تهدید ست رالینز توسط ریا ریپلی : پشیمان خواهی شد!

کدخبر (188964) | 12 خرداد 1402 | ساعت 18:14
0 620
تهدید ست رالینز توسط ریا ریپلی : پشیمان خواهی شد!
در آخرین قسمت از رویداد Raw در کمپانی WWE،‌ برخورد جالبی بین ست رالینز و ریا رپیلی پیش آمد.

به گزارش سرخ نیوز، در رویداد دوشنبه شب گذشته Raw، مسابقه‌ای بین ست رالینز و ای جی استایلز مقابل فین بلر و دیمین پریست از گروه «جاجمنت دی» برگزار شد. ریا ریپلی و دامینیک میستریو، دیگر اعضای گروه جاجمنت دی نیز با حضور در کنار رینگ مبارزه، هم‌تیمی‌های خود را همراهی کردند. در جریان این مسابقه، برخورد جالبی بین ست رالینز و ریا ریپلی ایجاد شد که هواداران را هیجان‌زده کرد و با واکنش‌های زیادی همراه بود. ریا ریپلی بیش از دو ماه است که قهرمان کمربند زنان اسمک‌داون محسوب می‌شود و در جریان سلطنت خود، از این عنوان برابر زلینا وگا و ناتالیا دفاع کرده است. مسابقه ریا ریپلی و ناتالیا در نایت آف چمپیونز ۲۰۲۳، حدود ۷۰ ثانیه طول کشید.

 ست رالینز با قهرمانی در نایت آف چمپیونز ۲۰۲۳، پس از ۴ سال توانست یک عنوان قهرمانی جهان در کمپانی WWE را کسب کند. او که با پیروزی برابر ای جی استایلز به قهرمانی سنگین وزن جهان رسید، این هفته با رقیب خود در یک تیم حضور یافت تا مقابل جاجمنت دی قرار گیرند.

ست رالینز و ریا ریپلی یک صحنه تاریخی را بازسازی کردند

در طول این مسابقه، ست رالینز و ریا ریپلی یک صحنه خاطره‌انگیز را بازسازی کردند. رالینز از زیر طناب‌های رینگ سُر خورد و خود را در کنار ریا ریپلی دید. ریپلی که رالینز را با بلر اشتباه گرفته بود، شروع به ژست گرفتن با او کرد. هر دو به سرعت متوجه اشتباه خود شدند و به مسابقه بازگشتند. این لحظه، بازسازی اتفاقی بود که سال‌ها پیش بین شان مایکلز و ملینا رخ داده بود.

 این صحنه با واکنش شدید و مثبت تماشاگران روبرو شد اما گویا به مذاق ریا ریپلی خوش نیامده است، چرا که پس از مسابقه، در توییتی به رالینز هشدار داد و گفت:

از این کار پشیمان خواهی شد!

ست رالینز و ریا ریپلی دو از ستارگان برتر کشتی کج و البته کمپانی WWE هستند. در حالی که رالینز قهرمان جدید کمربند سنگین وزن جهان است، ریپلی نیز قهرمان کمربند زنان اسمکدان است و هر دو ستاره به شدت موردعلاقه هواداران محسوب می‌شوند.

ست رالینز دوران قهرمانی را با پیروزی آغاز کرد

در حالی که شنیده می‌شد ست رالینز با رفتن به هالیوود از دنیای کشتی کج فاصله می‌گیرد اما قهرمانی او در نایت آف چمپیونز ۲۰۲۳ و رسیدن به کمربند سنگین وزن، معادلات را تغییر داد. هواداران برای مدت زیادی منتظر این لحظه بودند، زیرا رالینز یکی از شایسته ترین سوپراستارها برای کسب این عنوان بوده است. 

ست رالینز طی ماه‌های اخیر با برخی از برجسته ترین نام‌های حاضر در دنیای کشتی کج، مبارزات تحسین شده‌ای داشته است. از بین این نام‌ها می‌توان به رومن رینز، کودی رودز، لوگان پاول و آسیت تئوری اشاره کرد.

ست رالینز که یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران WWE محسوب می‌شود، در اولین مسابقه خود پس از قهرمانی کمربند سنگین وزن، به همراه ای جی استایلز مقابل فین بلر و دیمین پریست قرار گرفت و موفق به پیروزی شدند.

با قهرمانی ست رالینز و درگیری احتمالی او با اعضای جاجمنت دی، طرفداران می‌توانند انتظار اتفاقات هیجان‌انگیزی را در ماه‌های آینده داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...