تمرینات شگفت انگیز دواین جانسون ؛ راک مشغول تقویت عضلات شانه خود است + ویدئو

کدخبر (187918) 11 خرداد 1402 | ساعت 20:51
0 367
اخیرا دواین جانسون مبارز سابق کشتی کج ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که در حال انجام حرکت کول با دمبل دیده می‌ شود تمرکز این حرکت بر تقویت عضلات ناحیه‌ ی شانه است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، دواین جانسون، مبارز سابق کشتی کج و بازیگر فعلی هالیوود به‌واسطه‌ی شخصیت کاریزماتیک و اندام فوق‌العاده‌اش شیفتگان زیادی در سراسر دنیا دارد. جانسون با 196 سانتی‌متر قد و 120 کیلوگرم وزن صاحب فیزیکی است که تنها با پشتکار و تلاش ادامه‌دار او در طی سال‌های متمادی حاصل شده است.

راک معمولا برنامه‌های تمرینی خود را با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد. جانسون در پست اینستاگرامی اخیر خود یک بار دیگر این کار را انجام داده است و به ارائه یکی از برنامه‌های تمرینی خود پرداخته است و سعی در ایجاد انگیزه در طرفداران خود نموده است.

 

این برنامه تمرینی شامل دو وعده تمرین در روز است. یک وعده صبح که به تمرینات کاردیو اختصاص دارد و یک وعده بعدازظهر که به تمرینات شانه معطوف است.

اجرای حرکت کول + نشر از جانب با دمبل توسط دواین جانسون

در ویدئویی که دواین جانسون در صفحه اینستاگرام خود منتشر نموده است این اسطوره WWE در حال انجام حرکت کول با دمبل دیده می‌شود. تمرکز این حرکت بر تقویت عضلات ناحیه‌ی شانه است. راک می‌گوید که این‌روزها هر روز صبح به انجام تمرینات کاردیو و هر روز بعدازظهر به انجام تمرینات شانه می‌پردازد. جانسون 51 ساله حالا سال‌هاست که به‌منظور سوزاندن کالری و حفظ وزن ایده‌آل هر روز صبح به‌طور منظم تمرینات کاردیو را پشت سر می‌گذارد.

دواین جانسون به‌شکلی دقیق و به‌گونه‌ای وسواسی از یک ساختار تمرینی از پیش تعریف‌شده پیروی می‌کند. او به‌طور منظم سعی دارد تقویت تمامی عضلات را در کنار هم پیش ببرد و مدام از برنامه‌های تمرینی متنوعی بهره می‌برد. با این حال مشغله‌های راک در حیطه بازیگری باعث شده‌اند که ناگزیر به استفاده از رویکردهای منعطف‌تر باشد. تمرینات جانسون معمولا در خانه و بدون نیاز به هیچگونه تجهیزاتی قابل اجرا هستند.

تعهد توامان راک به تمرین و تغذیه

تعهد دواین جانسون به حفظ آمادگی جسمانی خود و پشتکارش در پیش بردن منظم تمرینات بدنسازی همواره الهامبخش طرفداران او بوده است. راک در تمرینات خود از متدهای متنوعی نظیر متد تمرینات متناوب و متد تمرینات پرفشار استفاده می‌کند. او همچنین معمولا به‌دلیل در دسترس نبودن باشگاه بدنسازی ناگزیر است از رویکردهای خلاقانه نیز در تمرینات خود بهره بگیرد.

دواین جانسون علاوه بر پیگیری منظم و منضبط تمرینات خود همواره از یک رژیم غذایی متناسب نیز بهره می‌برد. رژیم غذایی راک متکی به دریافت سطح مناسبی از پروتئین، کربوهیدرات‌های پیچیده و چربی‌های مفید است. جانسون روزانه میزان بسیار زیادی نیز آب می‌نوشد و این هم یکی دیگر از ویژگی‌های رژیم غذایی اوست.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...