پیشکسوت استقلال: زشت است که ساپینتو به پرسپولیس تبریک نگفت

کدخبر (188955) | 12 خرداد 1402 | ساعت 16:29
0 99
پیشکسوت استقلال: زشت است که ساپینتو به پرسپولیس تبریک نگفت
دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است که سرخپوشان پایتخت، شایسته قهرمانی جام حذفی بودند.

به گزارش سرخ نیوز، پرویز برومند پس از شکست ۲-۱ استقلال مقابل پرسپولیس در فینال جام حذفی در گفت‌وگویی ضمن تبریک قهرمانی به پرسپولیسی‌ها، اذعان داشت که سرخپوشان پایتخت تیم بهتری نسبت به آبی‌ها بودند.

مرد باشیم و به پرسپولیس تبریک بگوییم

دروازه‌بان پیشین استقلال با اشاره به ناکامی آبی‌پوشان در جام حذفی تصریح کرد: از حق نباید بگذریم که پرسپولیس بهتر بازی کرد. استقلال در نیمه اول فوق‌العاده بود ولی توپ‌هایش گل نشد و بیرانوند با واکنش‌هایش مانع گل زدن استقلال شد. در نیمه دوم با حواشی که بوجود آمد، بازیکنان استقلال عصبی به بازی ادامه دادند ولی در لحظات پایانی گل تساوی را به ثمر رساندند. هیچ کس نمی‌تواند درک کند که گل زدن در دربی در ثانیه‌های پایانی چقدر به لحاظ آدرنالین و اسید لاکتیکی به بازیکنان فشار وارد می‌کند. این شرایط را تجربه کرده‌ام و به بازیکنان استقلال خسته نباشید می‌گویم ولی قسمت نبود که قهرمان شوند. باید مرد باشیم و مردانه به پرسپولیس تبریک بگوییم. باید تلاش‌مان را بیشتر و سال‌های آینده جبران کنیم.

چیزی از ساپینتو ندیدم

پرویز برومند در رابطه با عملکرد ریکاردو ساپینتو در استقلال یادآور شد: الان نمی‌دانیم ساپینتو می‌ماند یا می‌رود. کار فنی از او ندیدم. زمانی که ساپینتو با کت و شلوار آمد گفتم این فرد با شخصیت جنتلمنی خود برای قهرمانی آمده است. در دلم گفتم او روحیه قهرمانی را به بازیکنان و هواداران ترزیق کرده اما هر چه گذشت موضوع برعکس شد. خیلی ناراحت شدم چنین شخصی به استقلال آمد و رفتارهایی انجام داد که پسندیده نبود. نباید همه چیز را فدای فوتبال کنیم. باید جایگاه‌مان را بدانیم و شخصیت‌مان را حفظ کنیم. در اوج خستگی بازیکنان، چنین حرکاتی از سوی ساپینتو باعث شد آنها قافیه را ببازند. صحبت‌های ساپینتو قبل از دربی درباره بیرانوند اشتباه بود. بعید بود مربی حرفه‌ای بخواهد چنین صحبت‌هایی کند. او تحت تأثیر شور و هیجان بازی قرار گرفته بود. 

خیلی زشت است که سرمربی استقلال به پرسپولیس تبریک نگفت

دروازه‌بان پیشین استقلال یادآور شد: قبل از فینال جام حذفی گفته بودم قهرمان واقعی از دل این جام بیرون می‌آید که پرسپولیس قهرمان شد. باید از پرسپولیس به عنوان قهرمان یاد کنیم و تبریک بگوییم. خیلی زشت است که سرمربی ما به تیم حریف تبریک نگفت. باید روح جوانمردی داشته باشیم. می‌دانم هواداران استقلال ناراحت هستند و حق دارند. من با هواداران زندگی کرده‌ام و می‌دانم چه جایگاهی در دل آنها دارم و آنها چه جایگاهی نزد من دارند. به قدری به خاطر استقلال ناراحت بودم که حد نداشت.

به هیچ عنوان موافق ماندن ساپینتو نیستم

برومند درباره اینکه آیا موافق ماندن ساپینتو در استقلال است یا نه، گفت: به هیچ عنوان. قبلا گفته‌ام برای فوتبال ایران چه ملی چه باشگاهی انتخاب مربی خارجی نمی‌پسندم. تیم‌های پایه‌های ایران می‌تواند مربی خارجی فوق‌العاده داشته باشد. بارها گفته‌ام در استقلال و پرسپولیس هر کسی می‌تواند مربیگری کند ولی سرمربی باید کاریزما داشته باشد و بازیکنان از او حساب ببرند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...