است. یکی از تتوهای محبوب باتیستا تصویری از سگ‌های اوست که بر روی ران راستش خالکوبی شده‌اند. تتوی کیلین مورفی بر روی ران چپ دیو باتیستا ؛ وقتی تصویر بازیگر پیکی بلایندرز بر روی بدن بازیگر محافظان کهکشان نقش بست

ماجرای تتوی کیلین مورفی چه بود

یکی از خاص‌ترین تتوهای دیو باتیستا بر روی ران چپ او نقش بسته است. تصویری از یک مرد جوان با ظاهری که یادآور تیپ‌های اوایل قرن بیستم است. در طراحی این تتو از تصویر کیلین مورفی و نقش مشهور او در سریال پیکی بلایندرز الهام گرفته شده است. باتیستا از طراح تتوی خود خواسته بود که چهره‌ی این مرد را متفاوت با تصویر اولیه (شخصیت تامی شلبی در پیکی بلایندرز) طراحی کند و طراح نیز تلاش خود را کرد. با این وجود به محض اینکه باتیستا تصویر تتوی خود را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت مخاطبان به‌سرعت توانستند چهره کیلین مورفی را تشخیص دهند. اگرچه احتمالا این رویداد برای دیو باتیستا چندان خوشایند نبوده است اما او برای تسلی دادن خود هم که شده ادعا کرده است که یکی از طرفداران و ستایش‌گران کیلین مورفی است:
این تصویر از همان ابتدا بسیار بر دل من نشست. این عکسی از کیلین مورفی در سریال پیکی بلایندرز بود. من آن را به طراح تتوهایم دادم و از او خواستم تصویر اصلی را تا حد امکان دگرگون کند، به‌حدی که دیگر تشخیص چهره مورفی ممکن نباشد. در نهایت نیز از نتیجه راضی بودم و گمان می‌کردم که دیگر معلوم نیست که این تصویر متعلق به چه کسی است. پس قرار نبود که عکسی از کیلین مورفی بر روی رانم داشته باشم. اما به محض اینکه تصویر این تتو را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردم تمامی واکنش‌ها چیزی شبیه این بودند: خدای من! باتیستا تتوی کیلین مورفی زده! به‌هرحال این اتفاقی بود که افتاده بود. تازه، من خودم هم یکی از طرفداران کیلین مورفی هستم. اما باید اعتراف کنم که این ماجرا کمی برایم آزاردهنده بود. اما چاره‌ای جز پذیرشش ندارم. پس کیلین، عکس تو بر روی ران من نقش بسته!
تتوی کیلین مورفی بر روی ران چپ دیو باتیستا ؛ وقتی تصویر بازیگر پیکی بلایندرز بر روی بدن بازیگر محافظان کهکشان نقش بست در بالای این تتو واژه‌ی جنتلمن و در پایین آن نیز واژه‌ی هولیگان حک شده است. بازیگر فیلم محافظان کهکشان می‌گوید که از کودکی در خیابان بزرگ شده است و خود را یک هولیگان (اوباش‌صفت) می‌داند. صد البته که او در محیط بدی بزرگ نشد و توانست یک جنتلمن باقی بماند. بنابراین این تتو به همراه دو واژه‌ی هولیگان و جنتلمن نیز یکی دیگر از تتوهایی است که شخصیت و پیشینه‌ی دیو باتیستا را توصیف می‌کنند:
این خلاصه‌ای از شخصیت من است. من در خیابان بزرگ شدم. من یک جوان خیابانی بودم. کل دوران جوانی من در خیابان‌های واشینگتن سپری شد. من در آن دوران سبک زندگی یک هولیگان را داشتم و سروکارم مدام با کلوپ‌های شبانه و اعمال قانون‌شکنانه بود. من محصول محیط رشد خود بودم. گرچه دردسرهایی نیز داشتم اما در عین حال همواره یک جنتلمن نیز باقی ماندم.
تتوی کیلین مورفی بر روی ران چپ دیو باتیستا ؛ وقتی تصویر بازیگر پیکی بلایندرز بر روی بدن بازیگر محافظان کهکشان نقش بستبا توجه به اینکه هنوز جاهای خالی زیادی بر روی بدن دیو باتیستا دیده می‌شود باید گفت که ماجراهای ادامه‌دار تتوهای او قرار نیست به این زودی‌ها به پایان برسد. این تتوها همواره وظیفه توصیف شخصیت و تجربیات و افت و خیزهای زندگی این فوق ستاره را بر عهده خواهند داشت. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...