مسی و رونالدوی بدنسازی! / جی کاتلر ، رونی کلمن و عکسی که خاطرات زیادی را زنده کرد

جی کاتلر و رونی کلمن، نقشی انقلابی در بدنسازی ایفا کرده‌اند و نام به جا مانده از آن‌ها، بزرگتر از تمام بدنسازان است.
کدخبر (187652) | 12 خرداد 1402 | ساعت 09:47
0 457
مسی و رونالدوی بدنسازی! / جی کاتلر ، رونی کلمن و عکسی که خاطرات زیادی را زنده کرد
جی کاتلر و رونی کلمن، نقشی انقلابی در بدنسازی ایفا کرده‌اند و نام به جا مانده از آن‌ها، بزرگتر از تمام بدنسازان است.

به گزارش سرخ نیوز، جامعه بدنسازی تاکنون شاهد اسطوره های زیادی در این حرفه بوده است؛ اسطوره هایی که لحظات به یادماندنی ای را در ذهن ما رقم زدند. جی کاتلر و رونی کلمن، دو تن از بزرگترین بدنسازان تاریخ هستند و عملکرد آن ها در روز های اوجشان خیره کننده بود. رقابت های این دو کهنه کار بدنسازی از جذاب ترین رقابت های این حرفه بود و با این حال، آن ها همواره احترام یکدیگر را حفظ می‌کرد. کلمن به 8 قهرمانی و جی کاتلر به 4 قهرمانی در دوران حرفه ای خود دست پیدا کرد و آن ها در مجموع به 12 قهرمانی دست پیدا کردند. مسی و رونالدوی بدنسازی! / عکسی که خاطرات زیادی را زنده کرد آن ها دو بدنسازی هستند که هیچگاه از یاد طرفداران این حرفه نخواهند رفت. کاتلر روز گذشته تصویری از خودش را در کنار رونی کلمن در فضای مجازی منتشر کرد. این تصویر، این دو بدنساز بزرگ را در روز های اوجشان به تصویر می‌کشد. این پست خاطرات بسیاری را برای طرفداران بدنسازی زنده کرد و آن ها را به یاد دوران طلایی این ورزش انداخت.

چالش 50 سالگی جی کاتلر و تصویری از خاطرات گذشته

جی کاتلر 49 ساله در کپشن این پست اظهار کرد که دیو لیبرمن مربی بدنسازی، دو روز پیش این تصویر را برای او فرستاده تا به او برای چالش 50 سالگی اش انگیزه ببخشد. جی کاتلر تنها 10 هفته با اتمام زمان خود برای چالش 50 سالگی اش فرصت دارد. کاتلر در کپشن این پست نوشت:
دیو لیبرمن شب گذشته این عکس را برای من فرستاد و این در حالی است که من تنها 10 و نیم هفته تا اتمام زمان چالش 50 سالگی ام فرصت دارم.
او در ادامه اشاره کرد که این تصویر در سال 2005 یا 2006 گرفته شده است؛ زمانی که آن ها هفته به هفته در مراسم های مختلف و برای افراد مختلف فیگور می‌گرفتند. مسی و رونالدوی بدنسازی! / عکسی که خاطرات زیادی را زنده کرد او همچنین اضافه کرد که خودش در آن زمان حدود 136 کیلوگرم و کلمن حدود 145 کیلوگرم وزن داشت. با وجود اینکه بدن آن ها در این تصاویر فوق العاده کات شده و حجم عضلات آن ها بسیار بالاست، «پادشاه» از بدن خودش انتقاد کرد و در واکنش به این تصویر نوشت:
ما هیچ کدام در آن زمان بدن خوبی نداشتیم و بسیار بد به نظر می‌رسیدیم.
به هر حال، این تصویر با تحسین بسیار طرفداران همراه بود و خاطرات به یادماندنی گذشته را برای آن ها زنده کرد.

شباهت دو اسطوره بزرگ بدنسازی به دو اسطوره فوتبال!

این پست در کمتر از 24 ساعت، بیشتر از 118 هزار لایک خورد و واکشن های زیادی را از طرف جامعه بدنسازی به همراه داشت. با این حال، واکنش یکی از طرفداران به این تصویر جالب توجه بود و این شخص، این دو بدنساز را به لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دو اسطوره فوتبال نسبت داد. او نوشت:
آن ها مسی و رونالدوی بدنسازی هستند! در یک کلام، بهترین ها!
شخص دیگری نوشت:
نمی‌توان نام بدنسازی را به میان آورد و به شما دو نفر فکر نکرد! شما دو نفر اسطوره هستید و امیدوارم که بتوانم یک روز با شما ملاقات کنم.
طرفدار دیگری به چالش 50 سالگی جی کاتلر اشاره کرد و نوشت:
خاطرات فوق العاده ای بود! کاتلر، مطمئن باش که تو 50 ساله خواهی شد و بهترین خودت خواهی بود!
دو اسطوره ای که در گذشته با یکدیگر رقابت می‌کردند، هم اکنون به الگوی سایر بدنسازان تبدیل شدند و مورد احترام تمام جامعه بدنسازی هستند؛ چه دستاوردی از این بالاتر؟ بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...