کدام ستاره هالیوود الهام بخش جورجینا رودریگز بوده است؟

جورجینا رودریگز با حضور در جشنواره کن عکسی از خود در کنار یک مدل اسپانیایی منتشر کرد و او را الهام بخش خود نامید.
کدخبر (188499) | 12 خرداد 1402 | ساعت 16:06
0 213
کدام ستاره هالیوود الهام بخش جورجینا رودریگز بوده است؟
جورجینا رودریگز با حضور در جشنواره کن عکسی از خود در کنار یک مدل اسپانیایی منتشر کرد و او را الهام بخش خود نامید.

به گزارش سرخ نیوز، جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو اخیرا در جشنواره فیلم کن حضور داشته است. این مدل اسپانیایی در این جشنواره معتبر با ستاره‌های زیادی از جمله بازیگری که الهام بخش او بوده، ملاقات کرد. جورجینا رودریگز اوا لونگوریا، بازیگر سینمای هالیوود به عنوان کسی که الهام بخش وی بوده، نام برده است. او فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی بسیار معروفی مانند بروکلین 911، جان ویک و بچه دلشکسته را در کارنامه کاری خود دارد.

جورجینا رودریگز: این بازیگر زیباترین الهام بخش من است

جورجینا رودریگز در جشنواره فیلم کن توانست با اوا لونگوریا ملاقات کند و این مدل اسپانیایی عکسی را از خود در کنار این بازیگر در استوری صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت «الهام بخش من. زیباترین آنها». جورجینا از اوا لونگوریا به خاطر زیبایی‌اش تمجید و از ملاقات با این بازیگر 48 ساله در جشنواره کن ابراز خوشحالی کرد. هواداران جورجینا به این تصویر واکنش نشان داده و به تحسین نامزد کریستیانو رونالدو بخاطر رفتار فروتنانه‌اش پرداخته‌اند. کدام ستاره هالیوود الهام بخش جورجینا رودریگز بوده است؟ جورجینا رودریگز و اوا لونگوریا افرادی هستند که به دنبال سفر به کشور عربستان، مورد انتقادات زیادی قرار گرفتند. از سوی دیگر در مدت اخیر جورجینا با شایعه جدایی از کریستیانو رونالدو مواجه شده و اخابر زیادی پیرامون این موضوع منتشر شده است. اگرچه رونالدو و جورجینا هر دو بارها این اخبار را تکذیب کرده‌اند اما رسانه‌ها همچنان به این موضوع پرداخته و خبرهای جدیدی از آن منتشر می‌کنند.

فروتنی های کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز

همچنین چهره‌های سرشناس زیادی به این شایعات واکنش نشان داده و برخی از آن حمایت کرده و برخی دیگر هم به انتقاد از آن و منابعی که چنین شایعاتی را پخش می‌کنند، پرداخته‌اند. چند هفته پیش یک سرآشپز معروف به نام دیوید فیوره اظهارات خود را در مورد رابطه رونالدو و جورجینا ارائه کرده است. این خبر به روزهایی برمی‌گردد که رونالدو در سری آ برای یوونتوس بازی می‌کرد. ستاره پرتغالی یک بار به همراه همسر و فرزندانش از رستوران معروفی به نام کاسا فیوره دیدن کرد. سرآشپز دیوید فیوره برای رزرو میز برای رونالدو و خانواده اش برای ساعت 9:30 شب تماس گرفت. اما ستاره پرتغالی به همراه خانواده‌اش 90 دقیقه زودتر به رستوران آمدند و برای آماده شدن میز مجبور شد 40 دقیقه منتظر بماند. فیوره اظهار داشت که همه به رونالدو نگاه می‌کردند و هیچ کس نمی‌خواست صندلی خود را ترک کند. کدام ستاره هالیوود الهام بخش جورجینا رودریگز بوده است؟ این سرآشپز می‌گوید:
مشتریان سکوت کرده بودند. هیچ کس دیگر صحبت نمی‌کرد و مهمتر از همه این بود که هیچ کس دیگر نمی‌خواست از جایش بلند شود. آنها محو تماشای رونالدو بودند. بنابراین من کریستیانو را مجبور کردم پشت میز اضطراری بنشیند اما باز هم با گذشت زمان کسی از جایش بلند نشد. در آن مقطع، متوجه شدم که رونالدو علیرغم اینکه ستاره فوتبال و بهترین بازیکن جهان است، در درجه اول یک انسان شایسته است. به شما اطمینان می‌دهم که افرادی را دیده‌ام که به مراتب کمتر از او مشهور بودند، اما در چنین مواقعی بعد از پنج دقیقه و با تکبر رستوران را ترک کرده‌اند. او تقریباً چهل دقیقه منتظر نشستن در میز خود بود.
بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...