قلعه نویی : یقین دارم که عنایتی می تواند به موفقیت خوبی دست پیدا کند

امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین تیم ملی امید گفت: عنایتی دیر انتخاب شد اما من یقین دارم که او می‌تواند به موفقیت خوبی دست پیدا کند.
کدخبر (188942) | 12 خرداد 1402 | ساعت 16:10
0 95
قلعه نویی : یقین دارم که عنایتی می تواند به موفقیت خوبی دست پیدا کند
امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین تیم ملی امید گفت: عنایتی دیر انتخاب شد اما من یقین دارم که او می‌تواند به موفقیت خوبی دست پیدا کند.

به گزارش سرخ نیوز، امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، در حاشیه تمرین تیم ملی امید اظهار داشت:
من و همکارانم وظیفه داریم در تمرینات تیم‌های ملی حضور داشته باشیم و از نزدیک شاهد تمرینات آن‌ها باشیم. اینجا مهم کلمه ایران و سرافرازی ملت ایران است حالا هرکسی با نظر و عقیده‌ای که دارد چه نقد باشد و چه کمک به تیم‌های ملی برای ما مهم است. ما وظیفه خودمان می‌دانیم که شنونده نقطه‌نظرات مربیان و انتقادهای تیم ملی باشیم. از همه مربیان خواهش می‌کنم بر سر تمرینات تیم ملی بیایند و تمام نظرات و نکات خود را اعلام کنند. در این میان وظیفه ما هم گوش دادن به صحبت‌های مربیان است.
وی افزود:
تیم ملی امید ما پنج دهه است که به المپیک صعود نکرده است و در این دوره هم عنایتی شرایط سختی دارد؛ چراکه دیر به او گفتیم که هدایت تیم ملی امید را برعهده بگیرد. قبل از او با نفرات مختلف رایزنی‌ها و صحبت‌های زیادی انجام شد اما در نهایت تیم ملی امید امروز به عنایتی رسیده است. او بدون شک یکی از مربیان خوب حال حاضر و آینده فوتبال کشورمان است. عملکرد عنایتی را می‌توانید خودتان بررسی کنید، از تیم هوادار گرفته تا تیم نفت مسجدسلیمان که هم نوع فوتبال بازی کردنشان چطور بود و هم نظمی که در تیم‌ حاکم بود، عملکرد خوبی داشته است.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد:
عنایتی دیر انتخاب شد اما من یقین دارم که او می‌تواند به موفقیت خوبی دست پیدا کند. او از زمانی که انتخاب شد هرروز از ساعت 8 صبح تا غروب به همراه دستیارانش کار می‌کردند و همه چیز را بررسی می‌کردند. از نظر فنی اگر بخواهم صحبت کنم، عنایتی و دستیارانش خوب هستند. همه ما باید به تیم ملی امید کمک کنیم؛ چراکه مسئله ملی است و موفقیت تیم‌های ملی برای مردم کشورمان است. از عبدی هم که بپرسید به شما می‌گوید که هر روز که در پک حضور داشتم بر سر اردوی تیم ملی نوجوانان هم رفتم؛ چراکه وظیفه همه ما است که حمایت کنیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...